Universal Combat je nástupce hry Battlecruiser 3000AD, komplexního "hardcore" vesmírného simulátoru megalomanského vývojaře Dereka Smarta. Vývoj hry byl poznamenán mnoha spory Smarta s vydavatelem hry - Dreamcatcherem. Nejdříve o jméno hry, poté o konečnou cenu.
Hry Dereka Smarta vynikají především svou neskutečnou rozhlehlostí a složitostí, která, spolu s množstvím bugů, většinu hráčů odrazují. V Universal Combat tak najdete obrovský vesmír plný planet, po kterých se můžete prohánět po svých nebo ve vozidlech a plnit různé mise. Než se vám ale vůbec podaří přistát na planetě, budete se muset seznámit s tunou zkratek a ovládacích prvků. Na vašem plavidle lze nastavit snad úplně vše, prostudování manuálu je nutností. Už v době vydání byla grafika hodnocena jako zastaralá.
V roce 2008 byl Universal Combat uvolněn jako freeware.
Hry Dereka Smarta vynikají především svou neskutečnou rozhlehlostí a složitostí, která, spolu s množstvím bugů, většinu hráčů odrazují. V Universal Combat tak najdete obrovský vesmír plný planet, po kterých se můžete prohánět po svých nebo ve vozidlech a plnit různé mise. Než se vám ale vůbec podaří přistát na planetě, budete se muset seznámit s tunou zkratek a ovládacích prvků. Na vašem plavidle lze nastavit snad úplně vše, prostudování manuálu je nutností. Už v době vydání byla grafika hodnocena jako zastaralá.
V roce 2008 byl Universal Combat uvolněn jako freeware.
Universal Combat je nástupce hry Battlecruiser 3000AD, komplexního "hardcore" vesmírného simulátoru megalomanského vývojaře Dereka Smarta. Vývoj hry byl poznamenán mnoha spory Smarta s vydavatelem hry - Dreamcatcherem. Nejdříve o jméno hry, poté o konečnou cenu.
Hry Dereka Smarta vynikají především svou neskutečnou rozhlehlostí a složitostí, která, spolu s množstvím bugů, většinu hráčů odrazují. V Universal Combat tak najdete obrovský vesmír plný planet, po kterých se můžete prohánět po svých nebo ve vozidlech a plnit různé mise. Než se vám ale vůbec podaří přistát na planetě, budete se muset seznámit s tunou zkratek a ovládacích prvků. Na vašem plavidle lze nastavit snad úplně vše, prostudování manuálu je nutností. Už v době vydání byla grafika hodnocena jako zastaralá.
V roce 2008 byl Universal Combat uvolněn jako freeware.
Hry Dereka Smarta vynikají především svou neskutečnou rozhlehlostí a složitostí, která, spolu s množstvím bugů, většinu hráčů odrazují. V Universal Combat tak najdete obrovský vesmír plný planet, po kterých se můžete prohánět po svých nebo ve vozidlech a plnit různé mise. Než se vám ale vůbec podaří přistát na planetě, budete se muset seznámit s tunou zkratek a ovládacích prvků. Na vašem plavidle lze nastavit snad úplně vše, prostudování manuálu je nutností. Už v době vydání byla grafika hodnocena jako zastaralá.
V roce 2008 byl Universal Combat uvolněn jako freeware.
Universal Combat je nástupce hry Battlecruiser 3000AD, komplexního "hardcore" vesmírného simulátoru megalomanského vývojaře Dereka Smarta. Vývoj hry byl poznamenán mnoha spory Smarta s vydavatelem hry - Dreamcatcherem. Nejdříve o jméno hry, poté o konečnou cenu.
Hry Dereka Smarta vynikají především svou neskutečnou rozhlehlostí a složitostí, která, spolu s množstvím bugů, většinu hráčů odrazují. V Universal Combat tak najdete obrovský vesmír plný planet, po kterých se můžete prohánět po svých nebo ve vozidlech a plnit různé mise. Než se vám ale vůbec podaří přistát na planetě, budete se muset seznámit s tunou zkratek a ovládacích prvků. Na vašem plavidle lze nastavit snad úplně vše, prostudování manuálu je nutností. Už v době vydání byla grafika hodnocena jako zastaralá.
V roce 2008 byl Universal Combat uvolněn jako freeware.
Hry Dereka Smarta vynikají především svou neskutečnou rozhlehlostí a složitostí, která, spolu s množstvím bugů, většinu hráčů odrazují. V Universal Combat tak najdete obrovský vesmír plný planet, po kterých se můžete prohánět po svých nebo ve vozidlech a plnit různé mise. Než se vám ale vůbec podaří přistát na planetě, budete se muset seznámit s tunou zkratek a ovládacích prvků. Na vašem plavidle lze nastavit snad úplně vše, prostudování manuálu je nutností. Už v době vydání byla grafika hodnocena jako zastaralá.
V roce 2008 byl Universal Combat uvolněn jako freeware.
Universal Combat je nástupce hry Battlecruiser 3000AD, komplexního "hardcore" vesmírného simulátoru megalomanského vývojáře Dereka Smarta. Vývoj hry byl poznamenán mnoha spory Smarta s vydavatelem hry - Dreamcatcherem. Nejdříve o jméno hry, poté o konečnou cenu.
Hry Dereka Smarta vynikají především svou neskutečnou rozlehlostí a složitostí, která, spolu s množstvím bugů, většinu hráčů odrazují. V Universal Combat tak najdete obrovský vesmír plný planet, po kterých se můžete prohánět po svých nebo ve vozidlech a plnit různé mise. Než se vám ale vůbec podaří přistát na planetě, budete se muset seznámit s tunou zkratek a ovládacích prvků. Na vašem plavidle lze nastavit snad úplně vše, prostudování manuálu je nutností. Už v době vydání byla grafika hodnocena jako zastaralá.
V roce 2008 byl Universal Combat uvolněn jako freeware.
Hry Dereka Smarta vynikají především svou neskutečnou rozlehlostí a složitostí, která, spolu s množstvím bugů, většinu hráčů odrazují. V Universal Combat tak najdete obrovský vesmír plný planet, po kterých se můžete prohánět po svých nebo ve vozidlech a plnit různé mise. Než se vám ale vůbec podaří přistát na planetě, budete se muset seznámit s tunou zkratek a ovládacích prvků. Na vašem plavidle lze nastavit snad úplně vše, prostudování manuálu je nutností. Už v době vydání byla grafika hodnocena jako zastaralá.
V roce 2008 byl Universal Combat uvolněn jako freeware.