Ještě jsme nestačili pořádně vydýchat várku emocí a energie z epizody "A Crooked Mile", a znovu si nás Bigby povolává do svých služeb. Předposlední díl pentalogie nese jmenovku "In Sheep's Clothing". I v tomto případě se děj odvíjí ve svižném tempu nastoleným předchůdci, ve kterém Bigby nečekaně tvrdě narazil na mantinel v podobě oponenta sobě rovného; soupeře, jenž měl už od počátku do detailu připravený plán pozdržující příliš dotěrné osoby. Pohár hořkosti obsahující palčivou pachuť bolestivé porážky nese velmi těžce. Podepsala se jak na jeho psychické stránce, tak i na té fyzické.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zda-li toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zda-li toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Ještě jsme nestačili pořádně vydýchat várku emocí a energie z epizody "A Crooked Mile", a znovu si nás Bigby povolává do svých služeb. Předposlední díl pentalogie nese jmenovku "In Sheep's Clothing". I v tomto případě se děj odvíjí ve svižném tempu nastoleným předchůdci, ve kterém Bigby nečekaně tvrdě narazil na mantinel v podobě oponenta sobě rovného; soupeře, jenž měl už od počátku do detailu připravený plán pozdržující příliš dotěrné osoby. Pohár hořkosti obsahující palčivou pachuť bolestivé porážky nese velmi těžce. Podepsala se jak na jeho psychické stránce, tak i na té fyzické.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Ještě jsme nestačili pořádně vydýchat várku emocí a energie z epizody "A Crooked Mile", a znovu si nás Bigby povolává do svých služeb. Předposlední díl pentalogie nese jmenovku "In Sheep's Clothing". I v tomto případě se děj odvíjí ve svižném tempu nastoleným předchůdci, ve kterém Bigby nečekaně tvrdě narazil na mantinel v podobě oponenta sobě rovného; soupeře, jenž měl už od počátku do detailu připravený plán pozdržující příliš dotěrné osoby. Pohár hořkosti obsahující palčivou pachuť bolestivé porážky nese velmi těžce. Podepsala se jak na jeho psychické stránce, tak i na té fyzické.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Ještě jsme nestačili pořádně vydýchat várku emocí a energie z epizody "A Crooked Mile", a znovu si nás Bigby povolává do svých služeb. Předposlední díl pentalogie nese jmenovku "In Sheep's Clothing". I v tomto případě se děj odvíjí ve svižném tempu nastoleným předchůdci, ve kterém Bigby nečekaně tvrdě narazil na mantinel v podobě oponenta sobě rovného; soupeře, jenž měl už od počátku do detailu připravený plán pozdržující příliš dotěrné osoby. Pohár hořkosti obsahující palčivou pachuť bolestivé porážky nese velmi těžce. Podepsala se jak na jeho psychické stránce, tak i na té fyzické.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Ještě jsme nestačili pořádně vydýchat várku emocí a energie z epizody "A Crooked Mile", a znovu si nás Bigby povolává do svých služeb. Předposlední díl pentalogie nese jmenovku "In Sheep's Clothing". I v tomto případě se děj odvíjí ve svižném tempu nastoleným předchůdci, ve kterém Bigby nečekaně tvrdě narazil na mantinel v podobě oponenta sobě rovného; soupeře, jenž měl už od počátku do detailu připravený plán pozdržující příliš dotěrné osoby. Pohár hořkosti obsahující palčivou pachuť bolestivé porážky nese velmi těžce. Podepsala se jak na jeho psychické stránce, tak i na té fyzické.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Ještě jsme nestačili pořádně vydýchat várku emocí a energie z epizody "A Crooked Mile", a znovu si nás Bigby povolává do svých služeb. Předposlední díl pentalogie nese jmenovku "In Sheep's Clothing". I v tomto případě se děj odvíjí ve svižném tempu nastoleným předchůdci, ve kterém Bigby nečekaně tvrdě narazil na mantinel v podobě oponenta sobě rovného; soupeře, jenž měl už od počátku do detailu připravený plán pozdržující příliš dotěrné osoby. Pohár hořkosti obsahující palčivou pachuť bolestivé porážky nese velmi těžce. Podepsala se jak na jeho psychické stránce, tak i na té fyzické.