Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Tomáš Sedlák • 37 let • analytik, ux • Mladá Boleslav (ČR - kraj Středočeský)

Komentář

Přejít na komentáře

Darksiders II

  • PC 80
Hm. Příběh se odehrává (jestli jsem to dobře pochopil) cca souběžně s příběhem jedničky, ale slouží tu víc jako záminka k prolézání dungeonů a styčné body tu až na nějakou tu známou tvář nejsou. Změny v hratelnosti považuju jednoznačně za změny k lepšímu. Cesta dugneonem je jedna, puzzly většinou jednoduché, skákání rychlé a plynulé a celé to tak příjemně odsýpá.

Souboje jsou mnohem dynamičtější, rozmanitější a hraje v nich roli řada faktorů a execution animačky hlavně u větších nepřátel jsou šmakózní. Někteří dobrovolní bossové nemají problém vás při prvním setkání jednou ranou poslat k šípku, hlavní quest ale moc těžký nebyl. Speciálních hraček dostane Smrť méně než Válka, ale hra s nima pracuje lépe. Jen u portálů je problém odstranit/předělat portál. (Aspoň jsem nenašel snadný způsob jak, střelba portálu na portál = střelba portálu skrz portál.) Trochu škoda, že se víc nevyužilo skákání časem.

Loot systém má chybky - s výjimkou těžkých zbraní není na první pohled znát rozdíl, všechno to splývá do šedofialového fleku. Není jasně vidět, co je equipnuto a co je vybráno kurzorem. Porovnávání lootu s equipem vám sice řekne, že je předmět v něčem lepší/horší, ale už ne o kolik. Pokud má předmět unikátní skill, k dispozici je jen velmi obecný popis toho, co dělá. Tyhle věci tak nějak znemožňují s jistotou vybrat to nejlepší, protože člověk prostě nemá přehled.

Ve hře je přítomný quick travel systém, kterého jsem si prvních 10 hodin vůbec nevšimnul (lze odkudkoli mimo boj při najetí na některé ikonky na mapě světa), stejně jako jsem si nevšimnul možnosti přepnout z mapy dungeonu na mapu světa. (Resp. té jsem si všimnul, ale přepínalo se jiným čudlíkem, než hra tvrdila.)

Krom prolézání dungeonů si můžete krátit chvíli sbíráním asi půltuctu druhů speciálních předmětů, zabíjením dobrovolných bossů, monster v bludišti nebo aréně, hledáním těžko přístupných truhel a bůhvíčím ještě. Určitě jsem to nesplnil všechno, ale splnil jsem toho dost a hru jsem projel za cca 28 hodin, což je dneska hodně slušné číslo.

Nepříjemná věc jsou bugy bránící v dalším postupu. Někdy stačí nahrát pozici, někdy restartovat hru, ale prý jsou i takové, díky kterým můžete začít hrát odznova, protože hra uchovává jen poslední dva savy a ukládá docela často.

Pro: zajímavé hračky pro řešení puzzlů, zábavné souboje, příjemně odsýpá, délka.

Proti: Příběh a dialogy o ničem, sem tam bug, kiksy v interface, imho nic moc skilly, vzhled výbavy na jedno brdo, občas slabší tempo, rozdvojení a časový portál by zasloužily více prostoru

+16