WarPath mělo být původně pokračováním sci-fi akce Pariah, nicméně díky jejímu neúspěchu byl vydán jako budgetová hra zaměřená převážně na multiplayer ve stylu Unreal Tournamentu. Původ hry se nezapře, grafikou počínaje a stylem hratelnosti konče, vše je převzato právě z Pariahu s nějakými těmi vylepšeními.
V daleké budoucnosti bojují tři rasy o nadvládu nad planetou Kaladi. O planetu se ale bojuje velmi nestandardně, v arénách. Vítěz ve všech patnácti arénách získá nad Kaladi absolutní kontrolu. V bojích proti sobě stojí kyborgové Ohm (ti potřebují suroviny z planety k přežití), robotický národ House of Kovos (dobývající planetu jen z principu jejich bytí) a zbytky lidské rasy (hledající nový domov).
Multiplayer jako by z oku vypadl právě sérii UT (autoři WarPathu spolupracovali na vývoji prvního Unrealu i na prvních třech dílech UT). Boje v arénách všemožnými futuristickými zbraněmi jsou ale okořeněny některými prvky z Pariahu, jako například přenosné lékárničky a vylepšitelné zbraně.
WarPath byl později po vydání uvolněn zdarma ke stažení pomocí stránek SkillGround (je vyžadována registrace).
V daleké budoucnosti bojují tři rasy o nadvládu nad planetou Kaladi. O planetu se ale bojuje velmi nestandardně, v arénách. Vítěz ve všech patnácti arénách získá nad Kaladi absolutní kontrolu. V bojích proti sobě stojí kyborgové Ohm (ti potřebují suroviny z planety k přežití), robotický národ House of Kovos (dobývající planetu jen z principu jejich bytí) a zbytky lidské rasy (hledající nový domov).
Multiplayer jako by z oku vypadl právě sérii UT (autoři WarPathu spolupracovali na vývoji prvního Unrealu i na prvních třech dílech UT). Boje v arénách všemožnými futuristickými zbraněmi jsou ale okořeněny některými prvky z Pariahu, jako například přenosné lékárničky a vylepšitelné zbraně.
WarPath byl později po vydání uvolněn zdarma ke stažení pomocí stránek SkillGround (je vyžadována registrace).
WarPath mělo být původně pokračováním sci-fi akce Pariah, nicméně díky jejímu neúspěchu byl vydán jako budgetová hra zaměřená převážně na multiplayer ve stylu Unreal Tournamentu. Původ hry se nezapře, grafikou počínaje a stylem hratelnosti konče, vše je převzato právě z Pariahu s nějakými těmi vylepšeními.
V daleké budoucnosti bojují tři rasy o nadvládu nad planetou Kaladi. O planetu se ale bojuje velmi nestandardně, v arénách. Vítěz ve všech patnácti arénách získá nad Kaladi absolutní kontrolu. V bojích proti sobě stojí kyborgové Ohm (ti potřebují suroviny z planety k přežití), robotický národ House of Kovos (dobývající planetu jen z principu jejich bytí) a zbytky lidské rasy (hledající nový domov).
Multiplayer jako by z oku vypadl právě sérii UT (autoři WarPathu spolupracovali na vývoji prvního Unrealu i na prvních třech dílech UT). Boje v arénách všemožnými futuristickými zbraněmi jsou ale okořeněny některými prvky z Pariahu, jako například přenosné lékárničky a vylepšitelné zbraně.
WarPath byl později po vydání uvolněn zdarma ke stažení pomocí stránek SkillGround. V současné době je stránka mimo provoz.
V daleké budoucnosti bojují tři rasy o nadvládu nad planetou Kaladi. O planetu se ale bojuje velmi nestandardně, v arénách. Vítěz ve všech patnácti arénách získá nad Kaladi absolutní kontrolu. V bojích proti sobě stojí kyborgové Ohm (ti potřebují suroviny z planety k přežití), robotický národ House of Kovos (dobývající planetu jen z principu jejich bytí) a zbytky lidské rasy (hledající nový domov).
Multiplayer jako by z oku vypadl právě sérii UT (autoři WarPathu spolupracovali na vývoji prvního Unrealu i na prvních třech dílech UT). Boje v arénách všemožnými futuristickými zbraněmi jsou ale okořeněny některými prvky z Pariahu, jako například přenosné lékárničky a vylepšitelné zbraně.
WarPath byl později po vydání uvolněn zdarma ke stažení pomocí stránek SkillGround. V současné době je stránka mimo provoz.
WarPath mělo být původně pokračováním sci-fi akce Pariah, nicméně díky jejímu neúspěchu byl vydán jako budgetová hra zaměřená převážně na multiplayer ve stylu Unreal Tournamentu. Původ hry se nezapře, grafikou počínaje a stylem hratelnosti konče, vše je převzato právě z Pariahu s nějakými těmi vylepšeními.
