Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Wild Arms Wild Arms Wild Arms Wild Arms
Media Vision (nově vytvořeno)
Media.Vision
Media.Vision
Media.Vision
PS1
30.04.1997
PS3PSP
06.07.2007
Vita
29.08.2012
PS1
30.04.1997
PS3PSP
06.07.2007
Vita
29.08.2012
PS1
30.04.1997
PS3PSP
06.07.2007
Android
16.09.2011
Vita
29.08.2012
PS1
30.04.1997
PS3PSP
06.07.2007
Android
16.09.2011
Vita
29.08.2012
PS4PS5
23.06.2022
Wild Arms Wild Arms Wild Arms Wild Arms
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Jedno z prvních japonských RPG, vydaných na konzoli PlayStation. Vydání v Japonsku bylo 20. prosince 1996 a 30. dubna 1997 v USA.

Příběh hry se odehrává ve světě Filgaia, který byl zdevastován znečištěním a postupně se mění v poušť. Hráč se ujímá patnáctiletého sirotka Rudyho, který zjišťuje, že byl obdařen schopností používat starobylé zbraně zvané ARM. Hra má celkově westernový nádech s klasickými westernovými městečky, postavičky vypadají jako kovbojové a nechybí zde klasické palné zbraně jako z dob 19. století v severní Americe.

Na hře je znatelný přechod her ze SNESu na novou platformu, takže výhled z vrchu na svět a postavičky i vnitřní lokace je kreslený a značně připomíná SNES éru, zatímco tahové souboje jsou již v 3D. Hra je kromě soubojů protkána spoustou puzzlů, připomínajících The Legend of Zelda: A Link to the Past nebo Lufia II: Rise of the Sinistrals. Každá postava má k dispozici sadu nástrojů, se kterými může například ničit překážky či přetáčet čas.
Jedno z prvních japonských RPG, vydaných na konzoli PlayStation. Vydání v Japonsku bylo 20. prosince 1996 a 30. dubna 1997 v USA.

Příběh hry se odehrává ve světě Filgaia, který byl zdevastován znečištěním a postupně se mění v poušť. Hráč se ujímá patnáctiletého sirotka Rudyho, který zjišťuje, že byl obdařen schopností používat starobylé zbraně zvané ARM. Hra má celkově westernový nádech s klasickými westernovými městečky, postavičky vypadají jako kovbojové a nechybí zde klasické palné zbraně jako z dob 19. století v severní Americe.

Na hře je znatelný přechod her ze SNESu na novou platformu, takže výhled z vrchu na svět a postavičky i vnitřní lokace je kreslený a značně připomíná SNES éru, zatímco tahové souboje jsou již v 3D. Hra je kromě soubojů protkána spoustou puzzlů, připomínajících The Legend of Zelda: A Link to the Past nebo Lufia II: Rise of the Sinistrals. Každá postava má k dispozici sadu nástrojů, se kterými může například ničit překážky či přetáčet čas.
Jedno z prvních japonských RPG, vydaných na konzoli PlayStation. Vydání v Japonsku bylo 20. prosince 1996 a 30. dubna 1997 v USA.

Příběh hry se odehrává ve světě Filgaia, který byl zdevastován znečištěním a postupně se mění v poušť. Hráč se ujímá patnáctiletého sirotka Rudyho, který zjišťuje, že byl obdařen schopností používat starobylé zbraně zvané ARM. Hra má celkově westernový nádech s klasickými westernovými městečky, postavičky vypadají jako kovbojové a nechybí zde klasické palné zbraně jako z dob 19. století v severní Americe.

Na hře je znatelný přechod her ze SNESu na novou platformu, takže výhled z vrchu na svět a postavičky i vnitřní lokace je kreslený a značně připomíná SNES éru, zatímco tahové souboje jsou již v 3D. Hra je kromě soubojů protkána spoustou puzzlů, připomínajících The Legend of Zelda: A Link to the Past nebo Lufia II: Rise of the Sinistrals. Každá postava má k dispozici sadu nástrojů, se kterými může například ničit překážky či přetáčet čas.
Jedno z prvních japonských RPG, vydaných na konzoli PlayStation. Vydání v Japonsku bylo 20. prosince 1996 a 30. dubna 1997 v USA.

Příběh hry se odehrává ve světě Filgaia, který byl zdevastován znečištěním a postupně se mění v poušť. Hráč se ujímá patnáctiletého sirotka Rudyho, který zjišťuje, že byl obdařen schopností používat starobylé zbraně zvané ARM. Hra má celkově westernový nádech s klasickými westernovými městečky, postavičky vypadají jako kovbojové a nechybí zde klasické palné zbraně jako z dob 19. století v severní Americe.

Na hře je znatelný přechod her ze SNESu na novou platformu, takže výhled z vrchu na svět a postavičky i vnitřní lokace je kreslený a značně připomíná SNES éru, zatímco tahové souboje jsou již v 3D. Hra je kromě soubojů protkána spoustou puzzlů, připomínajících The Legend of Zelda: A Link to the Past nebo Lufia II: Rise of the Sinistrals. Každá postava má k dispozici sadu nástrojů, se kterými může například ničit překážky či přetáčet čas.