Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Warlock: Master of the Arcane Warlock: Master of the Arcane Warlock: Master of the Arcane Warlock: Master of the Arcane Warlock: Master of the Arcane Warlock: Master of the Arcane Warlock: Master of the Arcane
Ino-Co Plus
Ino-Co Plus
Ino-Co Plus
Ino-Co Plus
Ino-Co Plus
Ino-Co Plus
Ino-Co Plus
PC
08.05.2012
PC
08.05.2012
PC
08.05.2012
PC
08.05.2012
PC
08.05.2012
PC
08.05.2012
PC
08.05.2012
Warlock: Master of the Arcane Warlock: Master of the Arcane Warlock: Master of the Arcane Warlock: Master of the Arcane Warlock: Master of the Arcane Warlock: Master of the Arcane Warlock: Master of the Arcane
Žánr
strategie > tahová strategie *
strategie > budovatelská strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > budovatelská strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > budovatelská strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > budovatelská strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > budovatelská strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > budovatelská strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > budovatelská strategie

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne

Warlock pokračuje ve světě známém z her [/i]Majesty[i], ale mění žánr na tahovou strategii. Nejstručněji se dá popsat jako fantasy Civilizace, inspirovaná klasickou hrou Master of Magic. Herní systém je zjednodušen a zaměřuje se primárně na boj, což znamená že diplomatické možnosti jsou značně omezené a boj je jediná možnost jak hru vyhrát. Na jednom poli ovšem může stát pouze jediná jednotka, takže se systémem jedná o hexovou strategii ve stylu Panzer General.

Na počátku hry si hráč nastaví parametry světa, ve kterém chce hrát, počet nepřátel. Následně zvolí vlastního čaroděje a svoji primární rasu. Na mapě se kromě hlavních národů jednotlivých čarodějů vyskytují i mraky monster a neutrální města. Jednou za čas se kvůli globální události mohou objevit monstra i ve dříve bezpečných částech mapy, což nutí hráče hlídat si celé své království.

Každá z jednotek sbírá zkušenosti, na každém levelu pro ni můžete vybrat nový bonus, třeba víc životů. Dále se mohou vybavit předměty, které hráči zpřístupní postavení některé z budov či obsazení zvláštního zdroje. Nakonec se mohou jednotky úplně upgradovat na výkonnější verze, po odemčení této nové jednotky v některém z měst hráče. Logistika je značně zjednodušená, všechna města hráče sdílejí jednotnou produkci jídla, peněz a many. Celkově se tedy jde o tahovou strategii, odkazující ke starým klasikám, která je zároveň upravena i pro nováčky v žánru.
Warlock pokračuje ve světě známém z her [/i]Majesty[i], ale mění žánr na tahovou strategii. Nejstručněji se dá popsat jako fantasy Civilizace, inspirovaná klasickou hrou Master of Magic. Herní systém je zjednodušen a zaměřuje se primárně na boj, což znamená že diplomatické možnosti jsou značně omezené a boj je jediná možnost jak hru vyhrát. Na jednom poli ovšem může stát pouze jediná jednotka, takže se systémem jedná o hexovou strategii ve stylu Panzer General.

Na počátku hry si hráč nastaví parametry světa, ve kterém chce hrát, počet nepřátel. Následně zvolí vlastního čaroděje a svoji primární rasu. Na mapě se kromě hlavních národů jednotlivých čarodějů vyskytují i mraky monster a neutrální města. Jednou za čas se kvůli globální události mohou objevit monstra i ve dříve bezpečných částech mapy, což nutí hráče hlídat si celé své království.

Každá z jednotek sbírá zkušenosti, na každém levelu pro ni můžete vybrat nový bonus, třeba víc životů. Dále se mohou vybavit předměty, které hráči zpřístupní postavení některé z budov či obsazení zvláštního zdroje. Nakonec se mohou jednotky úplně upgradovat na výkonnější verze, po odemčení této nové jednotky v některém z měst hráče. Logistika je značně zjednodušená, všechna města hráče sdílejí jednotnou produkci jídla, peněz a many. Celkově se tedy jde o tahovou strategii, odkazující ke starým klasikám, která je zároveň upravena i pro nováčky v žánru.
Warlock pokračuje ve světě známém z her [/i]Majesty[i], ale mění žánr na tahovou strategii. Nejstručněji se dá popsat jako fantasy Civilizace, inspirovaná klasickou hrou Master of Magic. Herní systém je zjednodušen a zaměřuje se primárně na boj, což znamená že diplomatické možnosti jsou značně omezené a boj je jediná možnost jak hru vyhrát. Na jednom poli ovšem může stát pouze jediná jednotka, takže se systémem jedná o hexovou strategii ve stylu Panzer General.

