Krvavá zběsilá střílečka z první osoby začíná útěkem z podzemního krytu, z něhož je Subjekt 106, ovládaný hráčem, ze zajetí nepřátelským vojenským uskupením korporace Horizon osvobozen zákrokem neznámé jednotky. Bez vzpomínek, zato s vylepšenými schopnostmi, se vydává na cestu odplaty a získání odpovědí o povaze hrozby a svých zabijáckých dovedností.
Hra připomínající subžánr bullet hell nebo hry od Monolithu spoléhá na plnohodnotný singleplayerový zážitek a jeho variabilitu, ať už jde o možnost zpomalovat čas, efektně i efektivně likvidovat nepřátele palnými zbraněmi v kombinaci se zničitelností a využitím prostředí či je nenápadně eliminovat z pozice predátora, který do jejich koordinace zasévá zmatení. Velmi podstatně hratelnost ovlivňuje záběr na boj zblízka, jeho fyziku, anatomii a deformovatelnost těla. Obohacení dopřává možnost customizace a doplňující mody, jimiž hráč může rozvíjet svůj destruktivní potenciál mimo příběhovou kampaň.
Hra připomínající subžánr bullet hell nebo hry od Monolithu spoléhá na plnohodnotný singleplayerový zážitek a jeho variabilitu, ať už jde o možnost zpomalovat čas, efektně i efektivně likvidovat nepřátele palnými zbraněmi v kombinaci se zničitelností a využitím prostředí či je nenápadně eliminovat z pozice predátora, který do jejich koordinace zasévá zmatení. Velmi podstatně hratelnost ovlivňuje záběr na boj zblízka, jeho fyziku, anatomii a deformovatelnost těla. Obohacení dopřává možnost customizace a doplňující mody, jimiž hráč může rozvíjet svůj destruktivní potenciál mimo příběhovou kampaň.
Krvavá zběsilá střílečka z první osoby začíná útěkem z podzemního krytu, z něhož je Subjekt 106, ovládaný hráčem, ze zajetí nepřátelským vojenským uskupením korporace Horizon osvobozen zákrokem neznámé jednotky. Bez vzpomínek, zato s vylepšenými schopnostmi, se vydává na cestu odplaty a získání odpovědí o povaze hrozby a svých zabijáckých dovedností.
Hra připomínající subžánr bullet hell nebo hry od Monolithu spoléhá na plnohodnotný singleplayerový zážitek a jeho variabilitu, ať už jde o možnost zpomalovat čas, efektně i efektivně likvidovat nepřátele palnými zbraněmi v kombinaci se zničitelností a využitím prostředí či je nenápadně eliminovat z pozice predátora, který do jejich koordinace zasévá zmatení. Velmi podstatně hratelnost ovlivňuje záběr na boj zblízka, jeho fyziku, anatomii a deformovatelnost těla. Obohacení dopřává možnost customizace a doplňující mody, jimiž hráč může rozvíjet svůj destruktivní potenciál mimo příběhovou kampaň.
Hra připomínající subžánr bullet hell nebo hry od Monolithu spoléhá na plnohodnotný singleplayerový zážitek a jeho variabilitu, ať už jde o možnost zpomalovat čas, efektně i efektivně likvidovat nepřátele palnými zbraněmi v kombinaci se zničitelností a využitím prostředí či je nenápadně eliminovat z pozice predátora, který do jejich koordinace zasévá zmatení. Velmi podstatně hratelnost ovlivňuje záběr na boj zblízka, jeho fyziku, anatomii a deformovatelnost těla. Obohacení dopřává možnost customizace a doplňující mody, jimiž hráč může rozvíjet svůj destruktivní potenciál mimo příběhovou kampaň.