Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Podařilo se mi dokončit celou úroveň. Problémem jsou ty náboje. Dají se získávat jen z truhel, popř. z Upgrade Shopu, ale to bych musel mít i speciální drahokamy apod. Množství nepřátel je tak velké, že vydělám více peněz, než kolik jich lze v dané úrovni utratit. A to čistě proto, že je tam příliš malý počet truhel. A zbylé finanční konto se maže, jak postoupím do dalšího levelu. Náboje sotva na nějakém tom minimu. Vzhledem k tomu, jak megalomanské byly bitvy, co jsem nějak ustál. A rázem nemám ani ten tisíc zlaťáků, co jsem na konci té dokončené úrovně měl.

Samotný design a boje jsou ale perfektní. A fakt je to neskutečně rozsáhlé.

No, pěkný. Hra stále prochází aktualizacemi. Krátce po vydání samozřejmost, ale za cenu nekompatibilních savů. Asi nechám, jak je. Jedině, že by mi to dělalo různé neduhy, to se zatím nestalo.
Tak opět něco nahráno. Náboje jsou ok, ale je jich zpočátku málo. Ukazuje to jejich maximální nosnost, ale stěžejní je ta nižší hodnota. ta udává jejich celkový počet. Víc jich postava prostě nemá. Je nutné sbírat všechno možné. Přičemž po sebrání další zbraně je daný typ nepřítele podmíněn onou zbraní, že jej mám s ní sejmout. Pak se otevřou dveře dál. V nastavení je nutné zapnout V-Sync. Hra mi jde dobře. A i když je to místy fakt Serious Sam Style, je nutné to brát dost takticky. Útočí se zde na velké vzdálenosti, obsahuje to dost RPG elementů a co já vím, co dalšího. Jsou tu secrety, takže lze po vzoru Doom apod. hledat různé odměny.

Už jsem se dostal i do jakýchsi klidných pasáží, kde lze za nastřádané artefakty koupit výbavu. Hned doplněny náboje do brokárny. A bylo potřeba se vrátit zpět k nějakým spínačům, měl jsem dostatek energie na aktivaci jednoho z nich. Opět ve víru boje, zase novější zbraň, door unlocked, záplava dalších neřádů. Na ně uplatním odpalovatelné nálože. Ten výbuch ale má fakt sílu, vše tam rozmete. Už se mi i staly špatně uložené pozice, nepřítel vedle mě, ani si jej nevšimnu. Po loadu jsem musel utíkat jinam, jelikož by mě jinak dostal. Ukládání pozic je klasicky přes hlavní nabídku, popř. F6 a F9. Po vypnutí hry je rychlé uložení na pozici s názvem levelu, není to ten slot s datem uložení. Na to pozor, ať nepřijdete o naposledy dosažený postup ve hře.
Odehrál jsem kousek té nové verze, co 15. 10. 2020 vyšla, dost rozporuplné. Mouse look to plnohodnotně neumí, jako má např. GZDoom. tady jde o eDuke port, patrné je to při koukání nahoru. Pak mi věčně došly náboje, jen druhá obtížnost. Potvor jsem se zbavil tak, že popadaly dolů, ale přežily a byly tam dál. Ale já alespoň bez nábojů mohl pokračovat.

Dají se sbírat peníze, za které je vybavení, stejně jako postup dál, něco se otevře. Peníze nabíhají i za zásah nepřátel. Je tu možnost kouzlit, klávesa R. Já bych tedy potřeboval ty náboje. Ale možná bude problém s nastavením kláves. Ale jestli je to fakt dlouhé a vymakané, oproti staré verzi, tak to může být zábava. Jo, a trefovat hmyz je velmi otravné, to se nedalo.
Viz odkaz v mém prvním příspěvku, jsou dostupné nové informace o hře. Jak bude koncipovaná, kolik toho bude mít. Vypadá to zajímavě.

A nějaké ty screenshoty
https://media.moddb.com/images/games/1/10/9991/duke0005.3.png
https://media.moddb.com/images/games/1/10/9991/duke0004.6.png
https://media.moddb.com/images/games/1/10/9991/duke0014.png
https://media.moddb.com/images/games/1/10/9991/duke0009.1.png
https://media.moddb.com/images/games/1/10/9991/duke0004.4.png

Aktualizace neustávají. Super.

Trailer
Obrázky, Obrázky 2

Hra by měla mít 18 levelů. Pokud bude dodržena monstrózní velikost map a nebude z nich žádná odbytá, tím líp. Na trailer jsem raději nekoukal, stačí mi obrázky.
@PavelU (24.07.2015 20:22): no moc toho vidět nejde z těch malých nezvětšitelných obrázků, ale pokud se to bude držet v zajetých kolejích, bude to povinnost pro nás šechny harcovníky :-)