Další inkarnace starých známých červů ve 3D. Oproti jeho 3D předchůdcům přidává nové zbraně, možnost vytvořit si vlastní nebo upravit si červy k obrazu svému.
Hráč bude ovládat červy v pěti různých prostředích: v pravěku, arábii, středověku, v součastnosti a na Divokém západě.
Hráč bude ovládat červy v pěti různých prostředích: v pravěku, arábii, středověku, v součastnosti a na Divokém západě.
Další inkarnace starých známých červů ve 3D. Oproti jeho 3D předchůdcům přidává nové zbraně, možnost vytvořit si vlastní nebo upravit si červy k obrazu svému.
Hráč bude ovládat červy v pěti různých prostředích: v pravěku, arábii, středověku, v součastnosti a na Divokém západě.
Hráč bude ovládat červy v pěti různých prostředích: v pravěku, arábii, středověku, v součastnosti a na Divokém západě.
Totální nářez je již dvanáctou hrou ze série Worms a třetí ve 3D, kde má hráč na starosti skupinku červů. Jedná se o tahovou strategii s humornými animacemi v cartoon-stylu ve zcela zdeformovatelném prostoru.
Tento díl se liší od svých předchůdců v několika aspektech. Přibyla zde možnost upravováni vzhledu červů a tvorba vlastních zbraní v "The Weapon Factory". Ve hře je také obsažen obchod, ve kterém si hráč nakupuje nové mapy, příslušenství, zvuky a herní styly za body získané projížděním příběhových misí, odemykáním trofejí a další aktivity.
Příběh je další novinkou oproti minulým dílům, protože už se nejedná o jednoduché zápletky, ale celý příběhový mód je protkán jednotnou dějovou línií, která začíná už v tutoriálu, kdy tým červů pod hráčovým velením přijíždí na Wormikleovu univerzitu, kde se setkává s prof. Worminklem (připomíná Alberta Einsteina) a cestují spolu časem. Podíváte se na taková místa, jako je středověk, divoký západ, Arábie a prehistorie.
Tento díl se liší od svých předchůdců v několika aspektech. Přibyla zde možnost upravováni vzhledu červů a tvorba vlastních zbraní v "The Weapon Factory". Ve hře je také obsažen obchod, ve kterém si hráč nakupuje nové mapy, příslušenství, zvuky a herní styly za body získané projížděním příběhových misí, odemykáním trofejí a další aktivity.
Příběh je další novinkou oproti minulým dílům, protože už se nejedná o jednoduché zápletky, ale celý příběhový mód je protkán jednotnou dějovou línií, která začíná už v tutoriálu, kdy tým červů pod hráčovým velením přijíždí na Wormikleovu univerzitu, kde se setkává s prof. Worminklem (připomíná Alberta Einsteina) a cestují spolu časem. Podíváte se na taková místa, jako je středověk, divoký západ, Arábie a prehistorie.
Totální nářez je již dvanáctou hrou ze série Worms a třetí ve 3D, kde má hráč na starosti skupinku červů. Jedná se o tahovou strategii s humornými animacemi v cartoon-stylu ve zcela zdeformovatelném prostoru.
Tento díl se liší od svých předchůdců v několika aspektech. Přibyla zde možnost upravováni vzhledu červů a tvorba vlastních zbraní v "The Weapon Factory". Ve hře je také obsažen obchod, ve kterém si hráč nakupuje nové mapy, příslušenství, zvuky a herní styly za body získané projížděním příběhových misí, odemykáním trofejí a další aktivity.
Příběh je další novinkou oproti minulým dílům, protože už se nejedná o jednoduché zápletky, ale celý příběhový mód je protkán jednotnou dějovou línií, která začíná už v tutoriálu, kdy tým červů pod hráčovým velením přijíždí na Wormikleovu univerzitu, kde se setkává s prof. Worminklem (připomíná Alberta Einsteina) a cestují spolu časem. Podíváte se na taková místa, jako je středověk, divoký západ, Arábie a prehistorie.
Tento díl se liší od svých předchůdců v několika aspektech. Přibyla zde možnost upravováni vzhledu červů a tvorba vlastních zbraní v "The Weapon Factory". Ve hře je také obsažen obchod, ve kterém si hráč nakupuje nové mapy, příslušenství, zvuky a herní styly za body získané projížděním příběhových misí, odemykáním trofejí a další aktivity.
Příběh je další novinkou oproti minulým dílům, protože už se nejedná o jednoduché zápletky, ale celý příběhový mód je protkán jednotnou dějovou línií, která začíná už v tutoriálu, kdy tým červů pod hráčovým velením přijíždí na Wormikleovu univerzitu, kde se setkává s prof. Worminklem (připomíná Alberta Einsteina) a cestují spolu časem. Podíváte se na taková místa, jako je středověk, divoký západ, Arábie a prehistorie.
