Mark of Chaos je další strategií vycházející z deskové hry ze světa Warhammeru. Narozdíl od Dawn of War je zasazena do fantasy prostředí. Příběh se odehrává ve světě, který je zkažen magickou energií a uvržen do nekonečné války. Lidstvo je zde nejpočetnější rasou, jež se dělí o tento svět s různými nebezpečnými tvory, a má daleko k tomu, aby se spojilo proti hrozbám, kterým čelí.
Hra má dvě kampaně za Impérium a Chaos. K dispozici je mapa světa podobně jako v Total War, ale se značně omezenými možnostmi. Můžete zde např. doplňovat stavy vojsk a vybavovat hrdiny a regimenty novými předměty. Mark of Chaos se snaží být značně různorodá a nabízí i množství vedlejších úkolů, při nichž je možné získat unikátní předměty.
Boje jsou taktické, takže během potyček nelze ukládat, ovládáte celé regimenty, které mají každý svou morálku, zkušenosti a můžete je řadit do formací. Jednotky mají speciální schopnosti, strany jsou dobře vyvážené a funguje tu obvyklý systém "kámen, nůžky, papír."
Pokud vás omrzí hra proti počítači je zde ještě multiplayer se čtyřmi módy. Battle (bitva), kterou není třeba vysvětlovat, Siege Battle (obléháni), kde buď obléháte nebo se obléhání bráníte, a posledním módem je Reinforcements (posily), kde je třeba získat převahu zabíráním území. Stejně jako v Dawn of War je možné si vzhled armády přizpůsobit k obrazu svému úpravou barev uniforem, praporů, apod.
Hra má dvě kampaně za Impérium a Chaos. K dispozici je mapa světa podobně jako v Total War, ale se značně omezenými možnostmi. Můžete zde např. doplňovat stavy vojsk a vybavovat hrdiny a regimenty novými předměty. Mark of Chaos se snaží být značně různorodá a nabízí i množství vedlejších úkolů, při nichž je možné získat unikátní předměty.
Boje jsou taktické, takže během potyček nelze ukládat, ovládáte celé regimenty, které mají každý svou morálku, zkušenosti a můžete je řadit do formací. Jednotky mají speciální schopnosti, strany jsou dobře vyvážené a funguje tu obvyklý systém "kámen, nůžky, papír."
Pokud vás omrzí hra proti počítači je zde ještě multiplayer se čtyřmi módy. Battle (bitva), kterou není třeba vysvětlovat, Siege Battle (obléháni), kde buď obléháte nebo se obléhání bráníte, a posledním módem je Reinforcements (posily), kde je třeba získat převahu zabíráním území. Stejně jako v Dawn of War je možné si vzhled armády přizpůsobit k obrazu svému úpravou barev uniforem, praporů, apod.
Mark of Chaos je další strategií vycházející z deskové hry ze světa Warhammeru. Narozdíl od Dawn of War je zasazena do fantasy prostředí. Příběh se odehrává ve světě, který je zkažen magickou energií a uvržen do nekonečné války. Lidstvo je zde nejpočetnější rasou, jež se dělí o tento svět s různými nebezpečnými tvory, a má daleko k tomu, aby se spojilo proti hrozbám, kterým čelí.
Hra má dvě kampaně za Impérium a Chaos. K dispozici je mapa světa podobně jako v Total War, ale se značně omezenými možnostmi. Můžete zde např. doplňovat stavy vojsk a vybavovat hrdiny a regimenty novými předměty. Mark of Chaos se snaží být značně různorodá a nabízí i množství vedlejších úkolů, při nichž je možné získat unikátní předměty.
Boje jsou taktické, takže během potyček nelze ukládat, ovládáte celé regimenty, které mají každý svou morálku, zkušenosti a můžete je řadit do formací. Jednotky mají speciální schopnosti, strany jsou dobře vyvážené a funguje tu obvyklý systém "kámen, nůžky, papír."
Pokud vás omrzí hra proti počítači je zde ještě multiplayer se čtyřmi módy. Battle (bitva), kterou není třeba vysvětlovat, Siege Battle (obléháni), kde buď obléháte nebo se obléhání bráníte, a posledním módem je Reinforcements (posily), kde je třeba získat převahu zabíráním území. Stejně jako v Dawn of War je možné si vzhled armády přizpůsobit k obrazu svému úpravou barev uniforem, praporů, apod.
Hra má dvě kampaně za Impérium a Chaos. K dispozici je mapa světa podobně jako v Total War, ale se značně omezenými možnostmi. Můžete zde např. doplňovat stavy vojsk a vybavovat hrdiny a regimenty novými předměty. Mark of Chaos se snaží být značně různorodá a nabízí i množství vedlejších úkolů, při nichž je možné získat unikátní předměty.
