Budovatelská strategie, která nás přenese do starověkého Řecka. Hra je rozdělena do sedmi příběhů - kampaní, každý až po osmi misích. Jedna kampaň se třeba točí okolo Zeuse, další okolo Herculese apod. Hra obsahuje plno novinek, kdy třeba s městem vybudovaným v první misi procházite až do skončení hry a pořád ho modernizujete a rozšiřujete. Další věc je např. dům pro elitu, neboli zbohatlíky, kteří bydlí ve velkých domech, chtějí pěkné okolí, hodně zábavy a taky nepracují, za to ale platí veliké daně, což se vyplatí. Koncept hry jinak zůstal stejný, nač měnit zaběhnutý a skvěle fungující systém.
Budovatelská strategie, která vás z Egypta (Pharaoh) přenese do starověkého Řecka. Hra je rozdělena do sedmi příběhů (kampaní), každý až po osmi misích. Jedna kampaň se tak točí okolo Dia, další například Hercula a podobně. Hra obsahuje několik novinek, kdy třeba s městem vybudovaným v první misi procházite až do skončení hry a zároveň jej neustále rozšiřujete. Další je pak dům pro elitu, neboli zbohatlíky, kteří bydlí ve velkých domech, vyžadují pěkné prostředí, hodně zábavy a také nepracují, avšak platí velké daně, což se vyplatí. Samotný koncept hry nicméně zůstal vcelku stejný.
Další pokračování ze série budovatelských strategií od mistrů oboru, tentokráte z antického Řecka, opředeného starými bájemi o životě bohů a hrdinských skutcích smrtelníků.
Hra obsahuje sedm kampaní, z nichž každá obsahuje až osm misí a je vždy opředená jedním ze starých příběhů a je jen na hráči, jak se s nástrahami bohů vypořádá a které hrdiny pověří ochranou města před hrozivými monstry.
I Zeus si nese osvědčený herní koncept z Caesara III, avšak s některými podstatnými změnami v hratelnosti. Bohové už nejsou jen statické síly závislé na počtu vašich kněžích, navštěvujících lidská obydlí - sami navštěvují vaše města, prosí vás o svou podporu, stavbu chrámů a pověřují správce města nejrůznějšími úkoly. Ne každý bůh je však nakloněn vašemu snažení a ti, kterým jste nepadli do oka, škodí jak mohou.
Druhá a to velice podstatná změna oproti předcházejícím hrám, je v akčním rádiu vašich obyvatel. Zde si nemusíte lámat hlavu, jestli stavíte ekonomické budovy v dostatečné blízkosti příbytků, aby plně fungovaly a zároveň nenarušovaly exkluzivitu okolí. Stavíte si v jednom rohu mapy město a až na druhém konci postavíte farmy - nic se neděje a po chvíli jsou plné pracantů. Také diplomacie mezi okolními městy doznala větších vylepšení a dokonce můžete z nepřátel udělat své vazaly. Celkově vzato, i přes použití stejných herních principů je hra pro nováčky jednodušší než byl Caesar a Pharaoh.
Grafický styl je pojatý více komiksově, á la Asterix, ale ve spojení s příjemnou nevtíravou hudbou vše působí velice příjemně.
Hra obsahuje sedm kampaní, z nichž každá obsahuje až osm misí a je vždy opředená jedním ze starých příběhů a je jen na hráči, jak se s nástrahami bohů vypořádá a které hrdiny pověří ochranou města před hrozivými monstry.
I Zeus si nese osvědčený herní koncept z Caesara III, avšak s některými podstatnými změnami v hratelnosti. Bohové už nejsou jen statické síly závislé na počtu vašich kněžích, navštěvujících lidská obydlí - sami navštěvují vaše města, prosí vás o svou podporu, stavbu chrámů a pověřují správce města nejrůznějšími úkoly. Ne každý bůh je však nakloněn vašemu snažení a ti, kterým jste nepadli do oka, škodí jak mohou.
Druhá a to velice podstatná změna oproti předcházejícím hrám, je v akčním rádiu vašich obyvatel. Zde si nemusíte lámat hlavu, jestli stavíte ekonomické budovy v dostatečné blízkosti příbytků, aby plně fungovaly a zároveň nenarušovaly exkluzivitu okolí. Stavíte si v jednom rohu mapy město a až na druhém konci postavíte farmy - nic se neděje a po chvíli jsou plné pracantů. Také diplomacie mezi okolními městy doznala větších vylepšení a dokonce můžete z nepřátel udělat své vazaly. Celkově vzato, i přes použití stejných herních principů je hra pro nováčky jednodušší než byl Caesar a Pharaoh.
Grafický styl je pojatý více komiksově, á la Asterix, ale ve spojení s příjemnou nevtíravou hudbou vše působí velice příjemně.
Další pokračování ze série budovatelských strategií od mistrů oboru, tentokráte z antického Řecka, opředeného starými bájemi o životě bohů a hrdinských skutcích smrtelníků.
Hra obsahuje sedm kampaní, z nichž každá obsahuje až osm misí a je vždy opředená jedním ze starých příběhů a je jen na hráči, jak se s nástrahami bohů vypořádá a které hrdiny pověří ochranou města před hrozivými monstry.
I Zeus si nese osvědčený herní koncept z Caesara III, avšak s některými podstatnými změnami v hratelnosti. Bohové už nejsou jen statické síly závislé na počtu vašich kněžích, navštěvujících lidská obydlí - sami navštěvují vaše města, prosí vás o svou podporu, stavbu chrámů a pověřují správce města nejrůznějšími úkoly. Ne každý bůh je však nakloněn vašemu snažení a ti, kterým jste nepadli do oka, škodí jak mohou.
