Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Time Bandit Time Bandit Time Bandit Time Bandit Time Bandit
MichTron Corp.
MichTron Corp.
MichTron Corp.
Computer Shack •  MichTron Corp. (PC, Amiga, AtST)
Computer Shack •  MichTron Corp. (PC, Amiga, AtST)
PC
1988
PC
1988
PC
1988
AtST
1985
PCAmiga
1988
TRS80
1983
AtST
1985
Amiga
říjen 1988
PC
únor 1989
Time Bandit Time Bandit Time Bandit Time Bandit Time Bandit
Žánr
akce > arkáda *
adventura > 2D adventura
akce > arkáda *
adventura > 2D adventura
akce > arkáda *
adventura > 2D adventura
akce > arkáda *
adventura > 2D adventura
akce > arkáda *
adventura > 2D adventura

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano

Treasures, adventures and treachary too.

Tak nějak by se dal jednou větou shrnout dobrodružstvím nabitý život banditů budoucnosti, cestujících časoprostorem skrze to umožňující brány. Při každé příležitosti se obohatí na úkor minulosti či budoucnosti, jejich štěstěna je vrtkavá a nemají skutečné přátele. Lokace kam vyrážejí rabovat od sebe dělí i tisíce let - staroegyptské ruiny, středověký hrad, vrak vesmírného korábu a mnohé další. Zdánlivě nesourodé lokace, které můžete navštěvovat v libovolném pořadí, jsou strukturovány jako bludiště plné pokladů, hlídaných pendlujícími příšerami. Každá lokace se dělí do 16 sublokací se stoupající obtížností. Dva banditos toho popadnou víc, než jeden a proto tvůrci přichystali splitscreen co-op, ve kterém lze spojit síly.

Arkádový titul Time Bandit se poprvé představil v roce 1983 na domácích počítačích Dragon 32/64 a TRS-80 CoCo, přičemž v druhé polovině 80. let došlo na i na porty pro Amigu, Atari ST a DOS. Inspirace řadou předešlých populárních arkád je víc než zjevná. Koncept hratelnosti je převzat z kultovní klasiky Gauntlet (1983), ale původem automatových arkád znalí hráči při hraní Time Banditu vzpomenou i na Bombermana (1983), Pac-Mana (1980) či Centipede (1980). Zde však frenetickou akci, pro arkádu netypicky, tu a tam přeruší svého druhu quest, o kterém se dozvíte buďto z počítačového terminálu, nebo z rozmluvy s nějakou osobou. Až se tak stane, čtěte instrukce pozorně, jinak se nedostanete dál. Po každém návratu z výpravy po, nebo proti proudu času, lze uložit hru, což eliminuje tehdy běžný neduh hraní "na jeden zátah".
Treasures, adventures and treachary too.

Tak nějak by se dal jednou větou shrnout dobrodružstvím nabitý život banditů budoucnosti, cestujících časoprostorem skrze to umožňující brány. Při každé příležitosti se obohatí na úkor minulosti či budoucnosti, jejich štěstěna je vrtkavá a nemají skutečné přátele. Lokace kam vyrážejí rabovat od sebe dělí i tisíce let - staroegyptské ruiny, středověký hrad, vrak vesmírného korábu a mnohé další. Zdánlivě nesourodé lokace, které můžete navštěvovat v libovolném pořadí, jsou strukturovány jako bludiště plné pokladů, hlídaných pendlujícími příšerami. Každá lokace se dělí do 16 sublokací se stoupající obtížností. Dva banditos toho popadnou víc, než jeden a proto tvůrci přichystali splitscreen co-op, ve kterém lze spojit síly.

Arkádový titul Time Bandit se poprvé představil v roce 1983 na domácích počítačích Dragon 32/64 a TRS-80 CoCo, přičemž v druhé polovině 80. let došlo na i na porty pro Amigu, Atari ST a DOS. Inspirace řadou předešlých populárních arkád je víc než zjevná. Koncept hratelnosti je převzat z kultovní klasiky Gauntlet (1983), ale původem automatových arkád znalí hráči při hraní Time Banditu vzpomenou i na Bombermana (1983), Pac-Mana (1980) či Centipede (1980). Zde však frenetickou akci, pro arkádu netypicky, tu a tam přeruší svého druhu quest, o kterém se dozvíte buďto z počítačového terminálu, nebo z rozmluvy s nějakou osobou. Až se tak stane, čtěte instrukce pozorně, jinak se nedostanete dál. Po každém návratu z výpravy po, nebo proti proudu času, lze uložit hru, což eliminuje tehdy běžný neduh hraní "na jeden zátah".
Treasures, adventures and treachary too.

