Intrude představuje čistokrevnou hratelnost, byť ne úplně bez chyb. Na hře jde znát inspirace klasickými FPS (Wolfenstein 3D a spol.), ale přesto nejde o prostou kopii. Z klasik si bere bludišťoidní leveldesign, tajné chodby a používání klíčů tří růzých barev, ovšem posouvá se více ke coffee break hrám. Obsahuje celkem patnáct kol (co kolo to cca deset minut), v jednotlivých kolech ovšem není možné ukládat pozici. Díky tomu jde o zvlášní kombinaci opatrného pomalého postupu a frenetické akce v momentě setkání s nepřáteli. Stylem mi trochu připomínala výrazně zrychlený 8bit killer.
Hrdina disponuje základním nožem (který jsem klasicky za celou hru ani jednou nepoužil), pistolí, brokovnicí, rotačním kulometem a raketometem (každá zbraň používá vlastní munici). Kromě zdraví (které je možné dočasně zvýšit nad základních 100) je ve hře také brnění. Další zajímavý prvek jsou pasti, jedná se o různé variace stacionárních, vypínajících se či pohybujících se laserových polí. Nepřátele krom různobarevných panáčků (pistolník, samopalník, útočník na blízko, raketometčík) představují energetické koule (a možná přijde i boss).
Výhrad by se pár našlo. O nemožnosti ukládání v jednotlivých levelech už byla řeč, horší je podle mého to, že se díky jedinému save nejde vrátit o level zpátky. Ideální by bylo, kdyby se začátek každého levelu ukládal samostatně, pokud náhodou dokončíte level s minimem zdraví, tak jste dost nahraní. Občas se mi stalo, že se panáčci objevili odnikud a asi dvakrát mě zabila past, která se mi bez varování spustila za zády.
Podle mého celkem ideální coffee break záležitost na cca dvě hodiny.
Hrdina disponuje základním nožem (který jsem klasicky za celou hru ani jednou nepoužil), pistolí, brokovnicí, rotačním kulometem a raketometem (každá zbraň používá vlastní munici). Kromě zdraví (které je možné dočasně zvýšit nad základních 100) je ve hře také brnění. Další zajímavý prvek jsou pasti, jedná se o různé variace stacionárních, vypínajících se či pohybujících se laserových polí. Nepřátele krom různobarevných panáčků (pistolník, samopalník, útočník na blízko, raketometčík) představují energetické koule (a možná přijde i boss).
Výhrad by se pár našlo. O nemožnosti ukládání v jednotlivých levelech už byla řeč, horší je podle mého to, že se díky jedinému save nejde vrátit o level zpátky. Ideální by bylo, kdyby se začátek každého levelu ukládal samostatně, pokud náhodou dokončíte level s minimem zdraví, tak jste dost nahraní. Občas se mi stalo, že se panáčci objevili odnikud a asi dvakrát mě zabila past, která se mi bez varování spustila za zády.
Podle mého celkem ideální coffee break záležitost na cca dvě hodiny.
Pro: čistokrevná hratelnost
Proti: ukládání a problémy s ním spojené