Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Radomír Bobek • 43 let • Brno (ČR - kraj Jihomoravský)

Komentář

Přejít na komentáře

Intrude

  • PC 75
Intrude představuje čistokrevnou hratelnost, byť ne úplně bez chyb. Na hře jde znát inspirace klasickými FPS (Wolfenstein 3D a spol.), ale přesto nejde o prostou kopii. Z klasik si bere bludišťoidní leveldesign, tajné chodby a používání klíčů tří růzých barev, ovšem posouvá se více ke coffee break hrám. Obsahuje celkem patnáct kol (co kolo to cca deset minut), v jednotlivých kolech ovšem není možné ukládat pozici. Díky tomu jde o zvlášní kombinaci opatrného pomalého postupu a frenetické akce v momentě setkání s nepřáteli. Stylem mi trochu připomínala výrazně zrychlený 8bit killer.

Hrdina disponuje základním nožem (který jsem klasicky za celou hru ani jednou nepoužil), pistolí, brokovnicí, rotačním kulometem a raketometem (každá zbraň používá vlastní munici). Kromě zdraví (které je možné dočasně zvýšit nad základních 100) je ve hře také brnění. Další zajímavý prvek jsou pasti, jedná se o různé variace stacionárních, vypínajících se či pohybujících se laserových polí. Nepřátele krom různobarevných panáčků (pistolník, samopalník, útočník na blízko, raketometčík) představují energetické koule (a možná přijde i boss).

Výhrad by se pár našlo. O nemožnosti ukládání v jednotlivých levelech už byla řeč, horší je podle mého to, že se díky jedinému save nejde vrátit o level zpátky. Ideální by bylo, kdyby se začátek každého levelu ukládal samostatně, pokud náhodou dokončíte level s minimem zdraví, tak jste dost nahraní. Občas se mi stalo, že se panáčci objevili odnikud a asi dvakrát mě zabila past, která se mi bez varování spustila za zády.

Podle mého celkem ideální coffee break záležitost na cca dvě hodiny.

Pro: čistokrevná hratelnost

Proti: ukládání a problémy s ním spojené

+11