Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Half-Life 2: Episode Two

  • PC 85
I Valve se svým Source enginem umí udělat venkovní lokace. To je totiž tou největší změnou a devizou druhé epizody putování Gordona, Alyx, bezejmenného Vortigaunta, Dr. Vance, Kleinera i sebestředného Magnussona, Barneyho a jednotlivců z řad hnutí odporu za eliminací a osvobozením Země ze spárů nepozemských jednotek Combine.

Tím největším záporem hry je na druhou stranu skutečnost, že je tu s námi již od konce roku 2007 a příběh od té doby nikam nepostoupil. Díky tomu i zamrzí pokus Valve o příběhové propojení s další svojí hrou, která sama o sobě s příběhem Half-Life nesouvisí - Portal - jež vyšla skoro ve stejnou dobu jako Epizoda 2. Od té doby tak hráč pouze čeká, co Dr. Mossmanová na Borealis nalezla a zda vůbec.

Hra se místy jeví lehce protahovaná a znovu nám dává okusit potěšení ze setkání s množstvím zombies, v podzemí si sáhodlouze zalaškujeme s množstvím broučků, což se proloží dalšími zombies. Dáte si dvě přetěžká kola se Stridery a jejich novými menšími posilami. A tak lehce stále dokola. Ale přesto to vypadá moc hezky a stále to dává smysl. Nové nepřátelské jednotky jsou navíc docela tuhé.

V každém případě Epizoda 2 dostává pověstné pravdy, že v pokračování musí být všeho víc. Vše, s čím jste se dosud v HL2 a EP1 setkali, naleznete i tady v mnohem koncentrovanějším množství. Combines mají na kahánku a rozhodně se nehodlají vzdát.

Pro: Venkovní lokace, příběh, pokus o příběhové navázání s Portalem

Proti: Lehké protahování, zase chybky ve scriptování (nereagující postavy), zase hodně zvláštní chování počítání achievementů, nekonečné čekání na HL3 nebo alespoň EP3

+14