Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Martin Lysý • 27 let • Nihilistický dispečer • Plzeň (ČR - kraj Plzeňský)

Komentář

Přejít na komentáře

Call of Duty: Black Ops

  • PC 75
Jak udělat strašně pitomoučkou hru která mohla být mnohem lepší? Napište obstojný příběh který zaujme až někde v polovině hry, první polovinu hry proložte strašně pitomýma jakože "akčními" scénami které vůbec nedávají smysl, v druhé polovině se hra ale bude tvářit více inteligentně, takže zvedněte hře IQ tím že uberete trapný scény na minimum ale ne úplně, přece jen to má ve jméně kal of ďjůty. Takže tam narvěte neviditelné textury clip aby vám hráč šel přesně tam kam chcete vy, a stopujte mu nohy v každé scéně kde vojáci mluví, tím ho vytočíte a bude se víc těšit na souboj který jsme od druhého dílu vůbec nezměnily protože je pořád strašně zábavný. Tak a je to, nyní jsme vytvořily Black Ops...

U Black Ops jsem nevěděl zdali se mám něčemu smát, protože těch nesmyslných scén bylo opravdu požehnaně, v první polovině hry všechno nesmyslně explodovalo, střílelo, až jsem měl pocit že tvůrci měli za úkol způsobit hráčům pískání v uších protože nebyla vteřina kde bych neslyšel explozi, neustálou střelbu nebo křik Asiata. V předchozí sérii Modern Warfare byla věc která vynikala, a tou byly takzvané "whoa!" scény které měli v hráči vyústit v nával ohromení, zde tyto scény jsou opravdu tak přehnané a pitomé že jsem to už ani nevnímal, ještě aby jo když se na to jen koukáte.

Na druhou stranu se mi líbila doba ve které se vše odehrává, Vietnam a studená válka je super materiál na válečný konflikt. Líbil se mi také pocit ze střelby a zbraně které jsem mohl získat, dokonce bych řekl že pocit ze střelby byl zde zvládnut nejlíp od druhého dílu, což je příjemná změna od moderních zbraní které jen "pšoukají", ovšem v gunplayi který se vůbec nemění. Pak přišla zase scénka v helikoptéře která byla hodně pěkná a musel jsem si ji zopakovat. Pak zase přišla scéna s nadzvukovou stíhačkou, která postrádala smysl a úkon stisknout tlačítko pro vzlet byl jako nutit psa přinést míček.

A to vše je zakončené naprosto infantilní scénou která ve vás má asi probudit americkou hrdost za doprovodu heavymetalového riftu (???)... Na zabití odpoledne je to výborné, na vážné hraní je to naprosto příšerná béčkarna s dobrým příběhem, prokousat se gameplayem kvůli příběhu byl v 50% vopruz. Hra je vlastně v dokonalé rovnováze mezi inteligentní a naprosto tragickou hrou.
Doporučuji pro ty kteří si chtěj oddychnout, pro ty co hledají kvalitní hru nedoporučuji, tudy vlak nejede.

Oblíbené zbraně:
Tovární Galil
Brokovnice SPAS se zápalnými broky (dračí dech)
Kuše s výbušnými hroty ("Rambo time")

Oblíbené části:
Peking
Nacistický tábor na polární pustině
Průlet helikoptérou nad Vietnamem

Naprosto tragické/nesmyslné scény:
Šestimetrový skok na vlak
Jízda autem/na motorce
Přežití výbuchu granátu na Vietnamcovi půl metru daleko
Nesmyslná záchrana parťaka načež z póza pohledu následně vyšlo tucet spojenců
Přežití výbuchu Ruské rakety Sojuz plné paliva
V poslední misi plavala postava asi sto metrů směrem nahoru pod vodou (předtím dolů) To by nikdo nepřežil už jen kvůli tlaku vody

Pro: Druhá polovina, pocit ze střelby, příběh, vtipná scéna v zombie módu s Nixonem, Kennedym a Castrem.

Proti: První polovina, gameplay, nesmyslnosti v příběhu, konec hry.

+15 +16 −1