Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Uncle Henry's Playhouse Uncle Henry's Playhouse

Uncle Henry's MindBlower

Uncle Henry's MindBlower

Trilobyte, Inc. (nově vytvořeno)
Trilobyte, Inc. (nově vytvořeno)
PC
18.11.1996
PC
18.11.1996
Uncle Henry's Playhouse Uncle Henry's Playhouse
Žánr
adventura > 3D adventura *
logická > nezařazeno
adventura > 3D adventura *
logická > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Uncle Henry's Playhouse je poslední hra vytvořená studiem Trilobyte, primárně ve snaze zachránit jejich neodkladný finanční kolaps. Hráč se opět dostává do spárů výrobce hraček Henryho Staufa známého z prvních dvou her studia - komerčně hodně úspěšného 7th Guest a 11th Hour. Stauf vytvořil sadistický domeček pro panenky o dvanácti místnostech, přičemž každá z místností obsahuje rozmanitý logický puzzle, který je potřeba vyřešit. Teprve po vyřešení všech těchto dvanácti puzzlů je k dispozici finální třináctý.

Hra byla zamýšlena jako kompilace vybraných puzzlů ze všech tří předchozíh her studia - 7th Guest, 11th Hour a Clandestiny, přičemž z každé hry byly použité čtyři logické rébusy. Pouze závěrečný třináctý logický úkol byl úplně nový, vytvořený jen pro tuto hru. Na rozdíl od předchozích děl hra nemá vůbec žádný děj, občas jen Henry Stauf komentuje neúspěšné počínání hráče veselými posměšky.
Uncle Henry's Playhouse je poslední hra vytvořená studiem Trilobyte, primárně ve snaze zachránit jejich neodkladný finanční kolaps. Hráč se opět dostává do spárů výrobce hraček Henryho Staufa známého z prvních dvou her studia - komerčně hodně úspěšného 7th Guest a 11th Hour. Stauf vytvořil sadistický domeček pro panenky o dvanácti místnostech, přičemž každá z místností obsahuje rozmanitý logický puzzle, který je potřeba vyřešit. Teprve po vyřešení všech těchto dvanácti puzzlů je k dispozici finální třináctý.

Hra byla zamýšlena jako kompilace vybraných puzzlů ze všech tří předchozích her studia - 7th Guest, 11th Hour a Clandestiny, přičemž z každé hry byly použité čtyři logické rébusy. Pouze závěrečný třináctý logický úkol byl úplně nový, vytvořený jen pro tuto hru. Na rozdíl od předchozích děl hra nemá vůbec žádný děj, občas jen Henry Stauf komentuje neúspěšné počínání hráče veselými posměšky.