Boje jsou taktické, takže během potyček nelze ukládat, ovládáte celé regimenty, které mají každý svou morálku, zkušenosti a můžete je řadit do formací. Jednotky mají speciální schopnosti, strany jsou dobře vyvážené a funguje tu obvyklý systém "kámen, nůžky, papír."
Pokud vás omrzí hra proti počítači je zde ještě multiplayer se čtyřmi módy. Battle (bitva), kterou není třeba vysvětlovat, Siege Battle (obléháni), kde buď obléháte nebo se obléhání bráníte, a posledním módem je Reinforcements (posily), kde je třeba získat převahu zabíráním území. Stejně jako v Dawn of War je možné si vzhled armády přizpůsobit k obrazu svému úpravou barev uniforem, praporů, apod.
Mark of Chaos je další strategií vycházející z deskové hry ze světa Warhammeru. Narozdíl od Dawn of War je zasazena do fantasy prostředí. Příběh se odehrává ve světě, který je zkažen magickou energií a uvržen do nekonečné války. Lidstvo je zde nejpočetnější rasou, jež se dělí o tento svět s různými nebezpečnými tvory, a má daleko k tomu, aby se spojilo proti hrozbám, kterým čelí.
Hra má dvě kampaně za Impérium a Chaos. K dispozici je mapa světa podobně jako v Total War, ale se značně omezenými možnostmi. Můžete zde např. doplňovat stavy vojsk a vybavovat hrdiny a regimenty novými předměty. Mark of Chaos se snaží být značně různorodá a nabízí i množství vedlejších úkolů, při nichž je možné získat unikátní předměty.
Boje jsou taktické, takže během potyček nelze ukládat, ovládáte celé regimenty, které mají každý svou morálku, zkušenosti a můžete je řadit do formací. Jednotky mají speciální schopnosti, strany jsou dobře vyvážené a funguje tu obvyklý systém "kámen, nůžky, papír."
Pokud vás omrzí hra proti počítači je zde ještě multiplayer se čtyřmi módy. Battle (bitva), kterou není třeba vysvětlovat, Siege Battle (obléháni), kde buď obléháte nebo se obléhání bráníte, a posledním módem je Reinforcements (posily), kde je třeba získat převahu zabíráním území. Stejně jako v Dawn of War je možné si vzhled armády přizpůsobit k obrazu svému úpravou barev uniforem, praporů, apod.
Hra má dvě kampaně za Impérium a Chaos. K dispozici je mapa světa podobně jako v Total War, ale se značně omezenými možnostmi. Můžete zde např. doplňovat stavy vojsk a vybavovat hrdiny a regimenty novými předměty. Mark of Chaos se snaží být značně různorodá a nabízí i množství vedlejších úkolů, při nichž je možné získat unikátní předměty.
Boje jsou taktické, takže během potyček nelze ukládat, ovládáte celé regimenty, které mají každý svou morálku, zkušenosti a můžete je řadit do formací. Jednotky mají speciální schopnosti, strany jsou dobře vyvážené a funguje tu obvyklý systém "kámen, nůžky, papír."
Pokud vás omrzí hra proti počítači je zde ještě multiplayer se čtyřmi módy. Battle (bitva), kterou není třeba vysvětlovat, Siege Battle (obléháni), kde buď obléháte nebo se obléhání bráníte, a posledním módem je Reinforcements (posily), kde je třeba získat převahu zabíráním území. Stejně jako v Dawn of War je možné si vzhled armády přizpůsobit k obrazu svému úpravou barev uniforem, praporů, apod.
Mark of Chaos je další strategií vycházející z deskové hry ze světa Warhammeru. Narozdíl od Dawn of War je zasazena do fantasy prostředí. Příběh se odehrává ve světě, který je zkažen magickou energií a uvržen do nekonečné války. Lidstvo je zde nejpočetnější rasou, jež se dělí o tento svět s různými nebezpečnými tvory, a má daleko k tomu, aby se spojilo proti hrozbám, kterým čelí.
Hra má dvě kampaně za Impérium a Chaos. K dispozici je mapa světa podobně jako v Total War, ale se značně omezenými možnostmi. Můžete zde např. doplňovat stavy vojsk a vybavovat hrdiny a regimenty novými předměty. Mark of Chaos se snaží být značně různorodá a nabízí i množství vedlejších úkolů, při nichž je možné získat unikátní předměty.
