Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jsem to rozehrál a zatím 4 a půl hodiny za mnou. Kdysi jsem tento žánr hrál, ale nějak nevím, či teď už je to přímo můj styl. Nějak se neumím do toho prostředí vžít a připadat si jako pravý hrdina, když to srovnám s 3rd person fantasy, kde vidím toho mohutného draka a složím ho nějakými komby.

Ale tak jakože bavit mě to baví a rád si posekám, ale je to taková oddychovka na zabití času při konci nemocenské, ať se tolik nenudím. Po skvělém Days Gone a docela zábavném Rage 2, kde jsem si užíval akci, mě tohle zase tak extrémně nechytá a koupil jsem to za stovku jen tak a ještě za další stovku ještě spolu se Sacred 3, kde jsem první dva díly dojel a tehdy jedničku hodně žral.
Dal někdo toho pavouka Julii z DLC Highlander's Outfit? Dává mi kill na 27 lvl na 1 ranu maximálně na 2 a to jak na normal tak na easy
Pro mě naprosto super diablovka, ani si nepamatuju, kdy mě nějaká z nich takhle chytla. Přijde mi, že v ní nic nedrhne ani nepřebývá. Všechno je tak nějak zábavný a odladěný a už se těším na rozšíření Motorhead :)
@Walome (03.09.2015 13:36): Potěšilo mě skákání, variabilní obtížnost (člověk si může pomocí používání hexů hru ztížit jak uzná za vhodné), několik výzev na každé mapě, atmosféra a styl boje (uskakování nebo poměrně velký rozdíl v používání různých zbraní).

Na druhou stranu je pro začínající postavu základní obtížnost bez používání hexů příliš jednoduchá (těžší, která se začátečníkům nedoporučuje, zase hlavně díky nestálé regeneraci HP u monster příliš těžká). U vybavení bych uvítal větší variabilitu (zbraní, kouzel, léčivých předmětů a bomb je poměrně dost, ale brnění je otázka jednoho jediného slotu a člověk jej vymění párkrát za celou hru). Neexistují žádné primární vlastnosti typu STR/DEX, ale při levelup se postavě zvednou předem dané charakteristiky (třeba zdraví a počet zbraňových či jiných slotů), roleplay je tak velmi chudý i na poměry akčních RPG. Transmutace mě také nijak zvlášť neoslovila (přišla mi poměrně slabá) a za plnění výzev člověk nedostane nic zvláštního, co by nezískal i jinak (při návratu do mapy se monstra respawnují, takže je možný grinding věcí, peněz a zkušeností i bez plnění výzev).

Slušné (a mohlo to být ještě výrazně lepší).