Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Michal • 33 let • ČR - kraj Praha

Komentář

Přejít na komentáře

Alien Rage

  • PC 75
Dlouho jsem přemýšlel, jakou hru zařadím v rámci herní výzvy do kategorie „No fujtajbl“. Nechtělo se mi kupovat kvůli tomu žádnou novou hru, která by mě možná nebavila a bral bych to jako vyhozené peníze. Náhodou jsem ve své herní knihovně objevil hru Alien Rage. Bál jsem se, že to bude nějaká strašná hra, která mě přestane po půl hodině bavit, když se zařadila mezi 100 nejhorších her na Databázi her.

Jako u všech stříleček jsem si zvolil na začátku střední obtížnost, ale hned v první misi mi připadalo, že jsem se asi překlikl a zvolil si nejtěžší obtížnost, když jsem u druhé přestřelky 5x zemřel. To se mi moc často nestává. Začal jsem hrát od znova a dal si pozor, abych opravdu zvolil správnou obtížnost. Pomalinku se mi začala vkrádat do hlavy myšlenka, jestli hra není postavena na obtížnějším soubojovém systému, když jsem opět x krát umřel v první misi. Čím dál jsem pokračoval v rámci herního příběhu, tím více se mi to potvrzovalo. Už mi bylo jasné, že nebude až tak jednoduché dostat se ke konci hry. Párkrát jsem se při plnění úkolové mise pěkně zapotil, než jsem se prostřílel na její konec.

Na hře se mi líbilo, že postupně hráč objevuje nové zbraně, které může používat. Každá zbraň byla na jiném principu a dle toho jsem také volil jakou zbraň využiju na jakého nepřítele.

U Boss fightů jsem měl obavu, že bude nereálné bossy zabít, když jsem viděl, jak těžký je boj s jejich pěšáky. Ale opak byl pravdou. U většiny boss fightů byl princip relativně jednoduchý. Běž, kryj se a střílej. S tímto pravidlem jsem pozabíjel většinu bossů bez problému. Ano přiznávám se, že jsem někdy i pár krát umřel, ale lepší než 10x umřít při jedné přestřelce, kdy se kolem Vás objevují stále další a další nepřátelé ve velkém množství.

Škoda byla, že v tutorialu hry není hráč seznámen i s tím, že může pomocí perků zdokonalovat svojí postavu, aby se stal silnějším, měl větší zásobníky zbraní, … . Na to jsem bohužel přišel až ke konci hry.

Abych vytknul ještě i nějaké světlé stránky hry, tak těmi pro mě bylo ztvárnění prostředí vesmírné lodi, na které se hra odehrává. Vývojáři si na tomto dali záležet a mnohdy pěkně do detailu propracovali jednotlivé paluby a části lodě.

Suma sumárum jsem s hrou byl spokojený, byla to trošku pro mě výzva hru dokončit a s pevnými nervy se prostřílet až na konec hry. Jen škoda, že dějová linie byla relativně strohá a nepropracovaná.

+17