Boje jsou taktické, takže během potyček nelze ukládat, ovládáte celé regimenty, které mají každý svou morálku, zkušenosti a můžete je řadit do formací. Jednotky mají speciální schopnosti, strany jsou dobře vyvážené a funguje tu obvyklý systém "kámen, nůžky, papír."
Pokud vás omrzí hra proti počítači je zde ještě multiplayer se čtyřmi módy. Battle (bitva), kterou není třeba vysvětlovat, Siege Battle (obléhání), kde buď obléháte nebo se obléhání bráníte, a posledním módem je Reinforcements (posily), kde je třeba získat převahu zabíráním území. Stejně jako v Dawn of War je možné si vzhled armády přizpůsobit k obrazu svému úpravou barev uniforem, praporů apod.
Hra má dvě kampaně za Impérium a Chaos. K dispozici je mapa světa podobně jako v Total War, ale se značně omezenými možnostmi. Můžete zde např. doplňovat stavy vojsk a vybavovat hrdiny a regimenty novými předměty. Mark of Chaos se snaží být značně různorodá a nabízí i množství vedlejších úkolů, při nichž je možné získat unikátní předměty.
Boje jsou taktické, takže během potyček nelze ukládat, ovládáte celé regimenty, které mají každý svou morálku, zkušenosti a můžete je řadit do formací. Jednotky mají speciální schopnosti, strany jsou dobře vyvážené a funguje tu obvyklý systém "kámen, nůžky, papír."
Pokud vás omrzí hra proti počítači je zde ještě multiplayer se čtyřmi módy. Battle (bitva), kterou není třeba vysvětlovat, Siege Battle (obléhání), kde buď obléháte nebo se obléhání bráníte, a posledním módem je Reinforcements (posily), kde je třeba získat převahu zabíráním území. Stejně jako v Dawn of War je možné si vzhled armády přizpůsobit k obrazu svému úpravou barev uniforem, praporů apod.
Mark of Chaos je další strategií vycházející z deskové hry ze světa Warhammeru. Narozdíl od Dawn of War je zasazena do fantasy prostředí. Příběh se odehrává ve světě, který je zkažen magickou energií a uvržen do nekonečné války. Lidstvo je zde nejpočetnější rasou, jež se dělí o tento svět s různými nebezpečnými tvory, a má daleko k tomu, aby se spojilo proti hrozbám, kterým čelí.
Hra má dvě kampaně za Impérium a Chaos. K dispozici je mapa světa podobně jako v Total War, ale se značně omezenými možnostmi. Můžete zde např. doplňovat stavy vojsk a vybavovat hrdiny a regimenty novými předměty. Mark of Chaos se snaží být značně různorodá a nabízí i množství vedlejších úkolů, při nichž je možné získat unikátní předměty.
Boje jsou taktické, takže během potyček nelze ukládat, ovládáte celé regimenty, které mají každý svou morálku, zkušenosti a můžete je řadit do formací. Jednotky mají speciální schopnosti, strany jsou dobře vyvážené a funguje tu obvyklý systém "kámen, nůžky, papír."
Pokud vás omrzí hra proti počítači je zde ještě multiplayer se čtyřmi módy. Battle (bitva), kterou není třeba vysvětlovat, Siege Battle (obléhání), kde buď obléháte nebo se obléhání bráníte, a posledním módem je Reinforcements (posily), kde je třeba získat převahu zabíráním území. Stejně jako v Dawn of War je možné si vzhled armády přizpůsobit k obrazu svému úpravou barev uniforem, praporů apod.
Hra má dvě kampaně za Impérium a Chaos. K dispozici je mapa světa podobně jako v Total War, ale se značně omezenými možnostmi. Můžete zde např. doplňovat stavy vojsk a vybavovat hrdiny a regimenty novými předměty. Mark of Chaos se snaží být značně různorodá a nabízí i množství vedlejších úkolů, při nichž je možné získat unikátní předměty.
Boje jsou taktické, takže během potyček nelze ukládat, ovládáte celé regimenty, které mají každý svou morálku, zkušenosti a můžete je řadit do formací. Jednotky mají speciální schopnosti, strany jsou dobře vyvážené a funguje tu obvyklý systém "kámen, nůžky, papír."
Pokud vás omrzí hra proti počítači je zde ještě multiplayer se čtyřmi módy. Battle (bitva), kterou není třeba vysvětlovat, Siege Battle (obléhání), kde buď obléháte nebo se obléhání bráníte, a posledním módem je Reinforcements (posily), kde je třeba získat převahu zabíráním území. Stejně jako v Dawn of War je možné si vzhled armády přizpůsobit k obrazu svému úpravou barev uniforem, praporů apod.