Tak nějak by se dal jednou větou shrnout dobrodružstvím nabitý život banditů budoucnosti, cestujících časoprostorem skrze to umožňující brány. Při každé příležitosti se obohatí na úkor minulosti či budoucnosti, jejich štěstěna je vrtkavá a nemají skutečné přátele. Lokace kam vyrážejí rabovat od sebe dělí i tisíce let - staroegyptské ruiny, středověký hrad, vrak vesmírného korábu... Zdánlivě nesourodé lokace, které můžete navštěvovat v libovolném pořadí, jsou strukturovány jako bludiště plné pokladů, hlídaných pendlujícími příšerami. Každá lokace se dělí do 16 sublokací se stoupající obtížností. Dva banditos toho popadnou víc, než jeden a proto tvůrci přichystali splitscreen co-op, ve kterém lze spojit síly.

Arkádový titul Time Bandit se poprvé představil v roce 1983 na domácích počítačích Dragon 32/64 a TRS-80 CoCo, přičemž v druhé polovině 80. let došlo i na porty pro Amigu, Atari ST a DOS. Inspirace řadou předešlých arkád je víc než zjevná. Koncept hratelnosti byl převzat z kultovní klasiky Gauntlet (1983), ale automatových arkád znalí hráči mohou při hraní vzpomenout i na Bombermana (1983), Pac-Mana (1980) či Centipede (1980). Tady však frenetickou akci tu a tam přeruší svého druhu quest, o kterém se dozvíte buďto z počítačového terminálu, nebo z rozmluvy s nějakou osobou. Po každém návratu z výpravy po nebo proti proudu času lze uložit hru, což eliminuje tehdy běžný neduh hraní "na jeden zátah".
Treasures, adventures and treachary too.

Tak nějak by se dal jednou větou shrnout dobrodružstvím nabitý život banditů budoucnosti, cestujících časoprostorem skrze to umožňující brány. Při každé příležitosti se obohatí na úkor minulosti či budoucnosti, jejich štěstěna je vrtkavá a nemají skutečné přátele. Lokace kam vyrážejí rabovat od sebe dělí i tisíce let - staroegyptské ruiny, středověký hrad, vrak vesmírného korábu... Zdánlivě nesourodé lokace, které můžete navštěvovat v libovolném pořadí, jsou strukturovány jako bludiště plné pokladů, hlídaných pendlujícími příšerami. Každá lokace se dělí do 16 sublokací se stoupající obtížností. Dva banditos toho popadnou víc, než jeden a proto tvůrci přichystali splitscreen co-op, ve kterém lze spojit síly.

Arkádový titul Time Bandit se poprvé představil v roce 1983 na domácích počítačích Dragon 32/64 a TRS-80 CoCo, přičemž v druhé polovině 80. let došlo i na porty pro Amigu, Atari ST a DOS. Inspirace řadou předešlých arkád je víc než zjevná. Koncept hratelnosti byl převzat z kultovní klasiky Gauntlet (1983), ale automatových arkád znalí hráči mohou při hraní vzpomenout i na Bombermana (1983), Pac-Mana (1980) či Centipede (1980). Tady však frenetickou akci tu a tam přeruší svého druhu quest, o kterém se dozvíte buďto z počítačového terminálu, nebo z rozmluvy s nějakou osobou. Po každém návratu z výpravy po nebo proti proudu času lze uložit hru, což eliminuje tehdy běžný neduh hraní "na jeden zátah".
Treasures, adventures and treachary too.

Tak nějak by se dal jednou větou shrnout dobrodružstvím nabitý život banditů budoucnosti, cestujících časoprostorem skrze to umožňující brány. Při každé příležitosti se obohatí na úkor minulosti či budoucnosti, jejich štěstěna je vrtkavá a nemají skutečné přátele. Lokace kam vyrážejí rabovat od sebe dělí i tisíce let - staroegyptské ruiny, středověký hrad, vrak vesmírného korábu... Zdánlivě nesourodé lokace, které můžete navštěvovat v libovolném pořadí, jsou strukturovány jako bludiště plné pokladů, hlídaných pendlujícími příšerami. Každá lokace se dělí do 16 sublokací se stoupající obtížností. Dva banditos toho popadnou víc, než jeden a proto tvůrci přichystali splitscreen co-op, ve kterém lze spojit síly.

Arkádový titul Time Bandit se poprvé představil v roce 1983 na domácích počítačích Dragon 32/64 a TRS-80 CoCo, přičemž v druhé polovině 80. let došlo i na porty pro Amigu, Atari ST a DOS. Inspirace řadou předešlých arkád je víc než zjevná. Koncept hratelnosti byl převzat z kultovní klasiky Gauntlet (1983), ale automatových arkád znalí hráči mohou při hraní vzpomenout i na Bombermana (1983), Pac-Mana (1980) či Centipede (1980). Tady však frenetickou akci tu a tam přeruší svého druhu quest, o kterém se dozvíte buďto z počítačového terminálu, nebo z rozmluvy s nějakou osobou. Po každém návratu z výpravy po nebo proti proudu času lze uložit hru, což eliminuje tehdy běžný neduh hraní "na jeden zátah".