Točna je ručně kreslená point & click adventura z českých luhů a hájů, která obsadila v soutěži Becherovka Game 2004 druhé místo, těsně za 2004: Vesmírná Becherovka. Podle názvu vývojářů Widlak software se nese celá hra, je to prostě vidlácká (buranská) adventura. Hra bohužel neobsahuje dabing, ale za to jsou v ní veškeré texty psány nářečím.
Ujmete se Denise Bílka, klasického vidláka, který měl už od narození smůlu a po ukončení zvláštní školy (ve které párkrát propadl) je na čase začít se starat sám o sebe. Co čert nechtěl, přímo u jeho domu byla v potoce, dalo by se říci stoce, nalezena mrtvola. Co myslíte, kdo musí najít vraha?
Ujmete se Denise Bílka, klasického vidláka, který měl už od narození smůlu a po ukončení zvláštní školy (ve které párkrát propadl) je na čase začít se starat sám o sebe. Co čert nechtěl, přímo u jeho domu byla v potoce, dalo by se říci stoce, nalezena mrtvola. Co myslíte, kdo musí najít vraha?
Točna je jedna hospůdka a rovněž alter ego stálých obyvatel rekreační oblasti L. nedaleko vesničky T. L. Proč alter ego? Protože obyvatelé oblasti L. tráví v Točně svůj veškerý volný čas…
Denis Bílek, jakožto jeden z obyvatel oblasti L., nebyl zrovna od přírody obdařen alespoň průměrnými intelektuálními a dedukčními schopnostmi, jimiž oplývá alespoň průměrný kriminalista. Hra je pojata z pohledu Denise Bílka, proto byla také zvolena specifická čeština - tím rozumíme speciální stylistickou, lexikální a pravopisnou úpravu jazyka, která se ve hře objevuje.
Hra byla koncipována jako kreslená 2D point and click adventure, jež byla stvořena výhradně pro účely soutěže Becher Game 2004, proto je příběh a spousta vizuálních motivů ve hře objevujících se, přizpůsobeno k prezentaci firmy Becherovka, a.s.
V soutěži Becherovka Game 2004 obsadila druhé čestné místo (první místo - 2004: Vesmírná Becherovka ).
Denis Bílek, jakožto jeden z obyvatel oblasti L., nebyl zrovna od přírody obdařen alespoň průměrnými intelektuálními a dedukčními schopnostmi, jimiž oplývá alespoň průměrný kriminalista. Hra je pojata z pohledu Denise Bílka, proto byla také zvolena specifická čeština - tím rozumíme speciální stylistickou, lexikální a pravopisnou úpravu jazyka, která se ve hře objevuje.
Hra byla koncipována jako kreslená 2D point and click adventure, jež byla stvořena výhradně pro účely soutěže Becher Game 2004, proto je příběh a spousta vizuálních motivů ve hře objevujících se, přizpůsobeno k prezentaci firmy Becherovka, a.s.
V soutěži Becherovka Game 2004 obsadila druhé čestné místo (první místo - 2004: Vesmírná Becherovka ).
Točna je jedna hospůdka a rovněž alter ego stálých obyvatel rekreační oblasti L. nedaleko vesničky T. L. Proč alter ego? Protože obyvatelé oblasti L. tráví v Točně svůj veškerý volný čas…
Denis Bílek, jakožto jeden z obyvatel oblasti L., nebyl zrovna od přírody obdařen alespoň průměrnými intelektuálními a dedukčními schopnostmi, jimiž oplývá alespoň průměrný kriminalista. Hra je pojata z pohledu Denise Bílka, proto byla také zvolena specifická čeština - tím rozumíme speciální stylistickou, lexikální a pravopisnou úpravu jazyka, která se ve hře objevuje.
Hra byla koncipována jako kreslená 2D point and click adventure, jež byla stvořena výhradně pro účely soutěže Becher Game 2004, proto je příběh a spousta vizuálních motivů ve hře objevujících se, přizpůsobeno k prezentaci firmy Becherovka, a.s.
V soutěži Becherovka Game 2004 obsadila druhé čestné místo (první místo - 2004: Vesmírná Becherovka ).
Denis Bílek, jakožto jeden z obyvatel oblasti L., nebyl zrovna od přírody obdařen alespoň průměrnými intelektuálními a dedukčními schopnostmi, jimiž oplývá alespoň průměrný kriminalista. Hra je pojata z pohledu Denise Bílka, proto byla také zvolena specifická čeština - tím rozumíme speciální stylistickou, lexikální a pravopisnou úpravu jazyka, která se ve hře objevuje.
