Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier
Ubisoft Paris •  Ubisoft Red Storm
Ubisoft Paris •  Ubisoft Red Storm
Ubisoft Paris •  Ubisoft Red Storm
Ubisoft Paris •  Ubisoft Red Storm
Ubisoft Paris •  Ubisoft Red Storm
Ubisoft Paris •  Ubisoft Red Storm
Ubisoft Paris •  Ubisoft Red Storm
Ubisoft Paris •  Ubisoft Red Storm
Ubisoft Paris •  Ubisoft Red Storm
Ubisoft Paris •  Ubisoft Red Storm
PC
12.06.2012
PC
12.06.2012
PC
12.06.2012
PC
12.06.2012
PC
26.06.2012
PC
26.06.2012
PS3X360
22.05.2012
PC
26.06.2012
PS3X360
22.05.2012
PC
26.06.2012
XOne
13.03.2018
PS3X360
22.05.2012
PC
26.06.2012
XOne
13.03.2018
PS3X360
22.05.2012
PC
26.06.2012
XOne
13.03.2018
XboxX/S
kompatibilní
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier
Žánr
akce > 3rd person akce *
akce > taktická akce
akce > 3rd person akce *
akce > taktická akce
akce > 3rd person akce *
akce > taktická akce
akce > 3rd person akce *
akce > taktická akce
akce > 3rd person akce *
akce > taktická akce
akce > 3rd person akce *
akce > taktická akce
akce > 3rd person akce *
akce > taktická akce
akce > 3rd person akce *
akce > taktická akce
akce > 3rd person akce *
akce > taktická akce
akce > 3rd person akce *
akce > taktická akce

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano

Ghost Recon: Future Soldier se odehrává v blízké budoucnosti. Team Ghost je pověřen úkolem vypátrat zdroj špinavé bomby za pomoci těch nejmodernějších technologií. V rámci této protiteroristické kampaně budou Ghosti postupně navštěvovat země, jako je Nigérie, Pákistán, Rusko a Norsko.

Narozdíl od předchozích dvou předchozích he ze série, konkrétně Ghost Recon: Advanced Warfighter 1 a 2 (2006, 2007) je Future Soldier téměř čistou 3rd person střílečkou, vyjma případů pohledu do mířidel, kdy se hra přepíná do 1st person pohledu. Kryty lze částečně zničit, což má donutit hráče, i protivníky, aby často měnili polohu na bojišti. Do hratelnosti přibyly určité prvky realismu. Například, když se ocitnete pod palbou nepřátel, tak i přes bytelný kryt se kamera bude třást. To samozřejmě ztěžuje, až znemožňuje palbu.

Zásadní novinkou je "optické maskování", forma aktivního kamufláže, která udělá Ghosta částečně neviditelným. Tato kamufláž umožňuje hráči zůstat nenápadným, dokud se pohybuje pomalu a nestřílí. Jakmile něco z toho udělá, částečná neviditelnost se deaktivuje. I s touto vymožeností mohou nepřátelé na určitou vzdálenost Ghosty zahlédnou a začít se bránit.

Místo propracovaného velení četě nastupuje arkádovější označování cílů. Během přestřelky může hráč označit jeden cíl s vysokou prioritou, na který se následně zaměří zbytek teamu palebnou sílu. Označit lze takto až čtyři cíle. Ghosti si jinak cíle vybírají samostatně. Když však vydá příkaz hráč, či přímo vystřelí jako první, ostatní Ghosti jej zpravidla podpoří sami od sebe.
Ghost Recon: Future Soldier se odehrává v blízké budoucnosti. Team Ghost je pověřen úkolem vypátrat zdroj špinavé bomby za pomoci těch nejmodernějších technologií. V rámci této protiteroristické kampaně budou Ghosti postupně navštěvovat země, jako je Nigérie, Pákistán, Rusko a Norsko.

