Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Oficiální verze add-onu pro Wolf4SDL port.
Ověřoval jsem a mělo by jet dobře.

Pro Wolfenstein 3D 1.4. Zapnete hru, načež hned pod New Game je prázdná položka, domněle. Tu spustíte, jste v nabídce kompletního obsahu Super Upgrades. Stačí vybrat a hrát. V té nabídce ale jen navolíte Level Set, např. mnou dojeté C a K. Následně dáte klasicky novou hru výše, vyberete některou z epizod, pak obtížnost a hrajete.

Doporučuji mít ve hře kompletní soubory k SDL portu. Toto je vlastně jen exe pro výběr epizod a jeden mapsets.wl6, kde je obsah veškerých map z roku 1994.

Nastavení rozlišení v zástupci hry vypadá následovně: WolfSU.exe" --resf 2560 1440 .
The Renovation dohráno. Označení Setu je myslím C.

Před třemi lety dohrán Shankenstein. Až nyní se mi povedlo to, co jsem psal už tehdy. Renovace dojeta. Byla těžká, zajímavá a zábavná. Nebudu dále příliš rozebírat, obrázky to udělají za mě.

Ep 1, Level 10, totálně hardcore design! Bez secret stěn se nelze dále dostat. Řada falešných exit výtahů, posuvných stěn blízko sebe. Neskutečně těžká a frustrující úroveň. Oplývající dostatkem pokladů k sebrání. Průchozí jsou i stěny s různými objekty, např. s zeleným barelem, popřípadě s jinou překážkou. Normálně tato místa samozřejmě průchozí nejsou, ale v rámci nachytání hráče a ztížení cesty, to tak ve The Renovation je. V této úrovni platí, že čím snáze se do ní dá dostat, tím horší je se z ní vymotat. Srovnatelné s pátou epizodou modifikace Shankenstein.

Ep 5, Level 8, zajímavý koncept bludiště. Už v první polovině devadesátých let existovaly ve FPS logické hádanky. Bez odhalení principu, co jimi vlastně je, jak fungují, tu hráč bude poměrně dlouho bloudit. Základem je posbírat poklad, zabít protivníky, najít dva klíče, pár secretů a finální exit. Ztížené identicky vypadajícím bludištěm, navíc rozesetém dokola ve čtyřech směrech. Vodítkem je jen pozice startu levelu a určení čtyř stran. Musel jsem si do dokumentu napsat, co kde zhruba bylo.

Ep 6, Level 3, zdánlivě menší úroveň, kterou jde proběhnout v rychlém tempu. Za což je odměna asi šedesáti tisíc bodů do statistik, ale tak hráč mine secrety. Ve dvou z nich se nachází oba klíče. Princip zmíněných secretů je ten, že jsou řetězově navázány na sebe. Jedna stěna uvolní místo dál, za ní nějaká další a tak. Tenhle systém ale vede i k tomu, že si lze nedopatřením zablokovat cestu zpátky. V některé z uvedených skrýší čeká i tuhý boss. Pečlivý průzkum hráče odmění zkompletováním většiny získaných secretů a pokladů v nich sebraných, v celkové hodnotě cca dvě stě tisíc. Zároveň tu najdou uplatnění skryté brány ke zlatému a stříbrnému klíči, vedoucích do velkého mega secretu. Přičemž zlatý klíč tu lze získat hned třikrát. Poprvé z regulérního secretu, podruhé a potřetí zabitím bosse. Bossové jsou totiž v tomto levelu rovnou dva, a to naprosto identičtí.

Hodnotím za 90 procent. Všech šest epizod. Hráno asi v průběhu dvanácti dní.
Po týdnu pařby dojetý add-on Shankenstein.

Fakt propracovaný, hardcore, rozsáhlý, bludišťoidní, vybalancovaný, s parádními secrety, dlouhou herní dobou. Opravdu jsem si to užil, ale nevyhnulo se mi i pár problémů. Jednou mi chyběl klíč ode dveří, stačilo do nich střelit, voják vyběhl a mohl jsem pokračovat dále. Jindy mi mega secret svým mega bugem shodil a totálně zpomalil hru (FPS)! Pak mě posuvná stěna v dalším secretu odstřihla od východu pryč. Já už měl uloženu pozici a nešlo nic dělat. Cheaty pod SDL portem asi nejedou, mají i tak poměrně komplikovanou aktivaci. Takže opáčko celé šesté epizody a šmitec :) Naštěstí po tom peklu z páté byla tato už docela pohodová.

Více na jednotlivých obrázcích. Vše ten jeden add-on Shankenstein.

Map Set C - Episode 2 - Level 7 - Mega Secret.

Map Set C - Episode 3 - Level 4 - Mega bug způsobující exit game, pád hry na plochu a její vypnutí. Nachází se v mega secretu o čtyřech dlouhých a úzkých chodbách.

Map Set C - Episode 4 - Level 1. Krásný secret v secretu ode dveří na zlatý klíč.

Map Set C - Episode 5 - Level 4. Do této místnosti s klíčem a poklady vedly dveře schované v secretu. Znepříjemňovala to ale slušná bludišťovka, v níž byl jeden další úkryt.

Map Set C - Episode 6 - Level 5 - Trojúhelníkový secret.

Map Set C - Episode 6 - Level 6. Ta stěna nalevo za sochou je posuvná. Pokud ji obejdete dozadu a dáte use, zablokujete si vstup do tohoto secretu a už se z něj nedostanete. Pozor na to.

_________________________________________________________________________________________

Statistiky ze všech šesti epizod.

Super Upgrades - Level Set C - Episode 1
Super Upgrades - Level Set C - Episode 2
Super Upgrades - Level Set C - Episode 3
Super Upgrades - Level Set C - Episode 4
Super Upgrades - Level Set C - Episode 5
Super Upgrades - Level Set C - Episode 6

Tento konkrétní add-on hodnotím na 100 procent. Dohráno na předposlední třetí obtížnost.

Označení Level Setu je na obrázcích špatně. Ve skutečnosti to byl Set K.
Wolfenstein 3D: Super Upgrades! přes SDL port:

1. Stáhněte si odsud všechny levely z tohoto add-onu, kde jsou rozdělené do mnoha samostatných složek.
2. Pak pouze přepište dva soubory ve formátu GAMEMAPS.WL6 a MAPHEAD.WL6, ve složce s funkční hrou Wolf3D v.1.4 pod SDL portem.
3. Při každém dalším rozehrání daných levelů opět stačí jen přepsat tytéž soubory.
4. Vždy je dobré se podívat do přiložených dokumentů v archivu, kolik má ten který map set úrovní, ve kterých epizodách hry apod.

Normálně to ve FullHD s touto verzí SDL portu funguje, i včetně nalézání klíčů, falešných stěn, častého výskytu bossů. Zkoušen set s označením A, prvních pět levelů z Episode 1 dokončeno, v šestém mi chybí ještě jeden klíč. Je to děsná bludišťovka, spíše s větším množstvím nepřátel a průměrným designem levelů.