Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No nevim. Hrál jsem na střední obtížnost, a za chvíli jsem měl hotovo. Rozhodně nic těžkýho.
Jistěže, ale při běžném hraní tohle bylo moc i na mě. A za pár dnů si asi řeknu, že bych to asi zkusil klidně znova, od začátku levelu, a zkusil bych dojít do té části poněkud zdravější, ale jak jsem nasraný, jsem zbrklý a hra je odnistalovaná, včetně savů.
To je úplně jedno. Už dlouho mě takhle hra nenasrala a UŽ DLOUHO jsem si neříkal "kterej debil tohle vymejšlel?".
No to mě poser. Takhle prudkou změnu jsem snad ještě nezažil. Zatímco první půlka hry je naprosto stravitelná a působí, jakože ta hra fakt není špatná, že od jedničky ušla slušnej kus cesty k lepšímu, druhá půlka, ač můžu soudit jenom její počátek, je ale kurevsky retardovaná. Z levelu na level se obtížnost změnila na "možné překonat" na "todle nepřežiješ, i kdybys chtěl". Možná jsem jenom línej, neschopnej, nebo oboje, ale když na mě ta hra pošle armádu těch ozbrojených pavouků a z dobré vůle tam hodí jenom jeden Xombium, tak to ať si drazí tvůrci fakt vylížou prdel. Na tohle nervy nemám. Začátek téhož levelu je taky perla - hra na vás posílá další a další nepřátelé, jenom ať se ujistí, že do další části postoupíte na pokraji smrti, a provizorně vám do cesty opět hodí jednu dvě lahvinky Xombia (tak na oko), pak další mrdku nepřátel do těsnýho prostoru, ať nemáte toho zdravíčka moc, a pak ty pavouky. Playing - exploding in rage - uninstall. A už nikdy si tohle nenainstaluju znova.
j.calling: No, je vidět, že každý má jiný vkus. Tobě se líbí přesně to, co se mi na dvojce nelíbilo, ale s chybějící atmosférou souhlasím.

Nevím, dvojka mi prostě přišla jako strašně přímočará střílečka, kde jdeš jen dopředu, všechno pozabíjíš a proti jedničce nemůžu najít jediný klad.

A obtížnost soudit nemůžu, ale že by to bylo o tolik těžší? :-)
Já hrál jedničku na staré sestavě s blbou odezvou, na nejlehčí obtížnost a dvojku na nové sestavě na střední obtížnost, ale vyšlo mi to tak nastejno. To sekání a blbá odezva asi měly hodně velký vliv na tu obtížnost.
Tak jsem v půlce a zatím fajn. Oproti jedničce svižnější tempo, mnohem mírnější zabugovanost (vlastně jsem zatím narazil na jeden jediný, a sice grafického rázu, tzn. hratelnost nijak nenarušoval), podle mě líbeznější grafika (i kdyby mělo jít jenom o textury, které jsou tentokrát na vcelku vysoké úrovni, zatímco v jedničce se na to kolikrát nedalo koukat, jako třeba ty hory, jeskyně, skalky...), VYLADĚNOST (oproti jedničce si tady na každým kroku neříkám, že je to nedodělaný jak hovado), nový vzhled více méně všech starých i nových nepřátel je podle mě mnohem lepší (včetně zmutované formy Torqua) a změna settingu by mohla taky být prospěšná (to se ale ještě uvidí). Na druhou stranu, děsivý to už vůbec není, lekačky jsou fuč (a že jimi bylo v jedničce přecpáno v každém levelu a kupodivu drtivá většina fakt fungovala, takže tohle mě docela mrzí), atmosféra žádná (a že se v jedničce dala v určitých lokacích krájet), přehršle přestřelek s lidskými nepřáteli (a že to je mnohem větší výzva, než s monstry, vzhledem k jejich rychlosti, neuvěřitelné přesnosti palby a nadpozemsky kvalitnímu kevlaru). Ona celkově mi dvojka připadá docela dost těžší, než jednička. Uvážím-li, že tentokrát nezapomínám na položku Save game, asi to tak fakt bude. Skutečnost, že xombium si už nenesete s sebou v přívětivém množství, ale musíte se spolíhat na láhve rozházené po konkrétních lokacích, je sama o sobě docela drsná, nicméně největší zásluhou na zvýšení čelendže je skutečnost, že tentokrát u sebe můžete mít pouze dvě zbraně najednou. Osobně jsem si zatím nejvíc oblíbil pumpovací a upilovanou brokovnici, nicméně ta upilovaná je dost vzácná, takže většinu času s sebou nosím pumpovací a baseballku, kterou se dá vcelku pohodově umlátit to něco málo z menších monster. Nejhůř se to ale má s municí. Co se monster týče, je to vybalancováno dobře, jelikož jak ubylo munice, zvýšila se jejich slabost (jako např. v jedničce Mainlineři ustáli čtyři rány zblízka z brokovnice, zatímco tady jim stačí s dobrou muškou jedna). Ovšem u toho SWAT teamu se to má hůř. Kolikrát nestačí ani celý zásobník ze Scorpiona nebo libovolného jiného automatu, a při boji s nimi přichází v úvahu především automaty hlavně proto, protože dostat se do jejich blízkosti naživu je často nemožný. Ještěže zde fungují headshoty. Hodnocení zatím nedávám, ale zatím mi to v myšlenkách koluje okolo slušné 70ky.
A to je taky zajímavý. Nemůžu si pomoct, ale jednička si na můj PC kladla větší nároky. Nahrával jsem videa, vím to docela určitě. Asi jsem měl fakt nějak pošahanou verzi.
Na ostrost textur jsem se moc nedíval a i kromě tohohle tam bude pár technologicky novějších a vyspělejších grafických efektů, ale to ještě neznamená, že grafika musí být hezčí. Jediné, co to znamená je to, že to bude náročnější na hardware.

