Druhé pokračování pokrokové akční adventury s velmi slídivou a velmi obdařenou archeoložkou v hlavní roli. Story ve stylu Indiana Jonese se točí kolem ztracené Xianské dýky, která měla v minulosti sloužit ve prospěch čínského císaře. Proslýchá se, že tato dýká oplývá jistými schopnostmi a jejím nalezením tak logicky není posedlá jen Lara Croft, ale také okultista Marco Bartoli.
Příběh Tomb Raider II není vůbec krátký a tradičně hráče zavede na hromadu míst po celé zeměkouli (namátkou Tibet, Anglie, Benátky, podmořský vrak lodi). Pro Core Design to byl druhý velký zářez na herně-vývojářském poli.
Příběh Tomb Raider II není vůbec krátký a tradičně hráče zavede na hromadu míst po celé zeměkouli (namátkou Tibet, Anglie, Benátky, podmořský vrak lodi). Pro Core Design to byl druhý velký zářez na herně-vývojářském poli.
Druhé pokračování pokrokové akční adventury s velmi slídivou a velmi obdařenou archeoložkou v hlavní roli. Story ve stylu Indiana Jonese se točí kolem ztracené Xianské dýky, která měla v minulosti sloužit ve prospěch čínského císaře. Proslýchá se, že tato dýká oplývá jistými schopnostmi a jejím nalezením tak logicky není posedlá jen Lara Croft, ale také okultista Marco Bartoli.
Příběh Tomb Raider II není vůbec krátký a tradičně hráče zavede na hromadu míst po celé zeměkouli (namátkou Tibet, Anglie, Benátky, podmořský vrak lodi). Pro Core Design to byl druhý velký zářez na herně-vývojářském poli.
Příběh Tomb Raider II není vůbec krátký a tradičně hráče zavede na hromadu míst po celé zeměkouli (namátkou Tibet, Anglie, Benátky, podmořský vrak lodi). Pro Core Design to byl druhý velký zářez na herně-vývojářském poli.
Pokračování pokrokové akční adventury s velmi slídivou a velmi obdařenou archeoložkou v hlavní roli. Story ve stylu Indiana Jonese se točí kolem ztracené Xianské dýky, která měla v minulosti sloužit ve prospěch čínského císaře. Proslýchá se, že tato dýká oplývá jistými schopnostmi a jejím nalezením tak logicky není posedlá jen Lara Croft, ale také okultista Marco Bartoli.
Příběh Tomb Raider II není vůbec krátký a tradičně hráče zavede na hromadu míst po celé zeměkouli (namátkou Tibet, Anglie, Benátky, podmořský vrak lodi). Pro Core Design to byl druhý velký zářez na herně-vývojářském poli.
Příběh Tomb Raider II není vůbec krátký a tradičně hráče zavede na hromadu míst po celé zeměkouli (namátkou Tibet, Anglie, Benátky, podmořský vrak lodi). Pro Core Design to byl druhý velký zářez na herně-vývojářském poli.
Pokračování pokrokové akční adventury s velmi slídivou a velmi obdařenou archeoložkou v hlavní roli. Story ve stylu Indiana Jonese se točí kolem ztracené Xianské dýky, která měla v minulosti sloužit ve prospěch čínského císaře. Proslýchá se, že tato dýka oplývá jistými schopnostmi a jejím nalezením tak logicky není posedlá jen Lara Croft, ale také okultista Marco Bartoli.
Příběh Tomb Raider II není vůbec krátký a tradičně hráče zavede na hromadu míst po celé zeměkouli (namátkou Tibet, Anglie, Benátky, podmořský vrak lodi). Pro Core Design to byl druhý velký zářez na herně-vývojářském poli.
Příběh Tomb Raider II není vůbec krátký a tradičně hráče zavede na hromadu míst po celé zeměkouli (namátkou Tibet, Anglie, Benátky, podmořský vrak lodi). Pro Core Design to byl druhý velký zářez na herně-vývojářském poli.
Pokračování pokrokové akční adventury s velmi slídivou a velmi obdařenou archeoložkou v hlavní roli. Story ve stylu Indiana Jonese se točí kolem ztracené Xianské dýky, která měla v minulosti sloužit ve prospěch čínského císaře. Proslýchá se, že tato dýka oplývá jistými schopnostmi a jejím nalezením tak logicky není posedlá jen Lara Croft, ale také okultista Marco Bartoli.
