Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jak to tak čtu tak mám zase chuť si to zahrát. Mile mě překvapilo, že to vnímáte stejně jako já, že jste si užili tu lineární část víc než tu nelineární. Kdyby to tak pokračovalo, určitě bych hru dohrál a nezalomil ji.
Nevím, jestli už jsem tak otupělý nebo mi jen Messenger výjimečně sedl, ale mám to zafixované jako ne zas tak obtížnou hru a DLC jako příjemnou jednohubku na dvě hodinky hraní... :) Vlastně bych hodnotil ještě výš, kdyby se to v druhém aktu nepřeklopilo v metroidvanii, což byl sice zprvu dobrý twist, ale přišlo mi, že tím ve výsledku akorát utrpělo tempo. Mnohem víc jsem se z podobného ranku zapotil u Cyber Shadow.
@Luksa (07.10.2022 08:51): Největší zásek jsem měl asi u Manfreda, samotné skákání mě nezastavilo na vyloženě dlouhou dobu, ale nikdy jsem neměl přesně ten komfortní pocit, že jsem ovládání zvládl (což je u hopsačky základ). Skákat podobným způsobem mi přijde neintuitivní (zmáčknout tlačítko pro skok, pak jej držet pro plachtění, do toho zmáčknout tlačítko pro útok, trefit se a pokud možno se u toho ještě vyhýbat nějakým projektilům nebo pastem ...). Speciálně do pohybujících se předmětů se následným útokem trefuje špatně, byl bych raději, kdyby nevymýšleli kolo a byl tam normální dvojskok.

Odallus jsem právě dohrál před The Messenger. Poslední boj se dá slušně natrénovat (stačí stát na místě a protivníka ve správný moment přeskočit), ale IMHO jen první dvě fáze, v té třetí jsem měl neustále problém se trefovat správně ve výskoku do diamantu, těžko se to časuje. Také nejsem fanda ultra-těžkých bossů, nicméně křivka obtížnosti by měla spíše rozumnou rychlostí stoupat, než být takto cik cak.
@Phoenix (06.10.2022 23:47): Jo, tomu rozumím. Já jsem 98% procent hry tak nějak proskákal bez delších záseků, ale nikdy jsem neměl pocit, že jsem ten "dvojskok" ovládal na sto procent (o čemž mi daly vědět ty 2-3 nepovinné pasáže a DLC)

Co se týče bossů, tam mi ta obtížnostní křivka připomínala takový oblouk, kdy největší mrzení mi způsobovali středoví bossové (golem, drak, démoní generál) a pak už se zase klesalo. Což mi třeba osobně nevadí, nejsem fanda ultra-těžkých závěrečných bossů - koukám teď na tebe, Odallusi :)
@Luksa (06.10.2022 22:42): Je to už tím, na čem je postaveno skákání. Tzn. po člověku se chce, aby místo dvojskoku skočil, pak plachtil, v průběhu plachtění se do něčeho trefoval mečem ... a hra je v podstatě postavená na tom, že člověka často automaticky zabije pád, past (nejlépe v kombinaci s tím, že jej někdo nebo něco sestřelí rovnou ve vzduchu).

Moment, kdy se ze hry stane metroidvania, je super, pokud to hraje člověk s návodem, jinak bych to asi zabalil (je enormně nejasné, kam vlastně jít, což ve spojitosti s procházením už prošlých místností, které rozhodně nejsou triviální, nepotěší). Bossové jsou enormně nevyrovnaní, kvůli Manfredovi jsem to přestal hrát snad na rok, Butterfly a Clockwork na druhou stranu padli na první pokus. 

Collectibles sbírám (36/45), bez toho by to bylo asi o něco jednodušší, ale i tak mi přijde obtížnost vyšroubovaná naprosto zbytečně.

DLC jsem ještě nehrál.
@Phoenix (06.10.2022 21:38): A v čem konkrétně? Já se tedy nepovažuju za nějak extra zdatného plošinovkáře, spíš jsem často hrozné nemehlo, ale Messenger mi přišel docela zvládnutelný a vyrovnaný. Teda kromě asi dvou-tří nepovinných lokací s collectibly, kde se počet pokusů už začínal nebezpečně blížit stovce...
To Picnic Panic DLC bylo jiné kafe, tam jsem to zabalil u prvního bosse (totemy).
Místy téměř geniální, ale obtížnost je dost často naprosto mimoňská.
Musím říct, že po otevření hry to pro mě tak nějak ztratilo švih a drajv. Asi mám radši lineární skákačky.
Nějaký tip, jak to bez bloudění dohrát? :)
Jak se dostanu do toho shopu. Myslel jsem, že na tom checkpointu kde se to ukládá stačí zmáčknout šipku dolů, ale nefunguje mi to.