Řekl bych, že průlomová strategická hra. Rozvířila dost zatuchlé vody RT strategií, plných té samé, již ohrané břečky. Hra je zaměřena téměř výhradně na multiplayer (ač kampaň nechybí) a to ne tak ledajaký multiplayer. Multiplayer je postaven na systému kooperační MMORTS. Na každé ze dvou stran na mapě (celkem 3: NATO, USA a SSSR) je až 16 hráčů, kteří si vyberou "povolání" na výběr je mezi Air (helikoptéry), Infantry (vojáctvo), Support (dělostřelectvo+anti-air) a Ground (tanky, transportéry) a může se začít. Kromě sbírání bodů ničením nepřátelských jednotek a zabíráním checkpointů máte též tzv. Tactical Points, které utrácíte za Tactical Aid - od opravení mostu až po velice efektní nukleární bombu snad na co si vzpomenete. Díky systému rankování a hodností vždy víte, zda jste lepší než soused, nebo než nějaký Japonec v zemi vycházejícího slunce. Nechybí ani jednoduše zařízený systém klanů a zápasů mezi nimi, díky kterým se váš klan dostává nahoru po žebříčku. Skvělý výběr jak pro progaming tak pro oddechovku.
Řekl bych, že průlomová strategická hra. Rozvířila dost zatuchlé vody RT strategií, plných té samé, již ohrané břečky. Hra je zaměřena téměř výhradně na multiplayer (ač kampaň nechybí) a to ne tak ledajaký multiplayer. Multiplayer je postaven na systému kooperační MMORTS. Na každé ze dvou stran na mapě (celkem 3: NATO, USA a SSSR) je až 16 hráčů, kteří si vyberou "povolání" na výběr je mezi Air (helikoptéry), Infantry (vojáctvo), Support (dělostřelectvo+anti-air) a Ground (tanky, transportéry) a může se začít. Kromě sbírání bodů ničením nepřátelských jednotek a zabíráním checkpointů máte též tzv. Tactical Points, které utrácíte za Tactical Aid - od opravení mostu až po velice efektní nukleární bombu snad na co si vzpomenete. Díky systému rankování a hodností vždy víte, zda jste lepší než soused, nebo než nějaký Japonec v zemi vycházejícího slunce. Nechybí ani jednoduše zařízený systém klanů a zápasů mezi nimi, díky kterým se váš klan dostává nahoru po žebříčku. Skvělý výběr jak pro progaming tak pro oddechovku.
V jistém ohledu průlomová strategie, která rozvířila zatuchlé vody real-time strategií. Hra je zaměřena téměř výhradně na multiplayer (ač kampaň nechybí) a to ne tak ledajaký. Multiplayer je postaven na systému kooperační MMORTS. Na každé ze dvou stran na mapě (celkem 3: NATO, USA a SSSR) je až 16 hráčů, kteří si vyberou "povolání" na výběr je mezi Air (letectvo), Infantry (pěchoda), Support (podpora) a Ground (tanky, transportéry) a může se začít. Kromě sbírání bodů ničením nepřátelských jednotek a zabíráním checkpointů máte též tzv. Tactical Points, které utrácíte za Tactical Aid - od opravení mostu až po velice efektní nukleární bombu. Díky systému rankování a hodností vždy víte, zda jste lepší než soused, nebo než nějaký Japonec v zemi vycházejícího slunce. Nechybí ani jednoduše zařízený systém klanů a zápasů mezi nimi, díky kterým se váš klan dostává nahoru po žebříčku.
Děj World in Conflict se odehrává v roce 1989, kdy Sovětský svaz čelí ekonomickému a politickému kolapsu. Ve světle těchto událostí požádají zbytek světa o finanční pomoc, ale ten odmítá. Tato událost poslouží Sovětskému svazu jako záminka pro rozpoutání třetí světové války obsazením značné části východní Evropy. Hra začíná sovětským útokem na USA, konkrétně město Seattle.
Hráč se ujme role nadporučíka Parkera, který je v době útoku zrovna v Seattlu, a musí pomoci civilistům toto velkoměsto opustit. V kampani dostane hráč pod kontrolu armády USA a NATO (kampaň za SSSR se objevila až v datadisku Soviet Assault). Hra sleduje dvě časové linie - jedna v USA a druhá v několika zemích Evropy (Francie, Rusko, Norsko) pár měsíců v minulosti.
Ve World in Conflict zcela odpadá stavění základny. Hráč má pouze předem daný počet bodů, za který si nechá letecky dopravit jednotky. Pokud nějakou jednotku ztratí, body se mu pomalu přičtou zpátky.