Příběh Tomb Raider II není vůbec krátký a tradičně hráče zavede na hromadu míst po celé zeměkouli (namátkou Tibet, Anglie, Benátky, podmořský vrak lodi). Pro Core Design to byl druhý velký zářez na herně-vývojářském poli.
Příběh Tomb Raider II není vůbec krátký a tradičně hráče zavede na hromadu míst po celé zeměkouli (namátkou Tibet, Anglie, Benátky, podmořský vrak lodi). Pro Core Design to byl druhý velký zářez na herně-vývojářském poli.
Tomb Raider 2, někdy též uváděn s podtitulem The Dagger of Xian, je celkově druhým dílem ze série akčních adventur s mladou archeoložkou Larou Croft v hlavní roli a pokračováním předchozí hry Tomb Raider. Za vývojem titulu stojí opět studio Core Design o vydání se také stejně jako u předchůdce postarala společnost Eidos Interactive.
Příběh druhého herního dobrodružství angličanky Lary Croft se točí okolo bájného předmětu, takzvané dýky z Xianu, která byla používána čínským císařem k vedení armády a její držitel měl díky ní schopnost proměnit se v draka. Po poražení císaře byla dýka ukryta ve velké čínské zdi, kde po ní v současnosti Lara pátrá. Brzy se ovšem dozví, že ve svém snažení není jediná a po dýce až chorobně touží i italský mafián Marco Bartoli a jeho klan Fiama Nera. Hlavní hrdinka tak ani chvíli neváhá a vydává se na nebezpečnou cestu, při které navštíví například Benátky či vrak zaoceánské lodi, aby zločinci v získání dýky zabránila. Ani tentokrát na to ovšem nebude sama a pomáhat jí v jejím snažení bude opět věrný rodinný sluha Winston i řád tibetských mnichů.
Co do hratelnosti se druhý Tomb Raider od svého předchůdce příliš neliší a hráči se tak musejí vypořádat jak s akrobatickými pasážemi, k jejichž zdolání přidali do hry tvůrci několik nových pohybů, tak v přestřelkách s různými nepřáteli. K tomuto účelu pak byly do hry přidány nové druhy zbraní, a to harpuna určená k podvodním soubojům, útočná puška M16 a granátomet. Další nezbytnou součástí her ze série Tomb Raider jsou různé logické úkoly, které samozřejmě nechybí ani zde. Novinkou je pak také světlice, se kterou se dají osvítit tmavá místa, a také možnost jízdy na sněžném skútru nebo v motorovém člunu. Lehce změněn byl i vzhled cestovatelky Croftové, včetně přidání několika různých obleků. Vylepšena byla i celková grafická stránka hry a přibyla i možnost kdykoliv postup uložit. Beze změn naopak zůstalo ovládání a k dispozici je i tréninkový level v sídle Croftových.
Série Tomb Raider pokračovala o rok později třetím dílem Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft.
Příběh druhého herního dobrodružství angličanky Lary Croft se točí okolo bájného předmětu, takzvané dýky z Xianu, která byla používána čínským císařem k vedení armády a její držitel měl díky ní schopnost proměnit se v draka. Po poražení císaře byla dýka ukryta ve velké čínské zdi, kde po ní v současnosti Lara pátrá. Brzy se ovšem dozví, že ve svém snažení není jediná a po dýce až chorobně touží i italský mafián Marco Bartoli a jeho klan Fiama Nera. Hlavní hrdinka tak ani chvíli neváhá a vydává se na nebezpečnou cestu, při které navštíví například Benátky či vrak zaoceánské lodi, aby zločinci v získání dýky zabránila. Ani tentokrát na to ovšem nebude sama a pomáhat jí v jejím snažení bude opět věrný rodinný sluha Winston i řád tibetských mnichů.
Co do hratelnosti se druhý Tomb Raider od svého předchůdce příliš neliší a hráči se tak musejí vypořádat jak s akrobatickými pasážemi, k jejichž zdolání přidali do hry tvůrci několik nových pohybů, tak v přestřelkách s různými nepřáteli. K tomuto účelu pak byly do hry přidány nové druhy zbraní, a to harpuna určená k podvodním soubojům, útočná puška M16 a granátomet. Další nezbytnou součástí her ze série Tomb Raider jsou různé logické úkoly, které samozřejmě nechybí ani zde. Novinkou je pak také světlice, se kterou se dají osvítit tmavá místa, a také možnost jízdy na sněžném skútru nebo v motorovém člunu. Lehce změněn byl i vzhled cestovatelky Croftové, včetně přidání několika různých obleků. Vylepšena byla i celková grafická stránka hry a přibyla i možnost kdykoliv postup uložit. Beze změn naopak zůstalo ovládání a k dispozici je i tréninkový level v sídle Croftových.
