Hodnocení celé druhé sezóny.
Největší problém a hlavní důvod, proč jsem si druhou sezóny nedokázal užít je hraní za Clem. Jedenáctiletá holka, která dává rady dospělým a řeší jejich problémy. Za odměnu má Clem více zodpovědnosti!
Technický stav nepřidává atmosféře a občasné výkyvy ve scénáři jakbysmet. Ať už jsou to situace, ve kterých skupiny stojí uprostřed větší plochy a snaží se postřílet hordu zombíků, jenž se na ně řítí rychlostí asi půl kilometru za hodinu a hle, skupiny přeživších je obklíčena. Případné poznámky od různých postav, které nejdou s jejich charakterem jen proto, aby byl "konflikt" nebo případné vyvolání pocitů v hráči (zabití psa na začátku první epizody a Lukeova poznámka).
Možná by to ničemu tolik nevadilo, kdyby aspoň po hratelností stránce byla hra trochu jinde oproti prvnímu dílu (sezóně), ale změny v tomto ohledu nenastaly, takže otravná nutnost interagovat s různými předměty, než se něco stane je přítomná i zde. QTE se skládají z mačkání směrových kláves, klávesy Q a klávesy E a to bez střídání úkonů kláves, tedy Q mačkat jak blázen, E zmáčknout hned potom. Změnou neprošel ani systém rozhodování a protože víme, jak takový systém (ne)funguje, určitě by byla jeho změna/propracování na místě.
I přes mou značnou nespokojenost není pokračování Walking Dead takový průšvih jako třeba Game of Thrones: A Telltale Games Series – Episode One: Iron From Ice. Má své světlé příběhové momenty, má i tedy ty velmi WTF momenty (jako co měl být ten "cliffhanger na konci třetí epizody?), ale pořád se možné to odehrát a vlastně se docela bavit. A každého asi bude zajímat, jak to bylo s Clem po prvním díle.
Herní výzva 2018 - 9. "Nerozbalený dárek"
Největší problém a hlavní důvod, proč jsem si druhou sezóny nedokázal užít je hraní za Clem. Jedenáctiletá holka, která dává rady dospělým a řeší jejich problémy. Za odměnu má Clem více zodpovědnosti!
Technický stav nepřidává atmosféře a občasné výkyvy ve scénáři jakbysmet. Ať už jsou to situace, ve kterých skupiny stojí uprostřed větší plochy a snaží se postřílet hordu zombíků, jenž se na ně řítí rychlostí asi půl kilometru za hodinu a hle, skupiny přeživších je obklíčena. Případné poznámky od různých postav, které nejdou s jejich charakterem jen proto, aby byl "konflikt" nebo případné vyvolání pocitů v hráči (zabití psa na začátku první epizody a Lukeova poznámka).
Možná by to ničemu tolik nevadilo, kdyby aspoň po hratelností stránce byla hra trochu jinde oproti prvnímu dílu (sezóně), ale změny v tomto ohledu nenastaly, takže otravná nutnost interagovat s různými předměty, než se něco stane je přítomná i zde. QTE se skládají z mačkání směrových kláves, klávesy Q a klávesy E a to bez střídání úkonů kláves, tedy Q mačkat jak blázen, E zmáčknout hned potom. Změnou neprošel ani systém rozhodování a protože víme, jak takový systém (ne)funguje, určitě by byla jeho změna/propracování na místě.
I přes mou značnou nespokojenost není pokračování Walking Dead takový průšvih jako třeba Game of Thrones: A Telltale Games Series – Episode One: Iron From Ice. Má své světlé příběhové momenty, má i tedy ty velmi WTF momenty (jako co měl být ten "cliffhanger na konci třetí epizody?), ale pořád se možné to odehrát a vlastně se docela bavit. A každého asi bude zajímat, jak to bylo s Clem po prvním díle.
Herní výzva 2018 - 9. "Nerozbalený dárek"