Narozdíl od předchozích dvou předchozích he ze série, konkrétně Ghost Recon: Advanced Warfighter 1 a 2 (2006, 2007) je Future Soldier téměř čistou 3rd person střílečkou, vyjma případů pohledu do mířidel, kdy se hra přepíná do 1st person pohledu. Kryty lze částečně zničit, což má donutit hráče, i protivníky, aby často měnili polohu na bojišti. Do hratelnosti přibyly určité prvky realismu. Například, když se ocitnete pod palbou nepřátel, tak i přes bytelný kryt se kamera bude třást. To samozřejmě ztěžuje, až znemožňuje palbu.

Zásadní novinkou je "optické maskování", forma aktivního kamufláže, která udělá Ghosta částečně neviditelným. Tato kamufláž umožňuje hráči zůstat nenápadným, dokud se pohybuje pomalu a nestřílí. Jakmile něco z toho udělá, částečná neviditelnost se deaktivuje. I s touto vymožeností mohou nepřátelé na určitou vzdálenost Ghosty zahlédnou a začít se bránit.

Místo propracovaného velení četě nastupuje arkádovější označování cílů. Během přestřelky může hráč označit jeden cíl s vysokou prioritou, na který se následně zaměří zbytek teamu palebnou sílu. Označit lze takto až čtyři cíle. Ghosti si jinak cíle vybírají samostatně. Když však vydá příkaz hráč, či přímo vystřelí jako první, ostatní Ghosti jej zpravidla podpoří sami od sebe.
Ghost Recon: Future Soldier se odehrává v blízké budoucnosti. Team Ghost je pověřen úkolem vypátrat zdroj špinavé bomby za pomoci těch nejmodernějších technologií. V rámci této protiteroristické kampaně budou Ghosti postupně navštěvovat země, jako je Nigérie, Pákistán, Rusko a Norsko.

Narozdíl od předchozích dvou her ze série, konkrétně Ghost Recon: Advanced Warfighter 1 a 2 (2006, 2007) je Future Soldier téměř čistou 3rd person střílečkou, vyjma případů pohledu do mířidel, kdy se hra přepíná do 1st person pohledu. Kryty lze částečně zničit, což má donutit hráče, i protivníky, aby často měnili polohu na bojišti. Do hratelnosti přibyly určité prvky realismu. Například, když se ocitnete pod palbou nepřátel, tak i přes bytelný kryt se kamera bude třást. To samozřejmě ztěžuje, až znemožňuje palbu.

Zásadní novinkou je "optické maskování", forma aktivní kamufláže, která udělá Ghosta částečně neviditelným. Tato kamufláž umožňuje hráči zůstat nenápadným, dokud se pohybuje pomalu a nestřílí. Jakmile něco z toho udělá, částečná neviditelnost se deaktivuje. I s touto vymožeností mohou nepřátelé na určitou vzdálenost Ghosty zahlédnout a začít se bránit.

Místo propracovaného velení četě nastupuje arkádovější označování cílů. Během přestřelky může hráč označit jeden cíl s vysokou prioritou, na který následně zaměří zbytek teamu palebnou sílu. Označit lze takto až čtyři cíle, Ghosti si jinak cíle vybírají samostatně. Když však vydá příkaz hráč, či přímo vystřelí jako první, ostatní Ghosti jej zpravidla podpoří sami od sebe.
Ghost Recon: Future Soldier se odehrává v blízké budoucnosti. Tým Ghost je pověřen s pomocí těch nejmodernějších technologií vypátrat zdroj špinavé bomby. V rámci této protiteroristické kampaně Ghosti postupně navštíví sedm zemí v Evropě, Asii, Africe a Latinské Americe.

Na rozdíl od předchozích dvou her ze série, konkrétně Ghost Recon: Advanced Warfighter 1 a 2 (2006, 2007), je Future Soldier téměř čistou 3rd person střílečkou, vyjma případů pohledu do mířidel, kdy se hra přepíná do 1st person pohledu. Kryty lze částečně zničit, což má donutit hráče i protivníky, aby často měnili polohu na bojišti. Do hratelnosti přibyly určité prvky realismu. Když se například ocitnete pod palbou nepřátel, tak i přes bytelný kryt se kamera bude třást. To samozřejmě ztěžuje, až znemožňuje palbu.

