Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@M.a.t.t. (28.12.2022 00:52): Abych byla konkrétní, na Androidu se usekávají konce replik, což je opravdu rušivé a pro mě vyloženě bolestivé. Kazí to dojem z dabingu jako takového, takže k čemu pak McAvoy, Ridley a hlavně Defoe, když si člověk jejich výkony ani pořádně nevychutná... Občas se takto repliky přeruší uprostřed dialogu, když začnou postavy mluvit přes sebe (ale jindy se to neděje) a usekávají se rovněž i ruchy. Možná je to jen chyba této verze, ale stejně tak si dovedu představit, že ovládání na PC bylo mnohem pohodlnější. No, zvolila jsem mobilní hraní...

PS. Do komentáře níže jsem ještě předtím něco málo pak doplnila.
@Brasikona (28.12.2022 00:45): Na PC som s týmto problém nemal a rovnako ani so zvukom, čím nehovorím, že hra bola technicky bezchybná. To určite nie a isté limity sú tam evidentné, nakoľko je to hra jedného vývojára. Osobne som ocenil hlavne nápad, no beriem, že nie každému to postačí.
@M.a.t.t. (28.12.2022 00:35): To asi nezmění, na vině je především ovládání a způsob vypravování po celou dobu hry. Konec už byl jen takovým povzdechem „stálo to za to těšení?“, ale kdyby konec udeřil jinak, možná by mě zviklal, kdo ví. Jdu se mrknout, díky. A abych byla fér, zapnu to zítra i na PC, abych se mohla přesvědčit o tom zvuku.

EDIT: Ok, za odkaz vážně děkuju. Nebyla jsem daleko, ale byly tam věci, které jsem si nedokázala zařadit (polda/otec). Hledala jsem už předtím vysvětlení, ale na jiných stránkách jsem odpovědi nenalezla. Ve výsledku to na mě ale bohužel působí docela překombinovaně, nevím. Ale jak říkám, konec mohl vylepšit dojem, ale zároveň už příliš nepřispěl k mému současnému rozporuplnému pocitu.
Hrajete někdo „na Netflixu“? Zajímalo by mě, zda se též setkáváte s vypadáváním zvuku. Nejdřív jsem si myslela, že by snad mohlo jít o záměr, ale po pár dalších minutách se mi to moc nezdá. Nemám odvahu si pustit video na YT, abych si něco nevyzradila.

EDIT: No, tak jsem to přežila i s nedostatky v audiu, přičemž je nutno říct, že ty nejsou hlavním důvodem mého zklamání. A to jsem byla na tenhle zážitek dost natěšená, škoda...
Skvělý nápad a solidní provedení, ale tedy bez návodu bych na to trpělivost neměl. Párkrát jsem už nevěděl jak dál, a opakování těch loopů se dost..přehraje.
Inak, mňa to naopak chytilo od úplného začiatku. Postavy vedia zareagovať aj na najmenšiu zmenu a hlavný hrdina okamžite využíva znalosť predošlých slučiek k rýchlejšiemu postupu. Istá repetitívnosť je, samozrejme, prítomná, no neprišlo mi to tak hrozné, keďže ide len o niekoľko minút a každý loop sa dá navyše veľmi ľahko zresetovať, Treba však rátať s tým, že ide o lineárnu záležitosť a hoci by sa občas núkali aj iné spôsoby ako sa zúčtovať so svojim protivníkom, hra ich jednoducho neumožní. No ak niekoho nebavil už úvod, potom asi nemá cenu, aby to ďalej skúšal :)

Každopádne, ten záver... plne chápem, prečo silne polarizuje, no keď už nič iné, tak minimálne oceňujem odvahu tvorcu :)
@Fritol (21.08.2021 14:50): Riešim to, že si ju vytiahol ako absolútne nevhodný príklad, nie môj subjektívny názor na toto štúdio, ktory je pre túto diskusiu nepodstatný. Ale ty budeš radšej šíriť nepravdivé fámy ako Amanitu nenávidím, aby si odklonil pozornosť od seba, chápem :)
@M.a.t.t. (21.08.2021 13:58): A jsme zase u toho, prostě nenávidiš Amanitu, o kterou tady vůbec nejde.