Druhá a to velice podstatná změna oproti předcházejícím hrám, je v akčním rádiu vašich obyvatel. Zde si nemusíte lámat hlavu, jestli stavíte ekonomické budovy v dostatečné blízkosti příbytků, aby plně fungovaly a zároveň nenarušovaly exkluzivitu okolí. Stavíte si v jednom rohu mapy město a až na druhém konci postavíte farmy - nic se neděje a po chvíli jsou plné pracantů. Také diplomacie mezi okolními městy doznala větších vylepšení a dokonce můžete z nepřátel udělat své vazaly. Celkově vzato, i přes použití stejných herních principů je hra pro nováčky jednodušší než byl Caesar a Pharaoh.
Grafický styl je pojatý více komiksově, á la Asterix, ale ve spojení s příjemnou nevtíravou hudbou vše působí velice příjemně.
Hra obsahuje sedm kampaní, z nichž každá obsahuje až osm misí a je vždy opředená jedním ze starých příběhů a je jen na hráči, jak se s nástrahami bohů vypořádá a které hrdiny pověří ochranou města před hrozivými monstry.
I Zeus si nese osvědčený herní koncept z Caesara III, avšak s některými podstatnými změnami v hratelnosti. Bohové už nejsou jen statické síly závislé na počtu vašich kněžích, navštěvujících lidská obydlí - sami navštěvují vaše města, prosí vás o svou podporu, stavbu chrámů a pověřují správce města nejrůznějšími úkoly. Ne každý bůh je však nakloněn vašemu snažení a ti, kterým jste nepadli do oka, škodí jak mohou.
Druhá a to velice podstatná změna oproti předcházejícím hrám, je v akčním rádiu vašich obyvatel. Zde si nemusíte lámat hlavu, jestli stavíte ekonomické budovy v dostatečné blízkosti příbytků, aby plně fungovaly a zároveň nenarušovaly exkluzivitu okolí. Stavíte si v jednom rohu mapy město a až na druhém konci postavíte farmy - nic se neděje a po chvíli jsou plné pracantů. Také diplomacie mezi okolními městy doznala větších vylepšení a dokonce můžete z nepřátel udělat své vazaly. Celkově vzato, i přes použití stejných herních principů je hra pro nováčky jednodušší než byl Caesar a Pharaoh.
Grafický styl je pojatý více komiksově, á la Asterix, ale ve spojení s příjemnou nevtíravou hudbou vše působí velice příjemně.
Další pokračování ze série budovatelských strategií od mistrů oboru, tentokráte z antického Řecka, opředeného starými bájemi o životě bohů a hrdinských skutcích smrtelníků.
Hra obsahuje sedm kampaní, z nichž každá obsahuje až osm misí a je vždy opředená jedním ze starých příběhů a je jen na hráči, jak se s nástrahami bohů vypořádá a které hrdiny pověří ochranou města před hrozivými monstry.
I Zeus si nese osvědčený herní koncept z Caesara III, avšak s některými podstatnými změnami v hratelnosti. Bohové už nejsou jen statické síly závislé na počtu vašich kněžích, navštěvujících lidská obydlí - sami navštěvují vaše města, prosí vás o svou podporu, stavbu chrámů a pověřují správce města nejrůznějšími úkoly. Ne každý bůh je však nakloněn vašemu snažení a ti, kterým jste nepadli do oka, škodí jak mohou.
Druhá a to velice podstatná změna oproti předcházejícím hrám, je v akčním rádiu vašich obyvatel. Zde si nemusíte lámat hlavu, jestli stavíte ekonomické budovy v dostatečné blízkosti příbytků, aby plně fungovaly a zároveň nenarušovaly exkluzivitu okolí. Stavíte si v jednom rohu mapy město a až na druhém konci postavíte farmy - nic se neděje a po chvíli jsou plné pracantů. Také diplomacie mezi okolními městy doznala větších vylepšení a dokonce můžete z nepřátel udělat své vazaly. Celkově vzato, i přes použití stejných herních principů je hra pro nováčky jednodušší než byl Caesar a Pharaoh.
Grafický styl je pojatý více komiksově, á la Asterix, ale ve spojení s příjemnou nevtíravou hudbou vše působí velice příjemně.
Hra obsahuje sedm kampaní, z nichž každá obsahuje až osm misí a je vždy opředená jedním ze starých příběhů a je jen na hráči, jak se s nástrahami bohů vypořádá a které hrdiny pověří ochranou města před hrozivými monstry.
I Zeus si nese osvědčený herní koncept z Caesara III, avšak s některými podstatnými změnami v hratelnosti. Bohové už nejsou jen statické síly závislé na počtu vašich kněžích, navštěvujících lidská obydlí - sami navštěvují vaše města, prosí vás o svou podporu, stavbu chrámů a pověřují správce města nejrůznějšími úkoly. Ne každý bůh je však nakloněn vašemu snažení a ti, kterým jste nepadli do oka, škodí jak mohou.
Druhá a to velice podstatná změna oproti předcházejícím hrám, je v akčním rádiu vašich obyvatel. Zde si nemusíte lámat hlavu, jestli stavíte ekonomické budovy v dostatečné blízkosti příbytků, aby plně fungovaly a zároveň nenarušovaly exkluzivitu okolí. Stavíte si v jednom rohu mapy město a až na druhém konci postavíte farmy - nic se neděje a po chvíli jsou plné pracantů. Také diplomacie mezi okolními městy doznala větších vylepšení a dokonce můžete z nepřátel udělat své vazaly. Celkově vzato, i přes použití stejných herních principů je hra pro nováčky jednodušší než byl Caesar a Pharaoh.
Grafický styl je pojatý více komiksově, á la Asterix, ale ve spojení s příjemnou nevtíravou hudbou vše působí velice příjemně.