Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Zork II: The Wizard of Frobozz Zork II: The Wizard of Frobozz Zork II: The Wizard of Frobozz Zork II: The Wizard of Frobozz Zork II: The Wizard of Frobozz Zork II: The Wizard of Frobozz
Infocom
Infocom
Infocom
Infocom
Infocom
Infocom
PC
1983
PC
1983
Apple II
1981
PCAt8bitC64
1983
AtST
1985
AmigaAmstCPC
1986
Apple II
1981
PCAt8bitC64
1983
AtST
1985
AmigaAmstCPC
1986
Apple II
1981
TRS80
listopad 1981
PCAt8bitC64
1983
C16
1984
AtST
1985
AmigaAmstCPCAmstPCW
1986
Apple II
1981
TRS80
listopad 1981
PCAt8bitC64
1983
C16
1984
AtST
1985
AmigaAmstCPCAmstPCW
1986
Zork II: The Wizard of Frobozz Zork II: The Wizard of Frobozz Zork II: The Wizard of Frobozz Zork II: The Wizard of Frobozz Zork II: The Wizard of Frobozz Zork II: The Wizard of Frobozz
Žánr
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne

Druhý díl trilogie Zork, jenž vyšel již v r. 1981 (na platformu PC až v r. 1983), pokračuje v linii vytyčené dílem předcházejícím a rozvíjí ještě více koncept první interaktivní prózy Adventure. I zde hráč hraje bezejmenného lovce pokladů vybaveného jen lampou a mečem, jenž vstupuje do podzemní říše, které vládne, již poněkud senilní, čaroděj Frobozz.

Hra je o něco kraší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná umrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Druhý díl trilogie Zork, jenž vyšel již v r. 1981 (na platformu PC až v r. 1983), pokračuje v linii vytyčené dílem předcházejícím a rozvíjí ještě více koncept první interaktivní prózy Adventure. I zde hráč hraje bezejmenného lovce pokladů vybaveného jen lampou a mečem, jenž vstupuje do podzemní říše, které vládne, již poněkud senilní, čaroděj Frobozz.

Hra je o něco kraší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná umrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Druhý díl trilogie Zork, jenž vyšel již v r. 1981 (na platformu PC až v r. 1983), pokračuje v linii vytyčené dílem předcházejícím a rozvíjí ještě více koncept první interaktivní prózy Adventure. I zde hráč hraje bezejmenného lovce pokladů vybaveného jen lampou a mečem, jenž vstupuje do podzemní říše, které vládne, již poněkud senilní, čaroděj Frobozz.

Hra je o něco kraší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná umrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Druhý díl trilogie Zork, jenž vyšel již v r. 1981 (na platformu PC až v r. 1983), pokračuje v linii vytyčené dílem předcházejícím a rozvíjí ještě více koncept první interaktivní prózy Adventure. I zde hráč hraje bezejmenného lovce pokladů vybaveného jen lampou a mečem, jenž vstupuje do podzemní říše, které vládne, již poněkud senilní, čaroděj Frobozz.

Hra je o něco kratší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná úmrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Druhý díl trilogie Zork, jenž vyšel již v r. 1981 (na platformu PC až v r. 1983), pokračuje v linii vytyčené dílem předcházejícím a rozvíjí ještě více koncept první interaktivní prózy Adventure. I zde hráč hraje bezejmenného lovce pokladů vybaveného jen lampou a mečem, jenž vstupuje do podzemní říše, které vládne, již poněkud senilní, čaroděj Frobozz.

Hra je o něco kratší než díl první a neobsahuje žádná bludiště. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná úmrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také znatelný větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Druhý díl trilogie Zork, jenž vyšel již v r. 1981 (na platformu PC až v r. 1983), pokračuje v linii vytyčené dílem předcházejícím a rozvíjí ještě více koncept první textové adventury Adventure. I zde hráč hraje bezejmenného lovce pokladů vybaveného jen lampou a mečem, jenž vstupuje do podzemní říše, které vládne, již poněkud senilní, čaroděj Frobozz.

Hra je o něco kratší než díl první. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná úmrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork či naopak nechvalně známé pokřivené bludiště) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.