Já tu prostě napsal, že první dojmy nejsou u mě dobré, ale ty řešíš to, že jsem si dovolil pochválit Amanitu. A stejně tak to triggeruje Tula hádám. :D

Si tam dosaďte jinou adventuru, která vám přijde vhodnější. 12 Minutes to zábavnější z mého pohledu neudělá a to tu jde především.
@Fritol (21.08.2021 13:01): Vraj nezmyslami :D
Keby si skutočne poznal adventúrnu scénu, v živote by ťa v tejto súvislosti nenapadlo spomínať Amanitu a to ani ako príklad niečoho čo oproti tomuto funguje. Spoločné majú len to, že ovládaš nejakú postavu a klikáš na predmety a to mi teda príde velmi málo na to, aby som ich vôbec dával do súvislosti. To akoby šiel niekto hrať Escape from Tarkov a následne vyčítal že to nie je taká zábava ako No One Lives Forever. Že to asi nie tvoja šálka kávy po hernej stránke pritom beriem, ale to prirovnanie k Amanite je dosť nešťastné.
@Tulareanus (21.08.2021 12:52): Uplně jsem na to čekal. Zrovna mi Matt zaspamoval fb podobnými nesmysly. :D

Jak kdyby ten můj příspěvek byl o Amanitě, což nebyl a dobře to víš. Chtěl jsme tím jen říct, že tady na něco kliknu, čekám co se bude dít, pak se něco děje a je to prostě nuda. Žádný strach, žádné napětí, vůbec nic. Znuděně přejdu do další smyčky a zas mě to nebaví. Amanitu jsem zmínil jen proto, že jejich hry plní to, co od nich očekáváš hned od začátku. Klikneš na něco, něco se děje, pobaví tě to, i když to nebyla správná kombinace a jdeš klikat dál, přičemž zábava se opakuje.

Jak jsem psal, odsuzuju to možná moc rychle, kdybych se u toho pár hodin nudil, tak se asi začne dít něco zajímavého, ale to se mi nějak nechce čekat.
Odehrál jsem 4 smyčky a vůbec mě to nezaujalo teda. Jen klikám na předměty a konverzace, které vyústí v jiné události a zakončení, ale vůbec to není zábava. Na rozdíl třeba od Amanita her, kde taky člověk zkouší klikat a za každý pokus je odměněn nějakou veselou scénkou, je tady odměněn sice novou vědomostí, ale zábavné to není teda. Navíc mi přijde, že to bude děsně frustrující kvůli repetetivnosti.

Jako je mi jasné, že to asi odsuzuju moc rychle, ale nemám vůbec motivaci pokračovat. Jestli mám 4 hodiny znuděně klikat na předměty než to začne nabírat nějaké grády, tak si to asi nechám ujít raději. Nechám to ještě stažené, kdyby to tu náhodou někdo vychválil do nebes a hlodalo mě to dát tomu ještě šanci teda, ale moc nadějně to nevidím.
dohrání hry by mělo trvat minimálně 6 až 8 (zdroj) hodin.

Hodně velké spoily ohledně gameplay mechanik (ale žádné spoily ohledně příběhu) z únorového rozhovoru Opustíte-li byt, smyčka se restartuje, a nejste za to nijak penalizováni (třeba abyste nemuseli čekat až uplyne oněch 12 minut). Učíte se z chyb. Každou novou smyčkou získává hráč (manžel) nové znalosti, jinak vám hra nic jiného nepodsouvá - každá smyčka začíná stejně. Ohledně několika různých zakončení - hra prý vede k bodu(bodům?) kdy už máte pocit že je to konec, se kterým byste mohli být spokojení, ale je to skutečně konec? 6 až 8 hodin pokud vám jde dobře luštění hádanek, pokud ne...
Tohle mě z celé loňské E3 zaujalo nejvíce, jsem zvědavý, jak se to povede...