Multiplayer je postaven na systému kooperační MMORTS. Na každé ze dvou stran na mapě (celkem tři: NATO, USA a SSSR) je až 16 hráčů, kteří si vyberou "povolání", na výběr je mezi Air (vrtulníky), Infantry (pěchota), Support (opravování jednotek, protiletecká obrana) a Ground (tanky, transportéry) a může se začít. Kromě sbírání bodů ničením nepřátelských jednotek a zabíráním checkpointů máte též tzv. Tactical Points, které utrácíte za Tactical Aid - od opravení mostu až po velice efektní nukleární bombu. Díky systému rankování a hodností vždy víte, zda jste lepší než soused, nebo než nějaký Japonec v zemi vycházejícího slunce. Nechybí ani jednoduše zařízený systém klanů a zápasů mezi nimi, díky kterým se váš klan dostává nahoru po žebříčku.
Hráč se ujme role nadporučíka Parkera, který je v době útoku zrovna v Seattlu, a musí pomoci civilistům toto velkoměsto opustit. V kampani dostane hráč pod kontrolu armády USA a NATO (kampaň za SSSR se objevila až v datadisku Soviet Assault). Hra sleduje dvě časové linie - jedna v USA a druhá v několika zemích Evropy (Francie, Rusko, Norsko) pár měsíců v minulosti.
Ve World in Conflict zcela odpadá stavění základny. Hráč má pouze předem daný počet bodů, za který si nechá letecky dopravit jednotky. Pokud nějakou jednotku ztratí, body se mu pomalu přičtou zpátky.
Multiplayer je postaven na systému kooperační MMORTS. Na každé ze dvou stran na mapě (celkem tři: NATO, USA a SSSR) je až 16 hráčů, kteří si vyberou "povolání", na výběr je mezi Air (vrtulníky), Infantry (pěchota), Support (opravování jednotek, protiletecká obrana) a Ground (tanky, transportéry) a může se začít. Kromě sbírání bodů ničením nepřátelských jednotek a zabíráním checkpointů máte též tzv. Tactical Points, které utrácíte za Tactical Aid - od opravení mostu až po velice efektní nukleární bombu. Díky systému rankování a hodností vždy víte, zda jste lepší než soused, nebo než nějaký Japonec v zemi vycházejícího slunce. Nechybí ani jednoduše zařízený systém klanů a zápasů mezi nimi, díky kterým se váš klan dostává nahoru po žebříčku.
Děj World in Conflict se odehrává v roce 1989, kdy Sovětský svaz čelí ekonomickému a politickému kolapsu. Ve světle těchto událostí požádají zbytek světa o finanční pomoc, ale ten odmítá. Tato událost poslouží Sovětskému svazu jako záminka pro rozpoutání třetí světové války obsazením značné části východní Evropy. Hra začíná sovětským útokem na USA, konkrétně město Seattle.
Hráč se ujme role nadporučíka Parkera, který je v době útoku zrovna v Seattlu, a musí pomoci civilistům toto velkoměsto opustit. V kampani dostane hráč pod kontrolu armády USA a NATO (kampaň za SSSR se objevila až v datadisku Soviet Assault). Hra sleduje dvě časové linie - jedna v USA a druhá v několika zemích Evropy (Francie, Rusko, Norsko) pár měsíců v minulosti.
Ve World in Conflict zcela odpadá stavění základny. Hráč má pouze předem daný počet bodů, za který si nechá letecky dopravit jednotky. Pokud nějakou jednotku ztratí, body se mu pomalu přičtou zpátky.
Multiplayer je postaven na systému kooperační MMORTS. Na každé ze dvou stran na mapě (celkem tři: NATO, USA a SSSR) je až 16 hráčů, kteří si vyberou "povolání", na výběr je mezi Air (vrtulníky), Infantry (pěchota), Support (opravování jednotek, protiletecká obrana) a Ground (tanky, transportéry) a může se začít. Kromě sbírání bodů ničením nepřátelských jednotek a zabíráním checkpointů máte též tzv. Tactical Points, které utrácíte za Tactical Aid - od opravení mostu až po velice efektní nukleární bombu. Díky systému rankování a hodností vždy víte, zda jste lepší než soused, nebo než nějaký Japonec v zemi vycházejícího slunce. Nechybí ani jednoduše zařízený systém klanů a zápasů mezi nimi, díky kterým se váš klan dostává nahoru po žebříčku.
Hráč se ujme role nadporučíka Parkera, který je v době útoku zrovna v Seattlu, a musí pomoci civilistům toto velkoměsto opustit. V kampani dostane hráč pod kontrolu armády USA a NATO (kampaň za SSSR se objevila až v datadisku Soviet Assault). Hra sleduje dvě časové linie - jedna v USA a druhá v několika zemích Evropy (Francie, Rusko, Norsko) pár měsíců v minulosti.
