Moje první setkání se značkou Company of Heroes.
Jako veterána Warcraftu, Starcraftu a Age of Empires byl pro mě hodně svěží přístup k žánru, kde se tolik nedává důraz na stavění základy, ale spíše na taktiku. V tom upozadění tkví vlastně i jediná moje výtka, kdy by bylo možná fajn ty základny úplně vyhodit. Zbytečně rozptyluje a hráč musí odbíhat od akce, aby pár těch stanů, které vypadají všechny stejně, zachránil protože v nich produkuje jednotky. Na budovy jsem vždy klikal stylem pokus omyl, protože jsem si nikdy nezapamatoval, kde se trénují jaké jednotky.
V jinak super kampani kulhají stealth mise, protože pro stealth zde chybí jakékoliv mechaniky. A vy i hra, tak nějak předopkládáte, že víte, kdy je vás vidět a kdy ne... Třeba...
Jako veterána Warcraftu, Starcraftu a Age of Empires byl pro mě hodně svěží přístup k žánru, kde se tolik nedává důraz na stavění základy, ale spíše na taktiku. V tom upozadění tkví vlastně i jediná moje výtka, kdy by bylo možná fajn ty základny úplně vyhodit. Zbytečně rozptyluje a hráč musí odbíhat od akce, aby pár těch stanů, které vypadají všechny stejně, zachránil protože v nich produkuje jednotky. Na budovy jsem vždy klikal stylem pokus omyl, protože jsem si nikdy nezapamatoval, kde se trénují jaké jednotky.
V jinak super kampani kulhají stealth mise, protože pro stealth zde chybí jakékoliv mechaniky. A vy i hra, tak nějak předopkládáte, že víte, kdy je vás vidět a kdy ne... Třeba...
Pro: svěží přístup k RTS, autentická atmosféra války
Proti: base building, stealth mise