Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Gothic 3: Forsaken Gods

  • PC 15
Herní výzva 2017.
"No fujtajbl!"



Se sérií Gothic se to má následovně. První díl krutopřísnáepickogigadobrá hra. Dvojka je pak asi dvakrát lepší. Pak přichází poměrně dost zmrvený Gothic 3. A tohle ZLO je pak výsměch celé sérii.

"Gothic" FG jsem si chtěl vždycky zahrát. Tak nějak jsem nevěřil zdejším komentářům. "Přece to nemůže být taková sračka, ne?" říkal jsem si. VŠEM SE TÍMTO OMLOUVÁM, ŽE JSEM VÁM NEVĚŘIL. PROMIŇTE!!!

Protože nechci hru pouze hejtovat, musím na ní něco i pochválit. Ok, dem na to.

Líbí se mi velké množství nových zbraní a zbrojí, přičemž jejich design je opravdu pěkný. Poměrně dobře je i zpracovaný (po grafické stránce) finální boss. Taky je fajn se potkat se starými parťáky. Ale to je asi všechno.

Jako nejhorší věc v celé hře považuji jedno. Hlavní hrdina. Z toho sympatického ironického chlápka se náhle stal mix náboženského radikála a nácka, Nic víc. To, jak se chová, mi ničilo nervy celou hru. Rovněž se obávám, že mě to poněkud poznamenalo. Kolikrát jsem chtěl skočit z té skály, abych ho viděl padat na držku. Nicméně, mělo to háček. Hru bych si pak musel nahrát a...strávil bych s ní více času!!!

Optimalizace-příšerná. Stejně tak AI nepřátel i společníků. I když, tohle tu bylo už v Gothic 3.
Dialogy jsou opravdu ohavnost, horší jsem snad nečetl. Úkoly jsou pak klasické zabij/přines. Mám pocit, že tam byl jeden, dva, co mě docela bavily, ale...nevzpomínám si. Asi tak dobré nebyly.
Jo a mimochodem, ten finální boss, který má být údajně to nejsilnější, s čím jste se kdy utkali...ehm, jaksi lehnul na čtyři ohnivé koule. Ano, ohnivé koule. Jedno z nejzákladnějších kouzel. Když jsem to pak ještě zkoušel usekat mečem, pro jistotu do něj nešlo ani seknout.

Konec. Opravdu, tohle nazvat Gothic...ne, to nejde. Ani kdybyste mě mučili.

Pro: staří parťáci, nové zbraně a zbroje, snadná odinstalace

Proti: HLAVNÍ HRDINA, optimalizace, úkoly, dialogy, primitivní boss fight, AI

+14 +15 −1