Two Worlds II je pokračováním předchozího dílu Two Worlds. Od událostí prvního dílu uběhlo pět let. Během této doby se Gandohar naučil ovládat moc boha ohně Aziraala uvězněného v hrdinově sestře a využil ji k tomu, aby se stal císařem a ovládl téměř celý Antaloor. Proto se opět vžíváme do role bezejmenného hrdiny, který se kvůli nesouhlasným názorům na Gandoharovo využívání Aziraalovy moci, stává jeho vězněm. I přes několik úspěšných pokusů o útěk je pokaždé chycen. Tentokrát mu ale pomůžou ti, od kterých by to rozhodně nečekal. Jedná se o skřety, hrdinovy odvěké nepřátele. Co mají v úmyslu? Povede se hrdinovi zachránit sestru a zastavit Gandoharovy plány?
Nejdůležitějšími inovacemi jsou úkoly nepostrádající originalitu, kdy je často možné splnit úkol několika způsoby, čímž se ovlivní následující děj. Boj, který je obohacen o lepší chvaty, aktivní obranu a vylepšenou AI, kdy se každý nepřítel chová jinak. Kouzla se vytvářejí kombinací magických karet, kterých je nepřeberné množství a každou další se vytvoří jiné kouzlo než předchozí. Zbraně, zbroje a amulety se už neskládají na sebe, ale vylepšují se pomocí materiálů jako je železo, dřevo, ocel nebo magické krystaly a jejich případným rozbitím je možné jejich část znovu získat.
Úplně nový engine GRACE společně s kvalitní optimalizací umožňuje hraní ve vysoké kvalitě i na starších low-end počítačích včetně rychlých loadingů.
Nejdůležitějšími inovacemi jsou úkoly nepostrádající originalitu, kdy je často možné splnit úkol několika způsoby, čímž se ovlivní následující děj. Boj, který je obohacen o lepší chvaty, aktivní obranu a vylepšenou AI, kdy se každý nepřítel chová jinak. Kouzla se vytvářejí kombinací magických karet, kterých je nepřeberné množství a každou další se vytvoří jiné kouzlo než předchozí. Zbraně, zbroje a amulety se už neskládají na sebe, ale vylepšují se pomocí materiálů jako je železo, dřevo, ocel nebo magické krystaly a jejich případným rozbitím je možné jejich část znovu získat.
Úplně nový engine GRACE společně s kvalitní optimalizací umožňuje hraní ve vysoké kvalitě i na starších low-end počítačích včetně rychlých loadingů.
Two Worlds II je pokračováním předchozího dílu Two Worlds. Od událostí prvního dílu uběhlo pět let. Během této doby se Gandohar naučil ovládat moc boha ohně Aziraala uvězněného v hrdinově sestře a využil ji k tomu, aby se stal císařem a ovládl téměř celý Antaloor. Proto se opět vžíváme do role bezejmenného hrdiny, který se kvůli nesouhlasným názorům na Gandoharovo využívání Aziraalovy moci, stává jeho vězněm. I přes několik úspěšných pokusů o útěk je pokaždé chycen. Tentokrát mu ale pomůžou ti, od kterých by to rozhodně nečekal. Jedná se o skřety, hrdinovy odvěké nepřátele. Co mají v úmyslu? Povede se hrdinovi zachránit sestru a zastavit Gandoharovy plány?
Nejdůležitějšími inovacemi jsou úkoly nepostrádající originalitu, kdy je často možné splnit úkol několika způsoby, čímž se ovlivní následující děj. Boj, který je obohacen o lepší chvaty, aktivní obranu a vylepšenou AI, kdy se každý nepřítel chová jinak. Kouzla se vytvářejí kombinací magických karet, kterých je nepřeberné množství a každou další se vytvoří jiné kouzlo než předchozí. Zbraně, zbroje a amulety se už neskládají na sebe, ale vylepšují se pomocí materiálů jako je železo, dřevo, ocel nebo magické krystaly a jejich případným rozbitím je možné jejich část znovu získat.
Úplně nový engine GRACE společně s kvalitní optimalizací umožňuje hraní ve vysoké kvalitě i na starších low-end počítačích včetně rychlých loadingů.
Další osudy hlavního hrdiny jsou předmětem datadisku Pirates of the Flying Fortress, který obsahuje i multiplayerové mapy. A necelý rok později bylo uvolněno čistě multiplayerové DLC Defense Mode.
Nejdůležitějšími inovacemi jsou úkoly nepostrádající originalitu, kdy je často možné splnit úkol několika způsoby, čímž se ovlivní následující děj. Boj, který je obohacen o lepší chvaty, aktivní obranu a vylepšenou AI, kdy se každý nepřítel chová jinak. Kouzla se vytvářejí kombinací magických karet, kterých je nepřeberné množství a každou další se vytvoří jiné kouzlo než předchozí. Zbraně, zbroje a amulety se už neskládají na sebe, ale vylepšují se pomocí materiálů jako je železo, dřevo, ocel nebo magické krystaly a jejich případným rozbitím je možné jejich část znovu získat.
Úplně nový engine GRACE společně s kvalitní optimalizací umožňuje hraní ve vysoké kvalitě i na starších low-end počítačích včetně rychlých loadingů.
Další osudy hlavního hrdiny jsou předmětem datadisku Pirates of the Flying Fortress, který obsahuje i multiplayerové mapy. A necelý rok později bylo uvolněno čistě multiplayerové DLC Defense Mode.