Ve World in Conflict zcela odpadá stavění základny. Hráč má pouze předem daný počet bodů, za který si nechá letecky dopravit jednotky. Pokud nějakou jednotku ztratí, body se mu pomalu přičtou zpátky.
Multiplayer je postaven na systému kooperační MMORTS. Na každé ze dvou stran na mapě (celkem tři: NATO, USA a SSSR) je až 16 hráčů, kteří si vyberou "povolání", na výběr je mezi Air (vrtulníky), Infantry (pěchota), Support (opravování jednotek, protiletecká obrana) a Ground (tanky, transportéry) a může se začít. Kromě sbírání bodů ničením nepřátelských jednotek a zabíráním checkpointů máte též tzv. Tactical Points, které utrácíte za Tactical Aid - od opravení mostu až po velice efektní nukleární bombu. Díky systému rankování a hodností vždy víte, zda jste lepší než soused, nebo než nějaký Japonec v zemi vycházejícího slunce. Nechybí ani jednoduše zařízený systém klanů a zápasů mezi nimi, díky kterým se váš klan dostává nahoru po žebříčku.
Děj World in Conflict se odehrává v roce 1989, kdy Sovětský svaz čelí ekonomickému a politickému kolapsu. Ve světle těchto událostí požádají zbytek světa o finanční pomoc, ale ten odmítá. Tato událost poslouží Sovětskému svazu jako záminka pro rozpoutání třetí světové války obsazením značné části východní Evropy. Hra začíná sovětským útokem na USA, konkrétně město Seattle.
Hráč se ujme role nadporučíka Parkera, který je v době útoku zrovna v Seattlu, a musí pomoci civilistům toto velkoměsto opustit. V kampani dostane hráč pod kontrolu armády USA a NATO (kampaň za SSSR se objevila až v datadisku Soviet Assault). Hra sleduje dvě časové linie - jedna v USA a druhá v několika zemích Evropy (Francie, Rusko, Norsko) pár měsíců v minulosti.
Ve World in Conflict zcela odpadá stavění základny. Hráč má pouze předem daný počet bodů, za který si nechá letecky dopravit jednotky. Pokud nějakou jednotku ztratí, body se mu pomalu přičtou zpátky.
Multiplayer je postaven na systému kooperační MMORTS. Na každé ze dvou stran na mapě (celkem tři: NATO, USA a SSSR) je až 16 hráčů, kteří si vyberou "povolání", na výběr je mezi Air (vrtulníky), Infantry (pěchota), Support (opravování jednotek, protiletecká obrana) a Ground (tanky, transportéry) a může se začít. Kromě sbírání bodů ničením nepřátelských jednotek a zabíráním checkpointů máte též tzv. Tactical Points, které utrácíte za Tactical Aid - od opravení mostu až po velice efektní nukleární bombu. Díky systému rankování a hodností vždy víte, zda jste lepší než soused, nebo než nějaký Japonec v zemi vycházejícího slunce. Nechybí ani jednoduše zařízený systém klanů a zápasů mezi nimi, díky kterým se váš klan dostává nahoru po žebříčku.
Hráč se ujme role nadporučíka Parkera, který je v době útoku zrovna v Seattlu, a musí pomoci civilistům toto velkoměsto opustit. V kampani dostane hráč pod kontrolu armády USA a NATO (kampaň za SSSR se objevila až v datadisku Soviet Assault). Hra sleduje dvě časové linie - jedna v USA a druhá v několika zemích Evropy (Francie, Rusko, Norsko) pár měsíců v minulosti.
Ve World in Conflict zcela odpadá stavění základny. Hráč má pouze předem daný počet bodů, za který si nechá letecky dopravit jednotky. Pokud nějakou jednotku ztratí, body se mu pomalu přičtou zpátky.
Multiplayer je postaven na systému kooperační MMORTS. Na každé ze dvou stran na mapě (celkem tři: NATO, USA a SSSR) je až 16 hráčů, kteří si vyberou "povolání", na výběr je mezi Air (vrtulníky), Infantry (pěchota), Support (opravování jednotek, protiletecká obrana) a Ground (tanky, transportéry) a může se začít. Kromě sbírání bodů ničením nepřátelských jednotek a zabíráním checkpointů máte též tzv. Tactical Points, které utrácíte za Tactical Aid - od opravení mostu až po velice efektní nukleární bombu. Díky systému rankování a hodností vždy víte, zda jste lepší než soused, nebo než nějaký Japonec v zemi vycházejícího slunce. Nechybí ani jednoduše zařízený systém klanů a zápasů mezi nimi, díky kterým se váš klan dostává nahoru po žebříčku.