Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Simon Endt • 35 let • Project lead, SCS Software • Praha

Komentář

Přejít na komentáře

Cradle

  • PC 75
Při instalaci Cradle jsem v podstatě neočekával nic (někdy je to tak lepší), viděl jsem pár úchvatných screenů a šel s chutí pustit hru. Nastavit samozřejmě na fullHD, klik klik ano další New Game, prošel si pofidérním tutoriálem a .......... loading. Fajn, tak tím by to začalo.

Po loadingu šlo samozřejmě fullHD do kopru, protože hra není optimalizovaná, po přenastavení další loading .... Dobrá tedy. Stojím v pěkném stanu plného různého harampádí a zároveň hi-tech technologie. Vyjdu ven se podívat, co že mi to tak žere výkon a, eh, nic. V podstatě hra je sice "open world", ale jelikož se ocitáte v pustině, kde jsou jen dvě budovy, tak beztak není důvod jít jinam a samotná hra vás nutí mezi nimi pendlovat dokola. A to doslova.

V průběhu hry dostáváte sérii úkolů typu "vezmi toto a dones to sem", která tak po 2-3. opakování už omrzí. Příběh není špatný, ale dialogy dlouhé a postavy k tomu často nemají sami co říct (jejich odpověď "...." je tu poměrně často). Po nějaké době jsem si pokusil hru oživit hraním si na "speedrun", tedy hrát to v co nejkratším čase, ale brzy jsem zjistil, že je potřeba jít po přesně daných místech a čekat určitou dobu, dokud se nespustí nějaká další sekvence hry.

Abych to nehatil zas tak moc, vizuálně je to opravdu hezky zpracované, ale je tam řada nesmyslů a především mi vadí fakt, že na to, jak si vyhráli s prostředím a detaily v jednom malém stanu, tak jsem celkově očekával větší interakci než "vezmi 3 věci a dej je sem".

A abych nezapomněl, jsou tam takové "minihry" na zpestření. Zajímavý nápad, ale nehodí se to do této hry.

Pro: grafika, detaily prostředí, technika, interakce s prostředím, hudba

Proti: optimalizace, dialogy, bugy, checkpointy, využití prostředí ....

+7 +8 −1