V daleké budoucnosti bojují tři rasy o nadvládu nad planetou Kaladi. O planetu se ale bojuje velmi nestandardně, v arénách. Vítěz ve všech patnácti arénách získá nad Kaladi absolutní kontrolu. V bojích proti sobě stojí kyborgové Ohm (ti potřebují suroviny z planety k přežití), robotický národ House of Kovos (dobývající planetu jen z principu jejich bytí) a zbytky lidské rasy (hledající nový domov).
Multiplayer jako by z oku vypadl právě sérii UT (autoři WarPathu spolupracovali na vývoji prvního Unrealu i na prvních třech dílech UT). Boje v arénách všemožnými futuristickými zbraněmi jsou ale okořeněny některými prvky z Pariahu, jako například přenosné lékárničky a vylepšitelné zbraně.
WarPath byl později po vydání uvolněn zdarma ke stažení pomocí stránek SkillGround. V současné době je stránka mimo provoz.
V daleké budoucnosti bojují tři rasy o nadvládu nad planetou Kaladi. O planetu se ale bojuje velmi nestandardně, v arénách. Vítěz ve všech patnácti arénách získá nad Kaladi absolutní kontrolu. V bojích proti sobě stojí kyborgové Ohm (ti potřebují suroviny z planety k přežití), robotický národ House of Kovos (dobývající planetu jen z principu jejich bytí) a zbytky lidské rasy (hledající nový domov).
Multiplayer jako by z oku vypadl právě sérii UT (autoři WarPathu spolupracovali na vývoji prvního Unrealu i na prvních třech dílech UT). Boje v arénách všemožnými futuristickými zbraněmi jsou ale okořeněny některými prvky z Pariahu, jako například přenosné lékárničky a vylepšitelné zbraně.
WarPath byl později po vydání uvolněn zdarma ke stažení pomocí stránek SkillGround. V současné době je stránka mimo provoz.
WarPath mělo být původně pokračování sci-fi akce Pariah (2005), kvůli komerčnímu neúspěchu však bylo vydáno příběhově samostatná budgetovka se zaměřením na multiplayer. Podobnost s titulem se však nezapře, grafikou počínaje a stylem hratelnosti konče.
V daleké budoucnosti o nadvládu nad planetou Kaladi soupeří tři frakce. Boje však spolu svádí podle pravidel a v různorodých arénách. Vítěz ve všech patnácti získá nad Kaladi absolutní kontrolu. Stanou tak proti sobě kyborgové z uskupení Ohm, národ robotů z House of Kovos a lidé. Kyborgové chtějí suroviny, roboti nepřetržitou válku a lidští kolonisté nový životní prostor. Kompromis je nemožný, zato konflikt nevyhnutelný.
Singleplayer je vlastně offline multiplayer s boty a hratelnost sdílí řadu podobností s tím v sérii Unreal Tournament na jehož čtyřech dílech z pěti se studio Digital Extremes podílelo. Arénové souboje s futuristickými zbraněmi zároveň obohacuje vylepšitelnost zbraní a přenosné uzdravovadlo, tedy prvky typické pro zmíněný Pariah.
V daleké budoucnosti o nadvládu nad planetou Kaladi soupeří tři frakce. Boje však spolu svádí podle pravidel a v různorodých arénách. Vítěz ve všech patnácti získá nad Kaladi absolutní kontrolu. Stanou tak proti sobě kyborgové z uskupení Ohm, národ robotů z House of Kovos a lidé. Kyborgové chtějí suroviny, roboti nepřetržitou válku a lidští kolonisté nový životní prostor. Kompromis je nemožný, zato konflikt nevyhnutelný.
Singleplayer je vlastně offline multiplayer s boty a hratelnost sdílí řadu podobností s tím v sérii Unreal Tournament na jehož čtyřech dílech z pěti se studio Digital Extremes podílelo. Arénové souboje s futuristickými zbraněmi zároveň obohacuje vylepšitelnost zbraní a přenosné uzdravovadlo, tedy prvky typické pro zmíněný Pariah.
WarPath měl být původně pokračováním sci-fi akce Pariah (2005), kvůli komerčnímu neúspěchu byl však vydán jako příběhově samostatná budgetovka se zaměřením na multiplayer. Podobnost s titulem se však nezapře, grafikou počínaje a stylem hratelnosti konče.
V daleké budoucnosti o nadvládu nad planetou Kaladi soupeří tři frakce. Boje však spolu svádí podle pravidel a v různorodých arénách. Vítěz ve všech patnácti získá nad Kaladi absolutní kontrolu. Stanou tak proti sobě kyborgové z uskupení Ohm, národ robotů z House of Kovos a lidé. Kyborgové chtějí suroviny, roboti nepřetržitou válku a lidští kolonisté nový životní prostor. Kompromis je nemožný, zato konflikt nevyhnutelný.
Singleplayer je vlastně offline multiplayer s boty a hratelnost sdílí řadu podobností s tím v sérii Unreal Tournament, na jehož čtyřech dílech z pěti se studio Digital Extremes podílelo. Arénové souboje s futuristickými zbraněmi zároveň obohacuje vylepšitelnost zbraní a přenosné uzdravovadlo, tedy prvky typické pro zmíněný Pariah.
