Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsem rozehrál a rozhodně to není tak špatné, docela se bavím, uvidíme co to přinese dál. :)
Páni, tak s trošku lepším volantem je toto úplně super.
Trochu lepší myslím s Force Feedback, na Aukru se dají slušné sehnat už okolo tisícovky. Já tak sehnal Logitech Momo.
Grafické zpracování hry vs. datum vydání = už dlouho jsem neviděl takovej hnus mezi závodníma hrama (ani u novější hry s názvem WRC2:FIA..... se změna k lepšímu nekoná) a pokud nějaká racingovka graficky vypadá jako tahle šitka, pak už mě ani nezajímá, jestli je to simulátor nebo arkáda. A nějaká FIA licence? Tsss, k čemu to, když se na to nedá koukat! Mam závodní hry a rally hodně rád, ale tohle je průser na entou, kdyby tenhle paskvil nevyšel, bylo by to lepší, autorům tohohle nepodarku bych chtěl vzkázat: "Šikulové, jestli byste snad chtěli pokračovat ve stejnym stylu, NEDĚLEJTE PROSÍM už další rally gamesu!!!"
*kua, když tak na to koukam, byl jsem dost hodnej, že jsem tomuhle dal 20%
Hoonza: Wow. Neskutečný. Však tratě mi zde vadí také úplně nejvíc. Sice WRC se většinou jezdí v prostředí velmi chudém na budovy. Naše česká rally je v tomto ohledu dost specifická, zábavnější.
Já vím moc dobře, jak rally vypadá ve skutečnosti, protože tímto sportem žiju od malička. Vím taky, jak se chovají skutečné závodní speciály a jak vypadají skutečné tratě v MS. Nečekal jsem od toho simulátor, ale nečekal jsem ani takový nepovedený blivajz. Chování vozu moc rozebírat nebudu, to je hodně zvláštní a divně naprogramované, přirovnal bych to tak k automatovému Sega Rally... Mně osobně nejvíc vadí zpracování tratí, které by klidně mohlo sloužit jako příklad "jak se to dělat nemá". Vypadají, jakoby byly vytvořené pomocí nějakého generátoru, který nějak nemožně nasází objekty kolem trati a jede se dál. Práce na minutu. Celou cestu lemuje buď plot, betonové bloky, nebo nesmyslně postavené domy (jeden jako druhý a každý úplně přesně lemuje trať. Je to prostě neskutečně odfláklé, nemluvě o tom, že se to prostředí vůbec nepodobá tomu reálnému.

Naschvál sem hodím video z tratě, kterou udělal fanoušek do stařičkého RBR, nebyl za to placený, dělal to jako zábavu a vzniklo umělecké dílo! Všechny textury a objekty jsou nové, nic není původní ze hry a to všechno zvládnul přes editor, který si vytvořil sám!
http://www.youtube.com/watch?v=1iEfpoTaaeM

Porovnejte si tuto trať s jakoukoliv z WRC2010 a uvidíte ten rozdíl.
montana: Na PS2 jsem nehrál jedinou hru bohužel, takže nemůžu porovnat. Hrál jsem ale všechny Coliny i Burnse na PC a PSP a nejlepší pocit mám právě CMR 2005 na PSP, to je pro mě ideální mix arkády a reálu.
Já teda nevím, ale ta vlna odporu k této hře podle mě pramení z větší části z její technologické nevyspělosti a to podle mě není tak úplně fér. Taky hodně lidí zde zmiňuje nereálné chování vozu na trati (nesouhlasím), nemastné a neslané zvuky atd. Nevím jak moc sledujete rally, já sem tam mrknu na sumáře jednotlivých podniků na Eurosportu, sem tam navštívím Rally Český Krumlov a nějakou speciálku u nás na Výstavišti a párkrát jsem jel v závodních autech a nezdá se mi, že rozdíl ve zpracování oproti realitě by byl kdovíjak mimo. Chápu, že ve srovnání s ostatními rádoby závodními tituly hra působí neefektně, suše, prázdně atd., ale realita není o moc zajímavější. Pokud vám ve hře chybí efekty (jak zvukové, tak grafické), tak asi budete zklamáni, ale nedokážu si představit, že by tahle hra vypadala jako Dirt 1-2, to by nemohlo mít licenci WRC, protože to zkrátka neodpovídá realitě. Stejně jako FPSskové simulace jako Flashpoint či Arma jsou suché, tvrdé, naturalistické, bez úchvatných speciálních efektů, zvuky zbraní jsou ostré (opět bez speciálních efektů jako u MW1-2,BC2 atd.). Co se týče technického zpracování, nemám se hrou problém. Výtka k interiérům také není oprávněná, protože interiéry WRC speciálů potažmo většiny závodních speciálů jsou holé, nic tam není, jen údaj o rychlosti+ ještě maximálně otáčkoměr a tím to hasne.