Totální nářez je již dvanáctou hrou ze série Worms a třetí ve 3D, kde má hráč na starosti skupinku červů. Jedná se o tahovou strategii s humornými animacemi v cartoon-stylu ve zcela zdeformovatelném prostoru.
Tento díl se liší od svých předchůdců v několika aspektech. Přibyla zde možnost upravováni vzhledu červů a tvorba vlastních zbraní v "The Weapon Factory". Ve hře je také obsažen obchod, ve kterém si hráč nakupuje nové mapy, příslušenství, zvuky a herní styly za body získané projížděním příběhových misí, odemykáním trofejí a další aktivity.
Příběh je další novinkou oproti minulým dílům, protože už se nejedná o jednoduché zápletky, ale celý příběhový mód je protkán jednotnou dějovou línií, která začíná už v tutoriálu, kdy tým červů pod hráčovým velením přijíždí na Wormikleovu univerzitu, kde se setkává s prof. Worminklem (připomíná Alberta Einsteina) a cestují spolu časem. Podíváte se na taková místa, jako je středověk, divoký západ, Arábie a prehistorie.
Tento díl se liší od svých předchůdců v několika aspektech. Přibyla zde možnost upravováni vzhledu červů a tvorba vlastních zbraní v "The Weapon Factory". Ve hře je také obsažen obchod, ve kterém si hráč nakupuje nové mapy, příslušenství, zvuky a herní styly za body získané projížděním příběhových misí, odemykáním trofejí a další aktivity.
Příběh je další novinkou oproti minulým dílům, protože už se nejedná o jednoduché zápletky, ale celý příběhový mód je protkán jednotnou dějovou línií, která začíná už v tutoriálu, kdy tým červů pod hráčovým velením přijíždí na Wormikleovu univerzitu, kde se setkává s prof. Worminklem (připomíná Alberta Einsteina) a cestují spolu časem. Podíváte se na taková místa, jako je středověk, divoký západ, Arábie a prehistorie.
Totální nářez je již dvanáctou hrou ze série Worms a třetí ve 3D, kde má hráč na starosti skupinku červů. Jedná se o tahovou strategii s humornými animacemi v cartoon-stylu ve zcela zdeformovatelném prostoru.
Tento díl se liší od svých předchůdců v několika aspektech. Přibyla zde možnost upravování vzhledu červů a tvorba vlastních zbraní v "The Weapon Factory". Ve hře je také obsažen obchod, ve kterém si hráč nakupuje nové mapy, příslušenství, zvuky a herní styly za body získané projížděním příběhových misí, odemykáním trofejí a další aktivity.
Příběh je další novinkou oproti minulým dílům, protože už se nejedná o jednoduché zápletky, ale celý příběhový mód je protkán jednotnou dějovou linií, která začíná už v tutoriálu, kdy tým červů pod hráčovým velením přijíždí na Wormikleovu univerzitu, kde se setkává s prof. Worminklem (připomíná Alberta Einsteina) a cestují spolu časem. Podíváte se na taková místa, jako je středověk, divoký západ, Arábie a prehistorie.
Tento díl se liší od svých předchůdců v několika aspektech. Přibyla zde možnost upravování vzhledu červů a tvorba vlastních zbraní v "The Weapon Factory". Ve hře je také obsažen obchod, ve kterém si hráč nakupuje nové mapy, příslušenství, zvuky a herní styly za body získané projížděním příběhových misí, odemykáním trofejí a další aktivity.
Příběh je další novinkou oproti minulým dílům, protože už se nejedná o jednoduché zápletky, ale celý příběhový mód je protkán jednotnou dějovou linií, která začíná už v tutoriálu, kdy tým červů pod hráčovým velením přijíždí na Wormikleovu univerzitu, kde se setkává s prof. Worminklem (připomíná Alberta Einsteina) a cestují spolu časem. Podíváte se na taková místa, jako je středověk, divoký západ, Arábie a prehistorie.
Totální nářez je již dvanáctou hrou ze série Worms a třetí ve 3D, kde má hráč na starosti skupinku červů. Jedná se o tahovou strategii s humornými animacemi v cartoon-stylu ve zcela zdeformovatelném prostoru.
Tento díl se liší od svých předchůdců v několika aspektech. Přibyla zde možnost upravování vzhledu červů a tvorba vlastních zbraní v "The Weapon Factory". Ve hře je také obsažen obchod, ve kterém si hráč nakupuje nové mapy, příslušenství, zvuky a herní styly za body získané projížděním příběhových misí, odemykáním trofejí a další aktivity.
Příběh je další novinkou oproti minulým dílům, protože už se nejedná o jednoduché zápletky, ale celý příběhový mód je protkán jednotnou dějovou linií, která začíná už v tutoriálu, kdy tým červů pod hráčovým velením přijíždí na Wormikleovu univerzitu, kde se setkává s prof. Worminklem (připomíná Alberta Einsteina) a cestují spolu časem. Podíváte se na taková místa, jako je středověk, divoký západ, Arábie a prehistorie.