V daleké budoucnosti o nadvládu nad planetou Kaladi soupeří tři frakce. Boje však spolu svádí podle pravidel a v různorodých arénách. Vítěz ve všech patnácti získá nad Kaladi absolutní kontrolu. Stanou tak proti sobě kyborgové z uskupení Ohm, národ robotů z House of Kovos a lidé. Kyborgové chtějí suroviny, roboti nepřetržitou válku a lidští kolonisté nový životní prostor. Kompromis je nemožný, zato konflikt nevyhnutelný.
Singleplayer je vlastně offline multiplayer s boty a hratelnost sdílí řadu podobností s tím v sérii Unreal Tournament, na jehož čtyřech dílech z pěti se studio Digital Extremes podílelo. Arénové souboje s futuristickými zbraněmi zároveň obohacuje vylepšitelnost zbraní a přenosné uzdravovadlo, tedy prvky typické pro zmíněný Pariah.
WarPath měl být původně pokračováním sci-fi akce Pariah (2005), kvůli komerčnímu neúspěchu byl však vydán jako příběhově samostatná budgetovka se zaměřením na multiplayer. Podobnost s titulem se však nezapře, grafikou počínaje a stylem hratelnosti konče.
V daleké budoucnosti o nadvládu nad planetou Kaladi soupeří tři frakce. Boje však spolu svádí podle pravidel a v různorodých arénách. Vítěz ve všech patnácti získá nad Kaladi absolutní kontrolu. Stanou tak proti sobě kyborgové z uskupení Ohm, národ robotů z House of Kovos a lidé. Kyborgové chtějí suroviny, roboti nepřetržitou válku a lidští kolonisté nový životní prostor. Kompromis je nemožný, zato konflikt nevyhnutelný.
Singleplayer je vlastně offline multiplayer s boty a hratelnost sdílí řadu podobností s tím v sérii Unreal Tournament, na jehož čtyřech dílech z pěti se studio Digital Extremes podílelo. Arénové souboje s futuristickými zbraněmi zároveň obohacuje vylepšitelnost zbraní a přenosné uzdravovadlo, tedy prvky typické pro zmíněný Pariah.
V daleké budoucnosti o nadvládu nad planetou Kaladi soupeří tři frakce. Boje však spolu svádí podle pravidel a v různorodých arénách. Vítěz ve všech patnácti získá nad Kaladi absolutní kontrolu. Stanou tak proti sobě kyborgové z uskupení Ohm, národ robotů z House of Kovos a lidé. Kyborgové chtějí suroviny, roboti nepřetržitou válku a lidští kolonisté nový životní prostor. Kompromis je nemožný, zato konflikt nevyhnutelný.
Singleplayer je vlastně offline multiplayer s boty a hratelnost sdílí řadu podobností s tím v sérii Unreal Tournament, na jehož čtyřech dílech z pěti se studio Digital Extremes podílelo. Arénové souboje s futuristickými zbraněmi zároveň obohacuje vylepšitelnost zbraní a přenosné uzdravovadlo, tedy prvky typické pro zmíněný Pariah.
WarPath měl být původně pokračováním sci-fi akce Pariah (2005), kvůli komerčnímu neúspěchu byl však vydán jako příběhově samostatná budgetovka se zaměřením na multiplayer. Podobnost s titulem se však nezapře, grafikou počínaje a stylem hratelnosti konče.
V daleké budoucnosti o nadvládu nad planetou Kaladi soupeří tři frakce. Boje však spolu svádí podle pravidel a v různorodých arénách. Vítěz ve všech patnácti získá nad Kaladi absolutní kontrolu. Stanou tak proti sobě kyborgové z uskupení Ohm, národ robotů z House of Kovos a lidé. Kyborgové chtějí suroviny, roboti nepřetržitou válku a lidští kolonisté nový životní prostor. Kompromis je nemožný, zato konflikt nevyhnutelný.
Singleplayer je vlastně offline multiplayer s boty a hratelnost sdílí řadu podobností s tím v sérii Unreal Tournament, na jehož čtyřech dílech z pěti se studio Digital Extremes podílelo. Arénové souboje s futuristickými zbraněmi zároveň obohacuje vylepšitelnost zbraní a přenosné uzdravovadlo, tedy prvky typické pro zmíněný Pariah.
V daleké budoucnosti o nadvládu nad planetou Kaladi soupeří tři frakce. Boje však spolu svádí podle pravidel a v různorodých arénách. Vítěz ve všech patnácti získá nad Kaladi absolutní kontrolu. Stanou tak proti sobě kyborgové z uskupení Ohm, národ robotů z House of Kovos a lidé. Kyborgové chtějí suroviny, roboti nepřetržitou válku a lidští kolonisté nový životní prostor. Kompromis je nemožný, zato konflikt nevyhnutelný.
Singleplayer je vlastně offline multiplayer s boty a hratelnost sdílí řadu podobností s tím v sérii Unreal Tournament, na jehož čtyřech dílech z pěti se studio Digital Extremes podílelo. Arénové souboje s futuristickými zbraněmi zároveň obohacuje vylepšitelnost zbraní a přenosné uzdravovadlo, tedy prvky typické pro zmíněný Pariah.