Dark Souls 2 sice nedosahuje kvalit svého předchůdce, ovšem stále je skvělou a velmi zábavnou hrou, kterou můžu doporučit všem, co nemají slabé nervy. :-) Oproti jedničce se základní hra trochu zjednodušila. Zvláště s možnou pomocí od NPC nebo jiných hráčů se dají bossové často porazit i s jednou rukou za zády. To se ale mění s přídavným obsahem, který hodně přitvrzuje. Místní bossové se v jednom člověku dávají hodně složitě, často nepomůžou ani NPC. Ale můžu potvrdit, že se na ně dá zvyknout a jde je porazit i bez pomoci. Nejvíce frustrujícím bossem ale pro mě byl (nepovinný) Dark Lurker ze základní hry, kde je pro každý pokus potřeba využít jistý předmět, který je jen v omezeném množství, dal jsem ho asi na 60. pokus. :-)
Plusy/Mínusy:
+ Atmosféra
+ Obtížnost, ale ne tak vysoká jako u jedničky
+ Konečně normální ovládání pro myš a klávesnici
+ S inventářem se dá konečně normálně pracovat
+ Hollowing - zajímavá a zároveň frustrující novinka
+ Hudba
+ DLC
+- Při častém opakování některé pasáže postupně mizí nepřátelé, tzn. že se postupně daná pasáž zjednodušuje a proto zbyde více HP / Estus flasks na bosse. Ale pak se taky nedá efektivně farmit duše (což jde ale potlačit členstvím v jednom covenantu).
- Level design - není vyloženě špatný, ale jednička byla propracovanější, reputaci však navrací level design v DLCs.
- Fast travel mezi bonfire je přístupný již od začátku, což trošku snižuje hardcore pojetí hry
- Jednodušší bossové
- Trošku mi u bossů chyběla originalita, někteří jsou hodně podobní bossům z jedničky
- Nápovědy pro ovládání jsou zobrazovány pro XBox ovladač
Čas u této hry opět stál za to.
Plusy/Mínusy:
+ Atmosféra
+ Obtížnost, ale ne tak vysoká jako u jedničky
+ Konečně normální ovládání pro myš a klávesnici
+ S inventářem se dá konečně normálně pracovat
+ Hollowing - zajímavá a zároveň frustrující novinka
+ Hudba
+ DLC
+- Při častém opakování některé pasáže postupně mizí nepřátelé, tzn. že se postupně daná pasáž zjednodušuje a proto zbyde více HP / Estus flasks na bosse. Ale pak se taky nedá efektivně farmit duše (což jde ale potlačit členstvím v jednom covenantu).
- Level design - není vyloženě špatný, ale jednička byla propracovanější, reputaci však navrací level design v DLCs.
- Fast travel mezi bonfire je přístupný již od začátku, což trošku snižuje hardcore pojetí hry
- Jednodušší bossové
- Trošku mi u bossů chyběla originalita, někteří jsou hodně podobní bossům z jedničky
- Nápovědy pro ovládání jsou zobrazovány pro XBox ovladač
Čas u této hry opět stál za to.
Pro: Atmosféra, Ovládání, Hudba, DLCs
Proti: Jednodušší