Towns je budovatelská hra s prvky RPG s izometrickým pohledem.
Na začátku hry máte pár osadníků, pomocí nichž začnete budovat svoji osadu. Pro to je potřeba získávat různé přírodní zdroje od dřeva až po různé rudy. Na rozdíl od ostatních budovatelských her zde nedáváte úkony jednotlivým osadníkům, ale vydáte požadavek, který se osadníci budou snažit splnit tak, jak jim to bude čas dovolovat. Tato hra vám dává volnou ruku v tom, jak mají vaše budovy být velké a jak má vypadat vnitřek interiéru včetně nábytku. V pokročilejší fázi hry, kdy vaši osadníci budou kopat stále více pod povrch kvůli surovinám, začnete narážet na různé poklady a příšery.
Tvůrci sami říkají, že se při tvorbě inspirovali hrami jako Diablo, Dungeon Keeper nebo Evil Genius.
Na začátku hry máte pár osadníků, pomocí nichž začnete budovat svoji osadu. Pro to je potřeba získávat různé přírodní zdroje od dřeva až po různé rudy. Na rozdíl od ostatních budovatelských her zde nedáváte úkony jednotlivým osadníkům, ale vydáte požadavek, který se osadníci budou snažit splnit tak, jak jim to bude čas dovolovat. Tato hra vám dává volnou ruku v tom, jak mají vaše budovy být velké a jak má vypadat vnitřek interiéru včetně nábytku. V pokročilejší fázi hry, kdy vaši osadníci budou kopat stále více pod povrch kvůli surovinám, začnete narážet na různé poklady a příšery.
Tvůrci sami říkají, že se při tvorbě inspirovali hrami jako Diablo, Dungeon Keeper nebo Evil Genius.
Towns je budovatelská hra s prvky RPG s izometrickým pohledem.
Na začátku hry máte pár osadníků, pomocí nichž začnete budovat svoji osadu. Pro to je potřeba získávat různé přírodní zdroje od dřeva až po různé rudy. Na rozdíl od ostatních budovatelských her zde nedáváte úkony jednotlivým osadníkům, ale vydáte požadavek, který se osadníci budou snažit splnit tak, jak jim to bude čas dovolovat. Tato hra vám dává volnou ruku v tom, jak mají vaše budovy být velké a jak má vypadat vnitřek interiéru včetně nábytku. V pokročilejší fázi hry, kdy vaši osadníci budou kopat stále více pod povrch kvůli surovinám, začnete narážet na různé poklady a příšery.
Tvůrci sami říkají, že se při tvorbě inspirovali hrami jako Diablo, Dungeon Keeper nebo Evil Genius.
Na začátku hry máte pár osadníků, pomocí nichž začnete budovat svoji osadu. Pro to je potřeba získávat různé přírodní zdroje od dřeva až po různé rudy. Na rozdíl od ostatních budovatelských her zde nedáváte úkony jednotlivým osadníkům, ale vydáte požadavek, který se osadníci budou snažit splnit tak, jak jim to bude čas dovolovat. Tato hra vám dává volnou ruku v tom, jak mají vaše budovy být velké a jak má vypadat vnitřek interiéru včetně nábytku. V pokročilejší fázi hry, kdy vaši osadníci budou kopat stále více pod povrch kvůli surovinám, začnete narážet na různé poklady a příšery.
Tvůrci sami říkají, že se při tvorbě inspirovali hrami jako Diablo, Dungeon Keeper nebo Evil Genius.
Towns je budovatelská hra s prvky RPG s izometrickým pohledem.
Na začátku hry máte pár osadníků, pomocí nichž začnete budovat svoji osadu. Pro to je potřeba získávat různé přírodní zdroje od dřeva až po různé rudy. Na rozdíl od ostatních budovatelských her zde nedáváte úkony jednotlivým osadníkům, ale vydáte požadavek, který se osadníci budou snažit splnit tak, jak jim to bude čas dovolovat. Tato hra vám dává volnou ruku v tom, jak mají vaše budovy být velké a jak má vypadat vnitřek interiéru včetně nábytku. V pokročilejší fázi hry, kdy vaši osadníci budou kopat stále více pod povrch kvůli surovinám, začnete narážet na různé poklady a příšery.
Tvůrci sami říkají, že se při tvorbě inspirovali hrami jako Diablo, Dungeon Keeper nebo Evil Genius.
Na začátku hry máte pár osadníků, pomocí nichž začnete budovat svoji osadu. Pro to je potřeba získávat různé přírodní zdroje od dřeva až po různé rudy. Na rozdíl od ostatních budovatelských her zde nedáváte úkony jednotlivým osadníkům, ale vydáte požadavek, který se osadníci budou snažit splnit tak, jak jim to bude čas dovolovat. Tato hra vám dává volnou ruku v tom, jak mají vaše budovy být velké a jak má vypadat vnitřek interiéru včetně nábytku. V pokročilejší fázi hry, kdy vaši osadníci budou kopat stále více pod povrch kvůli surovinám, začnete narážet na různé poklady a příšery.
Tvůrci sami říkají, že se při tvorbě inspirovali hrami jako Diablo, Dungeon Keeper nebo Evil Genius.