Hra byla koncipována jako kreslená 2D point and click adventure, jež byla stvořena výhradně pro účely soutěže Becher Game 2004, proto je příběh a spousta vizuálních motivů ve hře objevujících se, přizpůsobeno k prezentaci firmy Becherovka, a.s.
V soutěži Becherovka Game 2004 obsadila druhé čestné místo (první místo - 2004: Vesmírná Becherovka ).
Točna je jedna hospůdka a rovněž alter ego stálých obyvatel rekreační oblasti L. nedaleko vesničky T. L. Proč alter ego? Protože obyvatelé oblasti L. tráví v Točně svůj veškerý volný čas…
Denis Bílek, jakožto jeden z obyvatel oblasti L., nebyl zrovna od přírody obdařen alespoň průměrnými intelektuálními a dedukčními schopnostmi, jimiž oplývá alespoň průměrný kriminalista. Hra je pojata z pohledu Denise Bílka, proto byla také zvolena specifická čeština - tím rozumíme speciální stylistickou, lexikální a pravopisnou úpravu jazyka, která se ve hře objevuje.
Hra byla koncipována jako kreslená 2D point and click adventure, jež byla stvořena výhradně pro účely soutěže Becher Game 2004, proto je příběh a spousta vizuálních motivů ve hře objevujících se, přizpůsobeno k prezentaci firmy Becherovka, a.s.
V soutěži Becherovka Game 2004 obsadila druhé čestné místo (první místo - 2004: Vesmírná Becherovka ).
Denis Bílek, jakožto jeden z obyvatel oblasti L., nebyl zrovna od přírody obdařen alespoň průměrnými intelektuálními a dedukčními schopnostmi, jimiž oplývá alespoň průměrný kriminalista. Hra je pojata z pohledu Denise Bílka, proto byla také zvolena specifická čeština - tím rozumíme speciální stylistickou, lexikální a pravopisnou úpravu jazyka, která se ve hře objevuje.
Hra byla koncipována jako kreslená 2D point and click adventure, jež byla stvořena výhradně pro účely soutěže Becher Game 2004, proto je příběh a spousta vizuálních motivů ve hře objevujících se, přizpůsobeno k prezentaci firmy Becherovka, a.s.
V soutěži Becherovka Game 2004 obsadila druhé čestné místo (první místo - 2004: Vesmírná Becherovka ).
Točna je jedna hospůdka a rovněž alter ego stálých obyvatel rekreační oblasti L. nedaleko vesničky T. L. Proč alter ego? Protože obyvatelé oblasti L. tráví v Točně svůj veškerý volný čas…
Denis Bílek, jakožto jeden z obyvatel oblasti L., nebyl zrovna od přírody obdařen alespoň průměrnými intelektuálními a dedukčními schopnostmi, jimiž oplývá alespoň průměrný kriminalista. Hra je pojata z pohledu Denise Bílka, proto byla také zvolena specifická čeština - tím rozumíme speciální stylistickou, lexikální a pravopisnou úpravu jazyka, která se ve hře objevuje.
Hra byla koncipována jako kreslená 2D point and click adventure, jež byla stvořena výhradně pro účely soutěže Becher Game 2004, proto je příběh a spousta vizuálních motivů ve hře objevujících se, přizpůsobeno k prezentaci firmy Becherovka, a.s.
V soutěži Becherovka Game 2004 obsadila druhé čestné místo (první místo - 2004: Vesmírná Becherovka ).
Denis Bílek, jakožto jeden z obyvatel oblasti L., nebyl zrovna od přírody obdařen alespoň průměrnými intelektuálními a dedukčními schopnostmi, jimiž oplývá alespoň průměrný kriminalista. Hra je pojata z pohledu Denise Bílka, proto byla také zvolena specifická čeština - tím rozumíme speciální stylistickou, lexikální a pravopisnou úpravu jazyka, která se ve hře objevuje.
Hra byla koncipována jako kreslená 2D point and click adventure, jež byla stvořena výhradně pro účely soutěže Becher Game 2004, proto je příběh a spousta vizuálních motivů ve hře objevujících se, přizpůsobeno k prezentaci firmy Becherovka, a.s.
V soutěži Becherovka Game 2004 obsadila druhé čestné místo (první místo - 2004: Vesmírná Becherovka ).