Série Tomb Raider pokračovala o rok později třetím dílem Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft.
Tomb Raider 2, někdy též uváděn s podtitulem The Dagger of Xian, je celkově druhým dílem ze série akčních adventur s mladou archeoložkou Larou Croft v hlavní roli a pokračováním předchozí hry Tomb Raider. Za vývojem titulu stojí opět studio Core Design o vydání se také stejně jako u předchůdce postarala společnost Eidos Interactive.
Příběh druhého herního dobrodružství angličanky Lary Croft se točí okolo bájného předmětu, takzvané dýky z Xianu, která byla používána čínským císařem k vedení armády a její držitel měl díky ní schopnost proměnit se v draka. Po poražení císaře byla dýka ukryta ve velké čínské zdi, kde po ní v současnosti Lara pátrá. Brzy se ovšem dozví, že ve svém snažení není jediná a po dýce až chorobně touží i italský mafián Marco Bartoli a jeho klan Fiama Nera. Hlavní hrdinka tak ani chvíli neváhá a vydává se na nebezpečnou cestu, při které navštíví například Benátky či vrak zaoceánské lodi, aby zločinci v získání dýky zabránila. Ani tentokrát na to ovšem nebude sama a pomáhat jí v jejím snažení bude opět věrný rodinný sluha Winston i řád tibetských mnichů.
Co do hratelnosti se druhý Tomb Raider od svého předchůdce příliš neliší a hráči se tak musejí vypořádat jak s akrobatickými pasážemi, k jejichž zdolání přidali do hry tvůrci několik nových pohybů, tak v přestřelkách s různými nepřáteli. K tomuto účelu pak byly do hry přidány nové druhy zbraní, a to harpuna určená k podvodním soubojům, útočná puška M16 a granátomet. Další nezbytnou součástí her ze série Tomb Raider jsou různé logické úkoly, které samozřejmě nechybí ani zde. Novinkou je pak také světlice, se kterou se dají osvítit tmavá místa, a také možnost jízdy na sněžném skútru nebo v motorovém člunu. Lehce změněn byl i vzhled cestovatelky Croftové, včetně přidání několika různých obleků. Vylepšena byla i celková grafická stránka hry a přibyla i možnost kdykoliv postup uložit. Beze změn naopak zůstalo ovládání a k dispozici je i tréninkový level v sídle Croftových.
Série Tomb Raider pokračovala o rok později třetím dílem Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft.
Příběh druhého herního dobrodružství angličanky Lary Croft se točí okolo bájného předmětu, takzvané dýky z Xianu, která byla používána čínským císařem k vedení armády a její držitel měl díky ní schopnost proměnit se v draka. Po poražení císaře byla dýka ukryta ve velké čínské zdi, kde po ní v současnosti Lara pátrá. Brzy se ovšem dozví, že ve svém snažení není jediná a po dýce až chorobně touží i italský mafián Marco Bartoli a jeho klan Fiama Nera. Hlavní hrdinka tak ani chvíli neváhá a vydává se na nebezpečnou cestu, při které navštíví například Benátky či vrak zaoceánské lodi, aby zločinci v získání dýky zabránila. Ani tentokrát na to ovšem nebude sama a pomáhat jí v jejím snažení bude opět věrný rodinný sluha Winston i řád tibetských mnichů.
Co do hratelnosti se druhý Tomb Raider od svého předchůdce příliš neliší a hráči se tak musejí vypořádat jak s akrobatickými pasážemi, k jejichž zdolání přidali do hry tvůrci několik nových pohybů, tak v přestřelkách s různými nepřáteli. K tomuto účelu pak byly do hry přidány nové druhy zbraní, a to harpuna určená k podvodním soubojům, útočná puška M16 a granátomet. Další nezbytnou součástí her ze série Tomb Raider jsou různé logické úkoly, které samozřejmě nechybí ani zde. Novinkou je pak také světlice, se kterou se dají osvítit tmavá místa, a také možnost jízdy na sněžném skútru nebo v motorovém člunu. Lehce změněn byl i vzhled cestovatelky Croftové, včetně přidání několika různých obleků. Vylepšena byla i celková grafická stránka hry a přibyla i možnost kdykoliv postup uložit. Beze změn naopak zůstalo ovládání a k dispozici je i tréninkový level v sídle Croftových.
Série Tomb Raider pokračovala o rok později třetím dílem Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft.