Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Battlefield V

  • PC --
Jakožto předplatitel Origin Access Premiere jsem si nemohl nechat ujít hru, jež měla být největším tahákem prémiového předplatného. Ačkoliv mě zklamala kampaň už ve čtyřce, rozhodl jsem se dát novému pokračování šanci a rovnou si vyzkoušet i multiplayer, který má symbolizovat etalon ve svém žánru. Už předem si dovolím prozradit, že v obou případech jsem byl notně zklamaný.

Kampaň jednoho hráče se skládá ze čtyř samostatně stojících mikropříběhů. Každý z nich o třech misích a čtyřech CGI sekvencích. Celé je to ohraničeno hratelným intrem, který mi hned na úvod vyrazil dech svou epičností, a nehratelným epilogem. Celý problém ale spočívá v nemožnosti vžít se do příběhu a postav, jelikož jsou krátké. Celou dobu jsem měl pocit, že vlastně o nic nejde. Nepřátelé jsou tupí a soldáti s plamenomety mi regulérně pili krev (musíte do nich nasypat notnou dávku olova). Rozhodně se jedná o jednu z nejhorších kampaní, jakou jsem hrál. Kvalitativně snese srovnání třeba s takovým Enemy Front.

Co se týče té hlavní části hry, čili multiplayeru, ta mne také nepotěšila. V předchozích Battlefieldech jsem vždy holdoval Hardcore modu, který v BFV momentálně absentuje. Na zabití jednoho nepřítele potřebujete až absurdní počet zásahů. To mě neskutečně vytáčelo. Jsem zkrátka odkojen na Hardcore režimech již od dob Call of Duty 2. Malý počet map tomu moc nepřidá. Vzpomínáte si na ty dramatické změny herní mapy z BF4 zvané Levolution? Přesně to zde nenajdete. Chybí mi tu ikonická zbraň M1 Garand, jejíž absence při vydání se rovná herezi.

V předchozích Battlefieldech mám dohromady pár set hodin. Pětku jsem po 25 hodinách v MP odinstaloval, protože mě její hraní zkrátka nebavilo. Pozlátko není všechno, co se herní kostry týče, pětka je pro sérii ohromný krok zpět.

Pro: grafické zpracování

+11