OT: Občas mi to nějakou chybu hodí, ale jen zřídkakdy. Rozhodně jsem nezaznamenal poslední dobou nějakou změnu (častější padání).
Hmm...já mám na mysli třeba vylepšený textury (daleko). Z level designu jsem toho zatím moc neviděl, přece jenom jsem teprv v třetím levelu.

OT: Dělá to jenom mě, nebo to tu na DH poslední dobou ňák blbne a zavání errorama?
J.calling: Tohle se mi opravdu líbilo více než tohle.

A to je ještě k tomu většina prostředí šedozelená asi jakto tohle: fuj :-)

No, prostředí je podle mě chudší, škaredší a neměnné. Navíc hra funguje na principu, že se na tebe vyhrne tisíc nestvů a musíš je pozabíjet a to furt dokola. Žádné spestřední - o hodně chudší jak prostředím, animacemi, napětím, snad i "příběhem", tak herní náplní.

EDIT: Své dělá i rozlišení a monitor. První Suff. jsem hrál na 17" a dvojku myslím na 22" a navíc max. rozl. myslím nebylo největší. To hře také ubere na vizuální stránce.
jinými slovy se ti jednička graficky líbila víc? Tak to nechápu zas já...jednička byla taky jenom o střílení, sem tam spestřená o "logickou" hádanku...jestli bude dvojka to samý mínus nervy drásající zbytečnosti plus rychlejší tempo mínus bugy...budu spokojenej.
j.calling: Nechápu :-)
Graficky se mi to líbilo o hodně méně, i když musím uznat, že některé efekty tu jsou opravdu skvělé (pára nad ohňěm, možná i výbuchy, i když tu si nejsem tak jistý), ale je jich sakra málo. A navíc je to vpodst. celé jen o střílení a střílení. Žádné spestření, snad asi jen ve větším počtu nepřátel.
Navzdory velké nesnášenlivosti vůči prvnímu dílu, který jsem dohrál teprv včera, jsem dneska teda rozehrál todle, a musím říct, že z toho čmuchám výraznej improvement. Připadá mi to mnohem zajímavější, graficky daleko hezčí, daleko dodělanější, tempo o něco rychlejší, líbeznější vhled zmutované formy Torquova já, Torque i mluví, zvuky v pořádku...No zatím to vypadá, že narozdíl od většiny budu todlencto hodnotit daleko lépe, než první díl.