Zásadní novinkou je "optické maskování", forma aktivní kamufláže, která udělá Ghosta částečně neviditelným. Tato kamufláž umožňuje hráči zůstat nenápadným, dokud se pohybuje pomalu a nestřílí. Jakmile něco z toho udělá, částečná neviditelnost se deaktivuje. I s touto vymožeností mohou nepřátelé na určitou vzdálenost Ghosty zahlédnout a začít se bránit.

Místo propracovaného velení četě nastupuje arkádovější označování cílů. Během přestřelky může hráč označit jeden cíl s vysokou prioritou, na který následně zaměří zbytek týmu palebnou sílu. Označit lze takto až čtyři cíle, Ghosti si jinak cíle vybírají samostatně. Když však vydá příkaz hráč či přímo vystřelí jako první, ostatní Ghosti jej zpravidla podpoří sami od sebe.
Ghost Recon: Future Soldier se odehrává v blízké budoucnosti. Tým Ghost je pověřen s pomocí těch nejmodernějších technologií vypátrat zdroj špinavé bomby. V rámci této protiteroristické kampaně Ghosti postupně navštíví sedm zemí v Evropě, Asii, Africe a Latinské Americe.

Na rozdíl od předchozích dvou her ze série, konkrétně Ghost Recon: Advanced Warfighter 1 a 2 (2006, 2007), je Future Soldier téměř čistou 3rd person střílečkou, vyjma případů pohledu do mířidel, kdy se hra přepíná do 1st person pohledu. Kryty lze částečně zničit, což má donutit hráče i protivníky, aby často měnili polohu na bojišti. Do hratelnosti přibyly určité prvky realismu. Když se například ocitnete pod palbou nepřátel, tak i přes bytelný kryt se kamera bude třást. To samozřejmě ztěžuje, až znemožňuje palbu.

Zásadní novinkou je "optické maskování", forma aktivní kamufláže, která udělá Ghosta částečně neviditelným. Tato kamufláž umožňuje hráči zůstat nenápadným, dokud se pohybuje pomalu a nestřílí. Jakmile něco z toho udělá, částečná neviditelnost se deaktivuje. I s touto vymožeností mohou nepřátelé na určitou vzdálenost Ghosty zahlédnout a začít se bránit.

Místo propracovaného velení četě nastupuje arkádovější označování cílů. Během přestřelky může hráč označit jeden cíl s vysokou prioritou, na který následně zaměří zbytek týmu palebnou sílu. Označit lze takto až čtyři cíle, Ghosti si jinak cíle vybírají samostatně. Když však vydá příkaz hráč či přímo vystřelí jako první, ostatní Ghosti jej zpravidla podpoří sami od sebe.
Ghost Recon: Future Soldier se odehrává v blízké budoucnosti. Tým Ghost je pověřen s pomocí těch nejmodernějších technologií vypátrat zdroj špinavé bomby. V rámci této protiteroristické kampaně Ghosti postupně navštíví sedm zemí v Evropě, Asii, Africe a Latinské Americe.

Na rozdíl od předchozích dvou her ze série, konkrétně Ghost Recon: Advanced Warfighter 1 a 2 (2006, 2007), je Future Soldier téměř čistou 3rd person střílečkou, vyjma případů pohledu do mířidel, kdy se hra přepíná do 1st person pohledu. Kryty lze částečně zničit, což má donutit hráče i protivníky, aby často měnili polohu na bojišti. Do hratelnosti přibyly určité prvky realismu. Když se například ocitnete pod palbou nepřátel, tak i přes bytelný kryt se kamera bude třást. To samozřejmě ztěžuje, až znemožňuje palbu.

