Na začátek bych chtěl říct, že první World of Goo byla taková má vstupní brána do nezávislého světa videoher. Když jsem první díl někdy v létě 2009 dohrál, ohodnotil jsem jej krásnými 90% a začal jsem si více všímat indie scény. Když vyšel po 16 letech druhý díl, rozhodně jsem ho tedy nemohl vynechat.
Druhý díl je povedený. Ale ne tak skvělý jako ten první. Dvojka má řadu nových mechanik a skvělých nápadů, je ale také o dost obtížnější a přiznám se, že pár nepovinných levelů jsem vzdal. Objeví se tak řada nových Goo kuliček s různými vlastnostmi, bohužel některé se objeví jen krátce a pak už nejsou využity.
Jádro hratelnosti je ale většinou stejné. Prostě stavíme různé struktury a mosty tak, abychom dostali minimální určené množství Goo kuliček do trubky, která je skoro vždy na těžko dosažitelném místě. A stále je to zábava. Většina levelů je velmi fajn, ale objeví se i ty nudnější i některé doslova frustrující. Velkým překvapením je kapitola 4, rozdělená na tři témata, obsahující naprosto nečekané mechaniky i styl hry. Pokud vás tedy zajímá, jak se hraje World of Goo 2 jako point and click adventura, račte si hru zahrát. A popravdě - líbilo se mi to :)
První díl jsem dohrál jedním dechem, byl oddechový, plný radosti a lehce přístupný. Ve dvojce budete někdy pod tlakem, protože některé levely obsahují časovač, po jehož vypršení vám vaši masivní stavbu zničí láva. Příběh je takový nesourodý, celé je to jakýsi slepenec, který nedrží při sobě. Jinak hra vypadá krásně a roztomile, fajn je i soundtrack, který hodně vychází z prvního dílu.
Stojí druhý díl za zahrání? Ano, zvláště pokud máte rádi jedničku. Pro mě trošku druhý díl ztratil kouzlo, ale možná to bude tím, že je rok 2025 a ne 2008. Přesto jsem se bavil velmi dobře a hra určitě zaslouží palec nahoru.
Druhý díl je povedený. Ale ne tak skvělý jako ten první. Dvojka má řadu nových mechanik a skvělých nápadů, je ale také o dost obtížnější a přiznám se, že pár nepovinných levelů jsem vzdal. Objeví se tak řada nových Goo kuliček s různými vlastnostmi, bohužel některé se objeví jen krátce a pak už nejsou využity.
Jádro hratelnosti je ale většinou stejné. Prostě stavíme různé struktury a mosty tak, abychom dostali minimální určené množství Goo kuliček do trubky, která je skoro vždy na těžko dosažitelném místě. A stále je to zábava. Většina levelů je velmi fajn, ale objeví se i ty nudnější i některé doslova frustrující. Velkým překvapením je kapitola 4, rozdělená na tři témata, obsahující naprosto nečekané mechaniky i styl hry. Pokud vás tedy zajímá, jak se hraje World of Goo 2 jako point and click adventura, račte si hru zahrát. A popravdě - líbilo se mi to :)
První díl jsem dohrál jedním dechem, byl oddechový, plný radosti a lehce přístupný. Ve dvojce budete někdy pod tlakem, protože některé levely obsahují časovač, po jehož vypršení vám vaši masivní stavbu zničí láva. Příběh je takový nesourodý, celé je to jakýsi slepenec, který nedrží při sobě. Jinak hra vypadá krásně a roztomile, fajn je i soundtrack, který hodně vychází z prvního dílu.
Stojí druhý díl za zahrání? Ano, zvláště pokud máte rádi jedničku. Pro mě trošku druhý díl ztratil kouzlo, ale možná to bude tím, že je rok 2025 a ne 2008. Přesto jsem se bavil velmi dobře a hra určitě zaslouží palec nahoru.