Mně tam spíš vadí to, co zmiňoval MATADOR a tím je koridorovost a celkově mizerně zlvádnuté prostředí a tratě. Jako je pravda, že ta hra není tak "hravá", ale tvůrci asi nechtěli dělat další Dirt. Podívejte se, jak dopadla F1 2010, ta je sice hravá až až, ale pro fanoušky F1 nehratelná, když obsahuje neomluvitelné chyby a nedodělky.
No ja zkousel demo a vazne mi to neprislo tak spatny. Prekvapenim byl jizdni model, ktery jsem ocekaval tedy realistictejsi, ale nakonec se to hodne podoba Dirtu (bohuzel). Zvuky aut mi prisly takove slabe, nebyl z nich vubec znat ten vykon, ale v podstate slusne. Grafika, jak je pro muj pocitac typicke, se nezobrazuje spravne, ale i presto si nemyslim, ze by to byla vylozene hruza. Snad jedine interiery aut by mely byt udelane kvalitneji kdyz se pocita, ze vetsina zavodniku bude pravdepodobne pouzivat pohled zpoza volantu.
Jak jsem tady pročítal zdejší názory a hodnocení, byl jsem docela zhnusen. Tak jsem teda zkusil a proti gustu ..., ale tahle hra není tak hrozná, jak se zde píše. Samozřejmě, technologie je pár let zpátky, ale hráči, který nedbá na grafiku to může být šumák, ovládání je trošku kostrbaté a hra hodně pomáhá. Nejvíce nepotěší koridorovost a u takové hry to mohli pořešit trošku více! Každopádně po 40% bych nešel ani náhodou!
Taky si myslím, vyzkoušel jsem, vůbec mě to nenadchlo, ale že by to byl takový odpad se mi tedy nezdá. Nicméně, každý má právo na své hodnocení.
Asi nejhorší rally hra všech dob, i takové V-Rally, které jsem vždycky nesnášel, vypadá vedle tohoto kompostu jako umělecké dílo
Teda takhle umělou grafiku jsem už dlouho neviděla. Podivný jízdní model, příšerný zvuk a k tomu šíleně konzoloidní menu, no děs... A já se tak těšila, že konečně vyjde nějaká slušná hra zaměřená hlavně na rallye. No nic, budu muset doufat, že Dirt 3 zpracuje rallye pořádně.
Mně zase poškození přišlo dobré, kdy jsem se párkrát vyloženě jen otřel o svodidla či plot a už to bylo na řízení a rychlosti znát. Samozřejmě že čelní náraz ve 130kmh by měl být automaticky konec, tak jako např. v GRIDu. Nejvíc mě ale tady štve ten automatickej reset na trať po vyjetí. Kurňa když udělám chybu, probrzdím zatáčku do lesa, tak se z toho chci dostat sám. Tohle třeba nechápu a totálně to pocit z chyby devalvuje.
Já si zahrál pnou a dost mě to zklamalo. Cardamage je jak pro tank, napálim to ve 130km do stromu a ona se mu trošku sroluje kapota, instruktor zaječí jak ženské a jede se dál. A ty ohrady a různý ploty kolme tratě, jak řikám pánové nevim, nevim...
No to by me docela zajimalo kam se podela ta infografika... ani F1 ji uz nemaji.
Asi se ty licence uz rozdavaji jinak... nebo koupi opravdu jen jmena a auta na ten rocnik a vsechno ostatni stoji dalsi prachy.
Mě se na WRC od Evolutionů líbilo hlavně všechno ta snaha co nejvíce napodobit samotné WRC... Tedy věrné tratě, různé počasí, denní doby, povrchy, třídy, náhodné generované eventy (havárie ostatních jezdců) a hlavně podobnost se skutečnými přenosy WRC (infografika, grafika menu, parádní hudba)... Jinak to byla arkáda jako vyšitá (žádný RBR), ale s pocitem reálné jízdy.
Mně to přijde docela dobré, jasně žádná pecka jako DiRT 2 to asi nebude, ale to jsou dvě naprosto odlišný hry. Je to jako srovnávat FEAR s Half-Lifem. V žánru stejné, ale v mnoha detailech jiné. Ono je dost těžký určit, co je tupé ovládání a co ne. Je to hra, každý čeká něco jiného a každý chce aby se auto jinak chovalo. Ale ve skutečnosti víme prd jak to v reálu jezdí. Taky mě docela zajímá, jaké budou možnosti úprav a nastavení, protože třeba CMR 2005 to mělo řešené dobře a před každým závodem nějaké ty základní úpravy byly nutností. Podle dema to vidím na 6-7, ukážou až ostatní tratě.
Zahrej, je to otresny :)
Grafika je dostacujici, auto vypada vcelku fajn (model poskozeni ujde, DiRT to samo neni), ale vsechno ostatni je hruza des.
Ovladani tupy, ty dve trate nudny (o sirku mi nejde, proste jsou o nicem, treba v plne bude lip) zvuk auta otresnej...

Milestone jsou zabari uz od zacatku. V Evolution GT meli fajn napady, ale nedotazeny a otresne zpracovany a kazda hra je becko.
Podle dojmů na EuroGameru (tedy tom českém) to nevypadá moc nadějně, zejména nepřirozeně široké silnice a prakticky nulový rozdíl mezi jednotlivými povrchy (přeci jenom Milestone doteď dělal jen s asfaltem).

A demo se bojím zahrát, pač jsem zvyklý na kvalitu WRCček od Evolution.
Podle dema bych řekl, že to bude solidně zmáknutý rally, které není ani arkáda a ani simulace. A kdo nadává na grafiku, tak opravdu nevím co by ještě chtěl, naprosto dostačující a modely aut jsou perfektní, včetně poškození.