Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Trapped III

Trapped III: FratzenGeballer, Trapped III: Face Attack

Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Mezi hráči na počítačích Amiga oblíbená RPG Trapped (1996) i jeho pokračování Trapped II (1997) se o další rok později měla dočkat následovníka v podobě Trapped III, na kterém celý rok pracoval jeho vývojář Michael Piepgras z německých Oxyron.

Třetí část série měla být čistokrevná trojrozměrná FPS ve stylu slavného Doom. Hra byla zasazená do prostředí vesmírné stanice a okořeněná špetkou magie a jednoduchých puzzlů. Trapped III byl postaven na pokročilejší verzi enginu, na kterém stál jeho předchůdce, měl vylepšené mapování textur, světelné efekty a pokročilejší inteligenci nepřátel.

Hra byla představena v podobě demoverze na veletrhu Computer '97 v německém Kolíně. Vývoj byl zastaven z časových důvodů. Michael Piepgras byl přizván do týmu Independent Arts Software a svůj čas byl nucen věnovat práci na větších projektech, a přitom ještě usiloval o získání diplomu z matematiky.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.