Transience vyvíjí @BigfryTV pod svým studiem Bigfry Media Ltd. Tento tým 13 lidí uvedl, že hra nepřejde do Early Access a původně měla vyjít ještě v roce 2023, předpokládal se vývoj během 6ti měsíců. Bigfry vysvětlil, že tým očekává první vydání Transience v roce 2024.
Vývojáři se inspirovali hrami jako Splinter Cell, Max Payne nebo Rainbow Six. Ve hře je 13 základních zbraní, které jdou upravovat a ve výsledku je zde až 500 kombinací a úprav jednotlivých zbraní.
Příběh je vyprávěný očima Eli Reeda, najatého žoldáka, který se dostal na seznam nepohodlných a na útěku musí odhalit záhadu, kdo a proč po něm jde. Hráč se ocitá v Houstonu v roce 2056. Hra v kontextu doby, ve které se odehrává, využívá zbraně blízké budoucnosti a úkolem je vypátrat, kdo po vás jde.
V Pomíjivosti je několik prvků, které skutečně vynikají, jako je přizpůsobení zbraní za běhu vytvořené tak, aby se zabránilo „zahlcení hráče nabídkami“ a lépe odpovídalo tématu zoufalého muže na útěku. Existuje jedinečný oblekový systém zvaný Nitro-capsule Gilded Undersuit, který připomíná CryNet Nanosuit ze hry Crysis, a jsou zde cutscény ve stylu komiksů, které se hodí k odvážnému vyprávění, které je ve hře zjevně přítomné.
Vývojáři naplánovali titul pouze pro jednoho hráče, ale pokud se bude dostatečně dobře prodávat a lidem se bude líbit svět, který vybudovali, vytvoří pokračování, které bude obsahovat plnohodnotnou kooperativní kampaň pro 2 až 4 hráče.
Vývojáři se inspirovali hrami jako Splinter Cell, Max Payne nebo Rainbow Six. Ve hře je 13 základních zbraní, které jdou upravovat a ve výsledku je zde až 500 kombinací a úprav jednotlivých zbraní.
Příběh je vyprávěný očima Eli Reeda, najatého žoldáka, který se dostal na seznam nepohodlných a na útěku musí odhalit záhadu, kdo a proč po něm jde. Hráč se ocitá v Houstonu v roce 2056. Hra v kontextu doby, ve které se odehrává, využívá zbraně blízké budoucnosti a úkolem je vypátrat, kdo po vás jde.
V Pomíjivosti je několik prvků, které skutečně vynikají, jako je přizpůsobení zbraní za běhu vytvořené tak, aby se zabránilo „zahlcení hráče nabídkami“ a lépe odpovídalo tématu zoufalého muže na útěku. Existuje jedinečný oblekový systém zvaný Nitro-capsule Gilded Undersuit, který připomíná CryNet Nanosuit ze hry Crysis, a jsou zde cutscény ve stylu komiksů, které se hodí k odvážnému vyprávění, které je ve hře zjevně přítomné.
Vývojáři naplánovali titul pouze pro jednoho hráče, ale pokud se bude dostatečně dobře prodávat a lidem se bude líbit svět, který vybudovali, vytvoří pokračování, které bude obsahovat plnohodnotnou kooperativní kampaň pro 2 až 4 hráče.