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Ještě jsme nestačili pořádně vydýchat várku emocí a energie z epizody "A Crooked Mile", a znovu si nás Bigby povolává do svých služeb. Předposlední díl pentalogie nese jmenovku "In Sheep's Clothing". I v tomto případě se děj odvíjí ve svižném tempu nastoleným předchůdci, ve kterém Bigby nečekaně tvrdě narazil na mantinel v podobě oponenta sobě rovného; soupeře, jenž měl už od počátku do detailu připravený plán pozdržující příliš dotěrné osoby. Pohár hořkosti obsahující palčivou pachuť bolestivé porážky nese velmi těžce. Podepsala se jak na jeho psychické stránce, tak i na té fyzické.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Ještě jsme nestačili pořádně vydýchat várku emocí a energie z epizody "A Crooked Mile", a znovu si nás Bigby povolává do svých služeb. Předposlední díl pentalogie nese jmenovku "In Sheep's Clothing". I v tomto případě se děj odvíjí ve svižném tempu nastoleným předchůdci, ve kterém Bigby nečekaně tvrdě narazil na mantinel v podobě oponenta sobě rovného; soupeře, jenž měl už od počátku do detailu připravený plán pozdržující příliš dotěrné osoby. Pohár hořkosti obsahující palčivou pachuť bolestivé porážky nese velmi těžce. Podepsala se jak na jeho psychické stránce, tak i na té fyzické.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Ještě jsme nestačili pořádně vydýchat várku emocí a energie z epizody "A Crooked Mile", a znovu si nás Bigby povolává do svých služeb. Předposlední díl pentalogie nese jmenovku "In Sheep's Clothing". I v tomto případě se děj odvíjí ve svižném tempu nastoleným předchůdci, ve kterém Bigby nečekaně tvrdě narazil na mantinel v podobě oponenta sobě rovného; soupeře, jenž měl už od počátku do detailu připravený plán pozdržující příliš dotěrné osoby. Pohár hořkosti obsahující palčivou pachuť bolestivé porážky nese velmi těžce. Podepsala se jak na jeho psychické stránce, tak i na té fyzické.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.
Úvod "In Sheep's Clothing" začínáme v přítomnosti doktora Swinehearta, jenž má plné ruce práce s našimi zdravotními neduhy. Tento moment nám poskytuje chvilku na vnitřní ujednocení sebe sama. Uvědomujíc si komplexnost a složitost korupce, ziskuchtivosti a bezpráví sužujícího Fabletown, pokládáme si nelehkou otázku - zdali toto nekalé počínání podvratných živlů přeci jen město nakonec "nedrží nad vodou, v bezpečí před zraky pozemšťanů a v chodu", byť s obětmi, v širším měřítku v rámci vyššího dobra. Bigbyho ručička vah „pravdy“ se přechýlila někam na pomezí uzurpace a spravedlnosti. Tyto dva proudy nyní rozdělují Fabletown vedví. Bigby je postaven před závažné rozhodnutí: buď nadále pokračovat houževnatou vytrvalostí v nahánění viníků, a tím riskovat nejen život svůj, ale také svých blízkých, a rovněž přátelství, či již tak pošramocenou pověst; anebo odvrátit tvář a tím markantně přispět ke zhoršení nestabilní situace i životních podmínek "spodní třídy", která hrozí rebelií a prozrazením existence pohádkových bytostí. Jedno je jasné, karty jsou rozdány a není cesty zpět.
Starý osvědčený repertoár postav opět dostane prostor plně se projevit. Quick-time eventy, vizuál a mechanismy zůstaly prakticky beze změny. O hudební zpracování se znovu postaral dvorní skladatel Telltale Games Jared Emerson-Johnson.