Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Ancient Enemy

  • PC 65
Na Ancient Enemy jsem se po dohrání Shadowhand celkem těšila, a protože tahle hra je druhá v řadě, očekávala jsem nějaké vylepšení herních mechanik nebo zajímavější příběh. Bohužel ani jedno se v AE neobjevilo. Gameplay je takřka stejný, příběh tu skoro není. Zatímco v Shadowhand se promítla řádka postav a cesta hlavní postavy měla důvod, smysl a vytyčený cíl, hrdina v Ancient Enemy bloudí po zpustošené krajině, neustále dumá nad tím, co se stalo a jeho rozjímání přerušují převážně mlčící protivníci. Houboprasata, uřknutí banditi, zombie, přízraky anebo prachobyčejný kostlivec. Houboprase mě upřímně zaujalo a doufala jsem, že alespoň ti další protivníci budou mít zajímavý design ale ve výsledku nestáli za moc.

Podstata hraní je stále stejná. Karetní tablo nabíjí schopnosti hrdiny, kterými se pak útočí na protivníky. Různé typy útoků, všelijaké házecí věci jako dělobuchy, dýky atd. Oproti předchozí hře ale kartami nabíjí jen hráč a protivník do tabla vůbec nesahá. Na jednu stranu je fajn, že vám houboprase nesebere combo, ale na tu druhou to opravdu zjednodušuje už tak celkem jednoduchou hru. Protivníci opět mají odolnost vůči různým věcem a jiné útoky, takže je nutné prohazovat schopnosti hrdiny před souboji, ale je to celkem přímočaré a ve výsledku jsem z nějakých 12 útoků používala tři. Štvalo mě i to, že útok mečem se nedal nějak moc vylepšit.

Jedenáct kapitol jsem dohrála za necelých šest hodin (ale s tím, že příběh jsem v posledních dvou kapitolách už jen tak přejela očima a ani to nějak nesnažila číst). Na solitaire hru je to přece jenom to lepší, co se dá sehnat, ale že by to člověka oslnilo, to se taky říct nedá.

Pro: houboprase, skill-tree

+18