Zásadní novinkou je "optické maskování", forma aktivní kamufláže, která udělá Ghosta částečně neviditelným. Tato kamufláž umožňuje hráči zůstat nenápadným, dokud se pohybuje pomalu a nestřílí. Jakmile něco z toho udělá, částečná neviditelnost se deaktivuje. I s touto vymožeností mohou nepřátelé na určitou vzdálenost Ghosty zahlédnout a začít se bránit.

Místo propracovaného velení četě nastupuje arkádovější označování cílů. Během přestřelky může hráč označit jeden cíl s vysokou prioritou, na který následně zaměří zbytek týmu palebnou sílu. Označit lze takto až čtyři cíle, Ghosti si jinak cíle vybírají samostatně. Když však vydá příkaz hráč či přímo vystřelí jako první, ostatní Ghosti jej zpravidla podpoří sami od sebe.
Ghost Recon: Future Soldier se odehrává v blízké budoucnosti. Tým Ghost je pověřen s pomocí těch nejmodernějších technologií vypátrat zdroj špinavé bomby. V rámci této protiteroristické kampaně Ghosti postupně navštíví sedm zemí v Evropě, Asii, Africe a Latinské Americe.

Na rozdíl od předchozích dvou her ze série, konkrétně Ghost Recon: Advanced Warfighter 1 a 2 (2006, 2007), je Future Soldier téměř čistou 3rd person střílečkou, vyjma případů pohledu do mířidel, kdy se hra přepíná do 1st person pohledu. Kryty lze částečně zničit, což má donutit hráče i protivníky, aby často měnili polohu na bojišti. Do hratelnosti přibyly určité prvky realismu. Když se například ocitnete pod palbou nepřátel, tak i přes bytelný kryt se kamera bude třást. To samozřejmě ztěžuje, až znemožňuje palbu.

Zásadní novinkou je "optické maskování", forma aktivní kamufláže, která udělá Ghosta částečně neviditelným. Tato kamufláž umožňuje hráči zůstat nenápadným, dokud se pohybuje pomalu a nestřílí. Jakmile něco z toho udělá, částečná neviditelnost se deaktivuje. I s touto vymožeností mohou nepřátelé na určitou vzdálenost Ghosty zahlédnout a začít se bránit.

Místo propracovaného velení četě nastupuje arkádovější označování cílů. Během přestřelky může hráč označit jeden cíl s vysokou prioritou, na který následně zaměří zbytek týmu palebnou sílu. Označit lze takto až čtyři cíle, Ghosti si jinak cíle vybírají samostatně. Když však vydá příkaz hráč či přímo vystřelí jako první, ostatní Ghosti jej zpravidla podpoří sami od sebe.
Ghost Recon: Future Soldier se odehrává v blízké budoucnosti. Tým Ghost je pověřen s pomocí těch nejmodernějších technologií vypátrat zdroj špinavé bomby. V rámci této protiteroristické kampaně Ghosti postupně navštíví sedm zemí v Evropě, Asii, Africe a Latinské Americe.

Na rozdíl od předchozích dvou her ze série, konkrétně Ghost Recon: Advanced Warfighter 1 a 2 (2006, 2007), je Future Soldier téměř čistou 3rd person střílečkou, vyjma případů pohledu do mířidel, kdy se hra přepíná do 1st person pohledu. Kryty lze částečně zničit, což má donutit hráče i protivníky, aby často měnili polohu na bojišti. Do hratelnosti přibyly určité prvky realismu. Když se například ocitnete pod palbou nepřátel, tak i přes bytelný kryt se kamera bude třást. To samozřejmě ztěžuje, až znemožňuje palbu.

Zásadní novinkou je "optické maskování", forma aktivní kamufláže, která udělá Ghosta částečně neviditelným. Tato kamufláž umožňuje hráči zůstat nenápadným, dokud se pohybuje pomalu a nestřílí. Jakmile něco z toho udělá, částečná neviditelnost se deaktivuje. I s touto vymožeností mohou nepřátelé na určitou vzdálenost Ghosty zahlédnout a začít se bránit.