Na počátku hry si hráč nastaví parametry světa, ve kterém chce hrát, počet nepřátel. Následně zvolí vlastního čaroděje a svoji primární rasu. Na mapě se kromě hlavních národů jednotlivých čarodějů vyskytují i mraky monster a neutrální města. Jednou za čas se kvůli globální události mohou objevit monstra i ve dříve bezpečných částech mapy, což nutí hráče hlídat si celé své království.

Každá z jednotek sbírá zkušenosti, na každém levelu pro ni můžete vybrat nový bonus, třeba víc životů. Dále se mohou vybavit předměty, které hráči zpřístupní postavení některé z budov či obsazení zvláštního zdroje. Nakonec se mohou jednotky úplně upgradovat na výkonnější verze, po odemčení této nové jednotky v některém z měst hráče. Logistika je značně zjednodušená, všechna města hráče sdílejí jednotnou produkci jídla, peněz a many. Celkově se tedy jde o tahovou strategii, odkazující ke starým klasikám, která je zároveň upravena i pro nováčky v žánru.
Warlock pokračuje ve světě známém z her [/i]Majesty, ale mění žánr na tahovou strategii. Nejstručněji se dá popsat jako fantasy Civilizace, inspirovaná klasickou hrou Master of Magic. Herní systém je zjednodušen a zaměřuje se primárně na boj, což znamená že diplomatické možnosti jsou značně omezené a boj je jediná možnost jak hru vyhrát. Na jednom poli ovšem může stát pouze jediná jednotka, takže se systémem jedná o hexovou strategii ve stylu Panzer General.

Na počátku hry si hráč nastaví parametry světa, ve kterém chce hrát, počet nepřátel. Následně zvolí vlastního čaroděje a svoji primární rasu. Na mapě se kromě hlavních národů jednotlivých čarodějů vyskytují i mraky monster a neutrální města. Jednou za čas se kvůli globální události mohou objevit monstra i ve dříve bezpečných částech mapy, což nutí hráče hlídat si celé své království.

Každá z jednotek sbírá zkušenosti, na každém levelu pro ni můžete vybrat nový bonus, třeba víc životů. Dále se mohou vybavit předměty, které hráči zpřístupní postavení některé z budov či obsazení zvláštního zdroje. Nakonec se mohou jednotky úplně upgradovat na výkonnější verze, po odemčení této nové jednotky v některém z měst hráče. Logistika je značně zjednodušená, všechna města hráče sdílejí jednotnou produkci jídla, peněz a many. Celkově se tedy jde o tahovou strategii, odkazující ke starým klasikám, která je zároveň upravena i pro nováčky v žánru.

Ke hře bylo vydáno 5 menších rozšíření přidávajících především nové jednotky - [i]Powerful Lords, Power of the Serpent, Master of Artifacts, Return of the Elves
a Armageddon (mj. nový mód).
Warlock pokračuje ve světě známém z her [/i]Majesty, ale mění žánr na tahovou strategii. Nejstručněji se dá popsat jako fantasy Civilizace, inspirovaná klasickou hrou Master of Magic. Herní systém je zjednodušen a zaměřuje se primárně na boj, což znamená, že diplomatické možnosti jsou značně omezené a boj je jediná možnost, jak hru vyhrát. Na jednom poli ovšem může stát pouze jediná jednotka, takže se systémem jedná o hexovou strategii ve stylu Panzer General.

Na počátku hry si hráč nastaví parametry světa, ve kterém chce hrát, počet nepřátel. Následně zvolí vlastního čaroděje a svoji primární rasu. Na mapě se kromě hlavních národů jednotlivých čarodějů vyskytují i mraky monster a neutrální města. Jednou za čas se kvůli globální události mohou objevit monstra i ve dříve bezpečných částech mapy, což nutí hráče hlídat si celé své království.