Tento díl se liší od svých předchůdců v několika aspektech. Přibyla zde možnost upravování vzhledu červů a tvorba vlastních zbraní v "The Weapon Factory". Ve hře je také obsažen obchod, ve kterém si hráč nakupuje nové mapy, příslušenství, zvuky a herní styly za body získané projížděním příběhových misí, odemykáním trofejí a další aktivity.
Příběh je další novinkou oproti minulým dílům, protože už se nejedná o jednoduché zápletky, ale celý příběhový mód je protkán jednotnou dějovou linií, která začíná už v tutoriálu, kdy tým červů pod hráčovým velením přijíždí na Wormikleovu univerzitu, kde se setkává s prof. Worminklem (připomíná Alberta Einsteina) a cestují spolu časem. Podíváte se na taková místa, jako je středověk, divoký západ, Arábie a prehistorie.
Totální nářez je již dvanáctou hrou ze série Worms a třetí ve 3D, kde má hráč na starosti skupinku červů. Jedná se o tahovou strategii s humornými animacemi v cartoon-stylu ve zcela zdeformovatelném prostoru.
Tento díl se liší od svých předchůdců v několika aspektech. Přibyla zde možnost upravování vzhledu červů a tvorba vlastních zbraní v "The Weapon Factory". Ve hře je také obsažen obchod, ve kterém si hráč nakupuje nové mapy, příslušenství, zvuky a herní styly za body získané projížděním příběhových misí, odemykáním trofejí a další aktivity.
Příběh je další novinkou oproti minulým dílům, protože už se nejedná o jednoduché zápletky, ale celý příběhový mód je protkán jednotnou dějovou linií, která začíná už v tutoriálu, kdy tým červů pod hráčovým velením přijíždí na Wormikleovu univerzitu, kde se setkává s prof. Worminklem (připomíná Alberta Einsteina) a cestují spolu časem. Podíváte se na taková místa, jako je středověk, divoký západ, Arábie a prehistorie.
Tento díl se liší od svých předchůdců v několika aspektech. Přibyla zde možnost upravování vzhledu červů a tvorba vlastních zbraní v "The Weapon Factory". Ve hře je také obsažen obchod, ve kterém si hráč nakupuje nové mapy, příslušenství, zvuky a herní styly za body získané projížděním příběhových misí, odemykáním trofejí a další aktivity.
Příběh je další novinkou oproti minulým dílům, protože už se nejedná o jednoduché zápletky, ale celý příběhový mód je protkán jednotnou dějovou linií, která začíná už v tutoriálu, kdy tým červů pod hráčovým velením přijíždí na Wormikleovu univerzitu, kde se setkává s prof. Worminklem (připomíná Alberta Einsteina) a cestují spolu časem. Podíváte se na taková místa, jako je středověk, divoký západ, Arábie a prehistorie.
Totální nářez je již dvanáctou hrou ze série Worms a třetí ve 3D, kde má hráč na starosti skupinku červů. Jedná se o tahovou strategii s humornými animacemi v cartoon-stylu ve zcela zdeformovatelném prostoru.
Tento díl se liší od svých předchůdců v několika aspektech. Přibyla zde možnost upravování vzhledu červů a tvorba vlastních zbraní v "The Weapon Factory". Ve hře je také obsažen obchod, ve kterém si hráč nakupuje nové mapy, příslušenství, zvuky a herní styly za body získané projížděním příběhových misí, odemykáním trofejí a další aktivity.
Příběh je další novinkou oproti minulým dílům, protože už se nejedná o jednoduché zápletky, ale celý příběhový mód je protkán jednotnou dějovou linií, která začíná už v tutoriálu, kdy tým červů pod hráčovým velením přijíždí na Wormikleovu univerzitu, kde se setkává s prof. Worminklem (připomíná Alberta Einsteina) a cestují spolu časem. Podíváte se na taková místa, jako je středověk, divoký západ, Arábie a prehistorie.
Tento díl se liší od svých předchůdců v několika aspektech. Přibyla zde možnost upravování vzhledu červů a tvorba vlastních zbraní v "The Weapon Factory". Ve hře je také obsažen obchod, ve kterém si hráč nakupuje nové mapy, příslušenství, zvuky a herní styly za body získané projížděním příběhových misí, odemykáním trofejí a další aktivity.
Příběh je další novinkou oproti minulým dílům, protože už se nejedná o jednoduché zápletky, ale celý příběhový mód je protkán jednotnou dějovou linií, která začíná už v tutoriálu, kdy tým červů pod hráčovým velením přijíždí na Wormikleovu univerzitu, kde se setkává s prof. Worminklem (připomíná Alberta Einsteina) a cestují spolu časem. Podíváte se na taková místa, jako je středověk, divoký západ, Arábie a prehistorie.