Druhý díl trilogie Zork, jenž vyšel již v r. 1981 (na platformu PC až v r. 1983), pokračuje v linii vytyčené dílem předcházejícím a rozvíjí ještě více koncept první interaktivní prózy Adventure. I zde hráč hraje bezejmenného lovce pokladů vybaveného jen lampou a mečem, jenž vstupuje do podzemní říše, které vládne, již poněkud senilní, čaroděj Frobozz.
Hra je o něco kraší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná umrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Hra je o něco kraší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná umrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Druhý díl trilogie Zork, jenž vyšel již v r. 1981 (na platformu PC až v r. 1983), pokračuje v linii vytyčené dílem předcházejícím a rozvíjí ještě více koncept první interaktivní prózy Adventure. I zde hráč hraje bezejmenného lovce pokladů vybaveného jen lampou a mečem, jenž vstupuje do podzemní říše, které vládne, již poněkud senilní, čaroděj Frobozz.
Hra je o něco kraší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná umrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Hra je o něco kraší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná umrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Druhý díl trilogie Zork, jenž vyšel již v r. 1981 (na platformu PC až v r. 1983), pokračuje v linii vytyčené dílem předcházejícím a rozvíjí ještě více koncept první interaktivní prózy Adventure. I zde hráč hraje bezejmenného lovce pokladů vybaveného jen lampou a mečem, jenž vstupuje do podzemní říše, které vládne, již poněkud senilní, čaroděj Frobozz.
Hra je o něco kraší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná umrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Hra je o něco kraší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná umrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Druhý díl trilogie Zork, jenž vyšel již v r. 1981 (na platformu PC až v r. 1983), pokračuje v linii vytyčené dílem předcházejícím a rozvíjí ještě více koncept první interaktivní prózy Adventure. I zde hráč hraje bezejmenného lovce pokladů vybaveného jen lampou a mečem, jenž vstupuje do podzemní říše, které vládne, již poněkud senilní, čaroděj Frobozz.
Hra je o něco kratší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná úmrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Hra je o něco kratší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná úmrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Druhý díl trilogie Zork, jenž vyšel již v r. 1981 (na platformu PC až v r. 1983), pokračuje v linii vytyčené dílem předcházejícím a rozvíjí ještě více koncept první interaktivní prózy Adventure. I zde hráč hraje bezejmenného lovce pokladů vybaveného jen lampou a mečem, jenž vstupuje do podzemní říše, které vládne, již poněkud senilní, čaroděj Frobozz.
Hra je o něco kratší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná úmrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Hra je o něco kratší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná úmrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Druhý díl trilogie Zork, jenž vyšel již v r. 1981 (na platformu PC až v r. 1983), pokračuje v linii vytyčené dílem předcházejícím a rozvíjí ještě více koncept první textové adventury Adventure. I zde hráč hraje bezejmenného lovce pokladů vybaveného jen lampou a mečem, jenž vstupuje do podzemní říše, které vládne, již poněkud senilní, čaroděj Frobozz.
Hra je o něco kratší než díl první. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná úmrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork či naopak nechvalně známé pokřivené bludiště) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Hra je o něco kratší než díl první. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná úmrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork či naopak nechvalně známé pokřivené bludiště) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.