Heart of the Forest je v pořadí ČTVRTÁ počítačová hra adaptující vlkodlačí tabletop RPG W:TA, ale teprve první, kterou se podařilo dokončit a vydat. Pátá je (snad) na dobré cestě.
Četl jsem příručky a supplementy především k Vampire: The Masqurade a mám za sebou i něco z Mage: The Ascension, o vlkodlacích ve World of Darkness jsem dosud nevěděl nic (jeden byl ve Vampire: The Masquerade - Redemption, další v Vampire: The Masquerade - Bloodlines, jen to, že se jim říká garou, ale není se čeho bát - hra obsahuje kontextovou nápovědu a všechny nové termíny jsou vysvětleny.
Nečekejte ovšem, že budete s vlky býti a výti hned od samotného začátku. Ne, ne, na to si pěkně počkáte (tak asi do dvou třetin nepříliš dlouhého titulu - i když zase záleží na tom, jak rychle čtete) a oproti upířím hrám, kde hraní za člověka spíš otravuje a jste rádi, když se to odbude už v samotném intru, je to paradoxně ta nejzábavnější část. Pátrání po vlastní minulosti, prolézání lesa, vztahy mezi jednotlivými lidmi, to je strašně fajn. Podobně jako Mage the Ascension: Refuge se i tento titul točí kolem (relativně) aktuálního problému a lokalizace do neprofláknuté oblasti Evropy přidává příběhu na zajímavosti. O to větší škoda, že po přeměně na -dlaka hra dost ztrácí štávu. Kdo ví, možná jsem jen měl nezajímavý průběh, autoři slibují čtyři hlavní konce, každopádně do nového průchodu se mi nějak nechce.
Četl jsem příručky a supplementy především k Vampire: The Masqurade a mám za sebou i něco z Mage: The Ascension, o vlkodlacích ve World of Darkness jsem dosud nevěděl nic (jeden byl ve Vampire: The Masquerade - Redemption, další v Vampire: The Masquerade - Bloodlines, jen to, že se jim říká garou, ale není se čeho bát - hra obsahuje kontextovou nápovědu a všechny nové termíny jsou vysvětleny.
Nečekejte ovšem, že budete s vlky býti a výti hned od samotného začátku. Ne, ne, na to si pěkně počkáte (tak asi do dvou třetin nepříliš dlouhého titulu - i když zase záleží na tom, jak rychle čtete) a oproti upířím hrám, kde hraní za člověka spíš otravuje a jste rádi, když se to odbude už v samotném intru, je to paradoxně ta nejzábavnější část. Pátrání po vlastní minulosti, prolézání lesa, vztahy mezi jednotlivými lidmi, to je strašně fajn. Podobně jako Mage the Ascension: Refuge se i tento titul točí kolem (relativně) aktuálního problému a lokalizace do neprofláknuté oblasti Evropy přidává příběhu na zajímavosti. O to větší škoda, že po přeměně na -dlaka hra dost ztrácí štávu. Kdo ví, možná jsem jen měl nezajímavý průběh, autoři slibují čtyři hlavní konce, každopádně do nového průchodu se mi nějak nechce.
Pokémon Trading Card Game Pocket