Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Karel Musil • 38 let • Supporter/QA • Wien (Zahraničí)

Komentář

Přejít na komentáře

Sfinx

  • PC 55
Nikdy bych neřekl, kolik využití může mít taková černá kočka. Použít ji k ulovení myši, ok. Ale co takhle udělat z ní rozprašovač barvy, udělat z ní titulní sfingu, případně ji poslat v balíku do hotelu nebo jejími drápy dostat z mraku sníh, to už je docela silná káva. Ti dva jsou z podobného těsta jako Kájko a Kokoš z Příhod z Galské země nebo jako myšáci z Chata kocoura Leopolda alias Zvláštnosti myšího lovu, jen jsou díky (polskému) dabingu otravnější. "zkus se zeptat mého staršího bratra" se poměrně rychle přejí, i když pokud to řekne i ten bratr... Navíc taky budete často slýchat věty "co je to za hlupstvo" nebo "kéž by ta hra byla jednodušší, co?"

Ono vlastně není moc o co stát, pohyb mezi lokacemi je místy dost zmatený a půlku času jsem hledal přechody samotné, ne jen aktivní místa na použití předmětů (jiný typ puzzlů než kombinace předmětů z inventáře na okolí tu není). Humor je místy dost zvláštní a vývoj jednotlivých událostí místy dost nečekaný (upír, perská princezna proměněná po polibku protagonisty v žábu), ale těžko říct, jetli to jsou dostatečné důvody ke hraní.

No, těch nepřeložených polských adventur z devadesátých let moc nezbývá, podpory SCUMMVM se dočkal (a snad brzy i AJ překladu) Książę i Tchórz / The Prince and the Coward, i když ten by měl být už delší dobu k dispozici i německy (i rusky, kdyby někdo chtěl).
+11