Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Milan Koubský • 38 let • Praha (ČR - kraj Praha)

Komentář

Přejít na komentáře

Crusaders of Might and Magic

  • PC 60
Ze začátku jsem měl dobrý pocit v kobce (klasický začátek tohodle žánru). Jakmile jsem se prosekal ven a podíval jsem se na ty hranaté kopce obehnané ze stran skálama, dojem se zhoršil. Textury prostředí opravdu nic moc. Naproti tomu, stromy vypadají svou elegancí a detailností jak pěst na oko. No nic, na grafice to přeci nestojí. Dal jsem se do běhu.

Cestou do první vesnice jsem pokosil pár nepřátel. Soubojový systém je vyřešen dobře. Jednoduše, zábavně. Naštěstí v tomhle nejdůležitějším bodu hra nezklamala a držela mě nad vodou. Všechno jak má funguje přesně. Pořád mám ale pocit, že něco neni v pořádku.

V první vesnici postupně oběhnu lid, vyfasuju úkol, doplnim zásoby, a hurá zas na cestu. Po nějaké době přeběhnu skoro celou mapu, splním úkol a musím se zase nahlásit ve vesnici. Bohužel někdo jaksi zapoměl do hry naprogramovat kouzlo Town Portal. Musim stejnou, dlouhou, vykosenou cestou nazpátek, abych se dozvěděl, že můj další úkol je kousek od místa prvního úkolu. Jenom jiná odbočka.

Takhle to v téhle hře chodí po celou dobu hraní. Když jsem tam konečně doběhl, tak mě hra bavila. Cesta nazpátek už ne. Zvlášť, když se celou dobu musím dívat, jak se moje postava kope do zadku a běhám celou dobu v tunelu. Alespoň, že vždycky vím kam mám jít, a co dělat. Bludiště tu odpadají. Hra má docela slušný příběh, a hlavně přijatelnou délku. Není tak dlouhá, aby začala extrémě nudit.

Škoda, moc her tohodle žánru není. Další hra, co se mé osobní trojici (Rune, Severance: Blade of Darkness, Die by the Sword) nemůže rovnat.

Pro: soubojový systém, příběh, akorát délka

Proti: běhání sem a tam v ošklivém tunelu

+31