Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

BlackSite: Area 51

  • PC 40
K Blacksite jsem pristupoval z cistou hlavou. Prakticky jsem si chtel jen overit, jestli jde o takovou hruzu, jak vsichni tvrdili. Predchudce se mi sveho casu vcelku libil diky jeho primocarosti a prijemne hratelnosti. Blacksite to melo vsechno jeste vylepsit... Bohuzel. Jaksi se to nepovedlo.

Hned po spusteni na me vybafla takovahle cestina (nejspis chyba jen u me, nepidil jsem se potom) a prvni dojem byl ten tam. A uvodni mise ho rozhodne nezlepsila. "Iracky" uvod je velehnus nejvyssi kategorie a ukazkovy priklad naprosto nuloveho, tupeho a prazdneho game-designu, ktery hra jen muze mit. Prakticky jen putujete s dvojici retardovanych kolegu po liduprazdnem, oranzovo-bezovem koridoru bez jedineho zpestreni alespon jedinym predmetem okolo (!). Cestou potkate mikro skupinky nepratel s inteligenci retardovenho orangutana po mrtvici, roztrousene po nesmyslnych stanovistich a budovach. Budovy jsou kapitola sama pro sebe - obrovske prazdne krychlove skorapky. A to prosim uplne vsude. Uplne! Vsude! Hruza.

Potom, co se na scenu dostanou mimozemstani se hra mirne, ale opravdu mirne zlepsi, ale porad se nevyhrabe z bahna podprumeru. Objevi se nekolik novych zbrani, ktere jsou ale silene neprakticke a tak celou hru zustanete jen u zakladniho samopalu. Misty potesi znicitelnost prostredi, i kdyz je znacne pochybna... (rozstrileni betonoveho zaterasu pistolkou). Za zminku stoji take jakysi system moralky. No vlastne ani moc nestoji, protoze je uplne k nicemu. Dle autoru by jste meli ve svem druzstvu udrzovat moralku, aby lepe bojovali, ale jak chcete udrzovat moralku u bandy malomocnych morcat? At se behem hry chovate jakkoliv, tak zadne zmeny na "moralce" druzstva nepoznate.

Pribeh se na prvni pohled jevi solidne. Jo, jenze to by nemohl byt obligatne zatlacen do pozadi. Clovek vubec nevi co dela, proc to dela, co se stalo. Nic. Vznikne tak pitoma slatanina s pitomym (zadnym) koncem. Vsechny scenky pusobi smesne a zachranuje je jen vyborny dabing a snad jedina povedena hlaska kolegu.

Na cele hre je od zacatku do konce videt, ze na ni delala banda amateru a bridilu, ktera si toho na sva bedra nabrala prilis moc. Kdyby alespon ty lokace nepusobily tak silene puste a mrtvolne jako z roku 2002. Kdyby alespon ty radoby WOW momenty pusobily byt jen trosilinku WOW. Kdyby si alespon na vyvoj nechali dalsi dva roky... naznaky dobre hry tam jsou...

Pro: místy zničitelnost prostředí (i když prazvláštní)

Proti: hratelnost, nudny game-design, nulovy level-design, prazdnost, umělá inteligence, grafika, zabugovanost, tupost, hra vubec nefunguje jako celek

+5 +7 −2