Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Serious Sam 3: BFE

  • PC 55
No Same já ti nevím.. Už jsme za ty léta pobili snad milion emzáků, ale nepřipadá ti to pořád na jedno brdo? Co takhle něco změnit? Prostě to aspoň trochu někam posunout.

Poslední seriozní Sam mě moc nepotěšil. Nemám nic proti tomu, jak hra funguje. Bezmozkové střílečky si občas rád zahraji, ale vývojáři jedou na stejné vlně už víc jak deset let a nepřidávají nic, ale opravdu nic nového. Snad jediná vyjimka byl předchozí díl, ale tady je to opět návrat k rutině. Někomu to možná vyhovuje, já bych ale chtěl něco víc. Unavují mě stále stejní emzáci na kterých se mění jen počet polygonů, a kteří jsou beze změny snad jen kvůli zachování Samova universa. To je ale kór u tohohle typu her přeci jedno. Tak se Sam teleportuje na jinou planetu a hned je možnost na změnu... Konkurenční Painkiller byl v tomhle mnohem rozmanitější. Od tohohle typu her totiž subjektivně nečekám nic jiného než dechberoucí grafiku a solidní pocit ze střelby.

Technická stránka hry není úplně špatná. Na dnešní dobu to sice není nic z čeho by se člověk posadil na zadek, ale OK. Snad jen HDR nasvícení nebo co to je by mohli trochu ubrat, protože to mi zvláště v poslední misi už fakt vypalovalo oči. Potěší i částečná možnost destrukce prostředí. Pamatuji, že v předchozích dílech vývojáři prezentovali různé grafické vychytávky, které byly na svojí dobu parádní. Tohle už tu ale chybí. Co mi ale hlavně vadilo, byla výtvarná stránka. Příklon k realistické grafice v první třetině hry se mi vůbec nelíbil a holé pusté písčité pláně s nějakým tím polorozpadlým chrámem tak nic moc.

To oč tu jde hlavně, tedy střílení zábavné je. Neškodilo by střídání uzavřenějších prostor s těmi otevřenými, protože některé pasáže, a opět se vracím hlavně k poslední misi, jsou již množstvím nepřátel doslova únavné. Občasný krátký přesun do kobek zdaleka nevyužil potenciál. Zbraně jsou použitelné všechny. Jen bych tedy přivítal více munice do mého oblíbeného gatlingu.

Ze hry se také vytratil humor což je taky velká škoda. Pokud vývojáři vydají čtvrtý díl, který půjde ve stejných šlépějích nulové invence, pochybuji, že budu mít chuť si jej zahrát.

Pro: pocit ze střelby, jedna podkresová hudební skladba

Proti: výtvarná stránka hry, nulová invence

+20 +21 −1