Místo propracovaného velení četě nastupuje arkádovější označování cílů. Během přestřelky může hráč označit jeden cíl s vysokou prioritou, na který následně zaměří zbytek týmu palebnou sílu. Označit lze takto až čtyři cíle, Ghosti si jinak cíle vybírají samostatně. Když však vydá příkaz hráč či přímo vystřelí jako první, ostatní Ghosti jej zpravidla podpoří sami od sebe.
Ghost Recon: Future Soldier se odehrává v blízké budoucnosti. Tým Ghost je pověřen s pomocí těch nejmodernějších technologií vypátrat zdroj špinavé bomby. V rámci této protiteroristické kampaně Ghosti postupně navštíví sedm zemí v Evropě, Asii, Africe a Latinské Americe.

Na rozdíl od předchozích dvou her ze série, konkrétně Ghost Recon: Advanced Warfighter 1 a 2 (2006, 2007), je Future Soldier téměř čistou 3rd person střílečkou, vyjma případů pohledu do mířidel, kdy se hra přepíná do 1st person pohledu. Kryty lze částečně zničit, což má donutit hráče i protivníky, aby často měnili polohu na bojišti. Do hratelnosti přibyly určité prvky realismu. Když se například ocitnete pod palbou nepřátel, tak i přes bytelný kryt se kamera bude třást. To samozřejmě ztěžuje, až znemožňuje palbu.

Zásadní novinkou je "optické maskování", forma aktivní kamufláže, která udělá Ghosta částečně neviditelným. Tato kamufláž umožňuje hráči zůstat nenápadným, dokud se pohybuje pomalu a nestřílí. Jakmile něco z toho udělá, částečná neviditelnost se deaktivuje. I s touto vymožeností mohou nepřátelé na určitou vzdálenost Ghosty zahlédnout a začít se bránit.

Místo propracovaného velení četě nastupuje arkádovější označování cílů. Během přestřelky může hráč označit jeden cíl s vysokou prioritou, na který následně zaměří zbytek týmu palebnou sílu. Označit lze takto až čtyři cíle, Ghosti si jinak cíle vybírají samostatně. Když však vydá příkaz hráč či přímo vystřelí jako první, ostatní Ghosti jej zpravidla podpoří sami od sebe.
Ghost Recon: Future Soldier se odehrává v blízké budoucnosti. Tým Ghost je pověřen s pomocí těch nejmodernějších technologií vypátrat zdroj špinavé bomby. V rámci této protiteroristické kampaně Ghosti postupně navštíví sedm zemí v Evropě, Asii, Africe a Latinské Americe.

Na rozdíl od předchozích dvou her ze série, konkrétně Ghost Recon: Advanced Warfighter 1 a 2 (2006, 2007), je Future Soldier téměř čistou 3rd person střílečkou, vyjma případů pohledu do mířidel, kdy se hra přepíná do 1st person pohledu. Kryty lze částečně zničit, což má donutit hráče i protivníky, aby často měnili polohu na bojišti. Do hratelnosti přibyly určité prvky realismu. Když se například ocitnete pod palbou nepřátel, tak i přes bytelný kryt se kamera bude třást. To samozřejmě ztěžuje, až znemožňuje palbu.

Zásadní novinkou je "optické maskování", forma aktivní kamufláže, která udělá Ghosta částečně neviditelným. Tato kamufláž umožňuje hráči zůstat nenápadným, dokud se pohybuje pomalu a nestřílí. Jakmile něco z toho udělá, částečná neviditelnost se deaktivuje. I s touto vymožeností mohou nepřátelé na určitou vzdálenost Ghosty zahlédnout a začít se bránit.

Místo propracovaného velení četě nastupuje arkádovější označování cílů. Během přestřelky může hráč označit jeden cíl s vysokou prioritou, na který následně zaměří zbytek týmu palebnou sílu. Označit lze takto až čtyři cíle, Ghosti si jinak cíle vybírají samostatně. Když však vydá příkaz hráč či přímo vystřelí jako první, ostatní Ghosti jej zpravidla podpoří sami od sebe.