Two Worlds II je pokračováním předchozího dílu Two Worlds. Od událostí prvního dílu uběhlo pět let. Během této doby se Gandohar naučil ovládat moc boha ohně Aziraala uvězněného v hrdinově sestře a využil ji k tomu, aby se stal císařem a ovládl téměř celý Antaloor. Proto se opět vžíváme do role bezejmenného hrdiny, který se kvůli nesouhlasným názorům na Gandoharovo využívání Aziraalovy moci, stává jeho vězněm. I přes několik úspěšných pokusů o útěk je pokaždé chycen. Tentokrát mu ale pomůžou ti, od kterých by to rozhodně nečekal. Jedná se o skřety, hrdinovy odvěké nepřátele. Co mají v úmyslu? Povede se hrdinovi zachránit sestru a zastavit Gandoharovy plány?
Nejdůležitějšími inovacemi jsou úkoly nepostrádající originalitu, kdy je často možné splnit úkol několika způsoby, čímž se ovlivní následující děj. Boj, který je obohacen o lepší chvaty, aktivní obranu a vylepšenou AI, kdy se každý nepřítel chová jinak. Kouzla se vytvářejí kombinací magických karet, kterých je nepřeberné množství a každou další se vytvoří jiné kouzlo než předchozí. Zbraně, zbroje a amulety se už neskládají na sebe, ale vylepšují se pomocí materiálů jako je železo, dřevo, ocel nebo magické krystaly a jejich případným rozbitím je možné jejich část znovu získat.
Úplně nový engine GRACE společně s kvalitní optimalizací umožňuje hraní ve vysoké kvalitě i na starších low-end počítačích včetně rychlých loadingů.
Další osudy hlavního hrdiny jsou předmětem datadisku Pirates of the Flying Fortress, který obsahuje i multiplayerové mapy. A necelý rok později bylo uvolněno čistě multiplayerové DLC Defense Mode.
Nejdůležitějšími inovacemi jsou úkoly nepostrádající originalitu, kdy je často možné splnit úkol několika způsoby, čímž se ovlivní následující děj. Boj, který je obohacen o lepší chvaty, aktivní obranu a vylepšenou AI, kdy se každý nepřítel chová jinak. Kouzla se vytvářejí kombinací magických karet, kterých je nepřeberné množství a každou další se vytvoří jiné kouzlo než předchozí. Zbraně, zbroje a amulety se už neskládají na sebe, ale vylepšují se pomocí materiálů jako je železo, dřevo, ocel nebo magické krystaly a jejich případným rozbitím je možné jejich část znovu získat.
Úplně nový engine GRACE společně s kvalitní optimalizací umožňuje hraní ve vysoké kvalitě i na starších low-end počítačích včetně rychlých loadingů.
Další osudy hlavního hrdiny jsou předmětem datadisku Pirates of the Flying Fortress, který obsahuje i multiplayerové mapy. A necelý rok později bylo uvolněno čistě multiplayerové DLC Defense Mode.
Two Worlds II je pokračováním předchozího dílu Two Worlds. Od událostí prvního dílu uběhlo pět let. Během této doby se Gandohar naučil ovládat moc boha ohně Aziraala uvězněného v hrdinově sestře a využil ji k tomu, aby se stal císařem a ovládl téměř celý Antaloor. Proto se opět vžíváme do role bezejmenného hrdiny, který se kvůli nesouhlasným názorům na Gandoharovo využívání Aziraalovy moci, stává jeho vězněm. I přes několik úspěšných pokusů o útěk je pokaždé chycen. Tentokrát mu ale pomůžou ti, od kterých by to rozhodně nečekal. Jedná se o skřety, hrdinovy odvěké nepřátele. Co mají v úmyslu? Povede se hrdinovi zachránit sestru a zastavit Gandoharovy plány?
Nejdůležitějšími inovacemi jsou úkoly nepostrádající originalitu, kdy je často možné splnit úkol několika způsoby, čímž se ovlivní následující děj. Boj, který je obohacen o lepší chvaty, aktivní obranu a vylepšenou AI, kdy se každý nepřítel chová jinak. Kouzla se vytvářejí kombinací magických karet, kterých je nepřeberné množství a každou další se vytvoří jiné kouzlo než předchozí. Zbraně, zbroje a amulety se už neskládají na sebe, ale vylepšují se pomocí materiálů jako je železo, dřevo, ocel nebo magické krystaly a jejich případným rozbitím je možné jejich část znovu získat.
Úplně nový engine GRACE společně s kvalitní optimalizací umožňuje hraní ve vysoké kvalitě i na starších low-end počítačích včetně rychlých loadingů.
Další osudy hlavního hrdiny jsou předmětem datadisku Pirates of the Flying Fortress, který obsahuje i multiplayerové mapy. A necelý rok později bylo uvolněno čistě multiplayerové DLC Defense Mode.
Nejdůležitějšími inovacemi jsou úkoly nepostrádající originalitu, kdy je často možné splnit úkol několika způsoby, čímž se ovlivní následující děj. Boj, který je obohacen o lepší chvaty, aktivní obranu a vylepšenou AI, kdy se každý nepřítel chová jinak. Kouzla se vytvářejí kombinací magických karet, kterých je nepřeberné množství a každou další se vytvoří jiné kouzlo než předchozí. Zbraně, zbroje a amulety se už neskládají na sebe, ale vylepšují se pomocí materiálů jako je železo, dřevo, ocel nebo magické krystaly a jejich případným rozbitím je možné jejich část znovu získat.
Úplně nový engine GRACE společně s kvalitní optimalizací umožňuje hraní ve vysoké kvalitě i na starších low-end počítačích včetně rychlých loadingů.
Další osudy hlavního hrdiny jsou předmětem datadisku Pirates of the Flying Fortress, který obsahuje i multiplayerové mapy. A necelý rok později bylo uvolněno čistě multiplayerové DLC Defense Mode.