Přijde mi směšné hru hodnotit v porovnání k jiným hrám. Vývojáři jistě záměrně zvolili hru s velkým množstvím dialogů a filmové atmosféry, protože jsou lidé kteří to umí ocenit. Ano, je to něco mezi interaktivním seriálem a hrou. Ale o to vývojářům šlo a také se jim to podařilo. Někomu zde možná vadí absence first person střílení, ale víte co? O tom ta hra prostě není. Stejně tak jako by vám přišlo absurdní stěžovat si že si tam nemůžete tunit auta. Hra je založena na příběhu. A ten je dostatečně poutavý, dokonce i značně ovlivnitelný. Postup ve hře je logický, žádné puzzly u kterých by jste se zasekli. Jestli chcete zasekávající puzzly se zombíky za zády, zahrajte si resident evil. Tahle hra prostě nabízí poutavý a flexibilní příběh, napínavou atmosféru a mnoho neočekávaných momentů a nabízí je v kvalitní míře. Hře nehodlám strhávat body za to, že tam chci více střílení, tuning aut nebo řešit puzzly mayských mechanismů. Hráči jsou příliš upjatí na starý klasický principy hraní a nejsou schopni akceptovat originální přístup k hrám. A tato hra je svým způsobem hodně originální.
Jen podotýkám že jsem hru hrál na konzoli, tudíž můj dojem z hraní může být lehce ovlivněný. Upřímně nevím jak se hra hraje na klávesnici.
Těch 10% jsem strhl pouze za pár nesmyslů stylu ,,zombie se vedle vás objeví na prázdné louce, uplně z ničeho nic (5%)". A také fakt, že mnohdy si nestihnu otázky ani přečíst než vyprší zbytečný časový limit, natož je vyhodnotit.
Jen podotýkám že jsem hru hrál na konzoli, tudíž můj dojem z hraní může být lehce ovlivněný. Upřímně nevím jak se hra hraje na klávesnici.
Těch 10% jsem strhl pouze za pár nesmyslů stylu ,,zombie se vedle vás objeví na prázdné louce, uplně z ničeho nic (5%)". A také fakt, že mnohdy si nestihnu otázky ani přečíst než vyprší zbytečný časový limit, natož je vyhodnotit.