Každá z jednotek sbírá zkušenosti, na každém levelu pro ni můžete vybrat nový bonus, třeba víc životů. Dále se mohou vybavit předměty, které hráči zpřístupní postavení některé z budov či obsazení zvláštního zdroje. Nakonec se mohou jednotky úplně upgradovat na výkonnější verze, po odemčení této nové jednotky v některém z měst hráče. Logistika je značně zjednodušená, všechna města hráče sdílejí jednotnou produkci jídla, peněz a many. Celkově se tedy jde o tahovou strategii, odkazující ke starým klasikám, která je zároveň upravena i pro nováčky v žánru.

Ke hře bylo vydáno 5 menších rozšíření přidávajících především nové jednotky - [i]Powerful Lords, Power of the Serpent, Master of Artifacts, Return of the Elves
a Armageddon (mj. nový mód).
Warlock pokračuje ve světě známém z her Majesty, ale mění žánr na tahovou strategii. Nejstručněji se dá popsat jako fantasy Civilizace, inspirovaná klasickou hrou Master of Magic. Herní systém je zjednodušen a zaměřuje se primárně na boj, což znamená, že diplomatické možnosti jsou značně omezené a boj je jediná možnost, jak hru vyhrát. Na jednom poli ovšem může stát pouze jediná jednotka, takže se systémem jedná o hexovou strategii ve stylu Panzer General.

Na počátku hry si hráč nastaví parametry světa, ve kterém chce hrát, počet nepřátel. Následně zvolí vlastního čaroděje a svoji primární rasu. Na mapě se kromě hlavních národů jednotlivých čarodějů vyskytují i mraky monster a neutrální města. Jednou za čas se kvůli globální události mohou objevit monstra i ve dříve bezpečných částech mapy, což nutí hráče hlídat si celé své království.

Každá z jednotek sbírá zkušenosti, na každém levelu pro ni můžete vybrat nový bonus, třeba víc životů. Dále se mohou vybavit předměty, které hráči zpřístupní postavení některé z budov či obsazení zvláštního zdroje. Nakonec se mohou jednotky úplně upgradovat na výkonnější verze, po odemčení této nové jednotky v některém z měst hráče. Logistika je značně zjednodušená, všechna města hráče sdílejí jednotnou produkci jídla, peněz a many. Celkově se tedy jde o tahovou strategii, odkazující ke starým klasikám, která je zároveň upravena i pro nováčky v žánru.

Ke hře bylo vydáno 5 menších rozšíření přidávajících především nové jednotky - Powerful Lords, Power of the Serpent, Master of Artifacts, Return of the Elves a Armageddon (mj. nový mód).
Warlock pokračuje ve světě známém z her Majesty, ale mění žánr na tahovou strategii. Nejstručněji se dá popsat jako fantasy Civilizace, inspirovaná klasickou hrou Master of Magic. Herní systém je zjednodušen a zaměřuje se primárně na boj, což znamená, že diplomatické možnosti jsou značně omezené a boj je jediná možnost, jak hru vyhrát. Na jednom poli ovšem může stát pouze jediná jednotka, takže se systémem jedná o hexovou strategii ve stylu Panzer General.

Na počátku hry si hráč nastaví parametry světa, ve kterém chce hrát, počet nepřátel. Následně zvolí vlastního čaroděje a svoji primární rasu. Na mapě se kromě hlavních národů jednotlivých čarodějů vyskytují i mraky monster a neutrální města. Jednou za čas se kvůli globální události mohou objevit monstra i ve dříve bezpečných částech mapy, což nutí hráče hlídat si celé své království.

Každá z jednotek sbírá zkušenosti, na každém levelu pro ni můžete vybrat nový bonus, třeba víc životů. Dále se mohou vybavit předměty, které hráči zpřístupní postavení některé z budov či obsazení zvláštního zdroje. Nakonec se mohou jednotky úplně upgradovat na výkonnější verze, po odemčení této nové jednotky v některém z měst hráče. Logistika je značně zjednodušená, všechna města hráče sdílejí jednotnou produkci jídla, peněz a many. Celkově se tedy jde o tahovou strategii, odkazující ke starým klasikám, která je zároveň upravena i pro nováčky v žánru.

Ke hře bylo vydáno 5 menších rozšíření přidávajících především nové jednotky - Powerful Lords, Power of the Serpent, Master of Artifacts, Return of the Elves a Armageddon (mj. nový mód).