Prvně se probudil v přítmí pralesních chrámů(The Fall Trilogy: Chapter One - Separation) a podruhé v halách futuristickém komplexu (The Fall Trilogy: Chapter Two - Reconstruction). Třetím místem procitnutí se stává viktoriánské sídlo. John, hlavní hrdina této adventurní trilogie, záhy zjišťuje, že se vrátil v čase do roku 1888. V dopise od paní domu se John dočítá o jejím nemocném manželovi, upoutaném na lůžko v onom domě. Johnovi tedy nezbývá nic jiného, než se vžít do role domácího lékaře a poohlédnout se po nějaké vhodné medicíně, která by pana domácího postavila na nohy. Dostane se mu za to ale konečně odpovědi na otázku, proč si musel projít vším, čím si v předešlých dílech prošel?
Trojrozměrná adventura se dvěmi úrovněni obtížnostmi po vás vyžaduje především pozornost, abyste nepřehlédli žádný ze skrytých objektů, nácházejících se v jednotlivých místnostech. Dostanete se přes všechny výzvy tajemného domu, aby jste se nakonec dobrali pravdy, zastřené Johnovou amnézií?
I poslední z trojice adventur tedy nabízí klasickou point-click hratelnost v zajímavých prostředích. Podle recenzí vyniká tento díl především svým harmonickým soundtrackem. Tvůrci se snažili oslovit všechny hráče, alespoň trochu nakloněné adventurám, čemuž napomáhá přehledný design lokací a ovládací rozhraní, beroucí ohledy na uživatelský komfort.
Trojrozměrná adventura se dvěmi úrovněni obtížnostmi po vás vyžaduje především pozornost, abyste nepřehlédli žádný ze skrytých objektů, nácházejících se v jednotlivých místnostech. Dostanete se přes všechny výzvy tajemného domu, aby jste se nakonec dobrali pravdy, zastřené Johnovou amnézií?
I poslední z trojice adventur tedy nabízí klasickou point-click hratelnost v zajímavých prostředích. Podle recenzí vyniká tento díl především svým harmonickým soundtrackem. Tvůrci se snažili oslovit všechny hráče, alespoň trochu nakloněné adventurám, čemuž napomáhá přehledný design lokací a ovládací rozhraní, beroucí ohledy na uživatelský komfort.
Prvně se probudil v přítmí pralesních chrámů (The Fall Trilogy: Chapter One - Separation) a podruhé v halách futuristickém komplexu (The Fall Trilogy: Chapter Two - Reconstruction). Třetím místem procitnutí se stává viktoriánské sídlo. John, hlavní hrdina této adventurní trilogie, záhy zjišťuje, že se vrátil v čase do roku 1888. V dopise od paní domu se John dočítá o jejím nemocném manželovi, upoutaném na lůžko v onom domě. Johnovi tedy nezbývá nic jiného, než se vžít do role domácího lékaře a poohlédnout se po nějaké vhodné medicíně, která by pana domácího postavila na nohy. Dostane se mu za to ale konečně odpovědi na otázku, proč si musel projít vším, čím si v předešlých dílech prošel?
Trojrozměrná adventura se dvěmi úrovněni obtížnosti po vás vyžaduje především pozornost, abyste nepřehlédli žádný ze skrytých objektů, nácházejících se v jednotlivých místnostech. Dostanete se přes všechny výzvy tajemného domu, abyste se nakonec dobrali pravdy, zastřené Johnovou amnézií?
I poslední z trojice adventur tedy nabízí klasickou point-click hratelnost v zajímavých prostředích. Podle recenzí vyniká tento díl především svým harmonickým soundtrackem. Tvůrci se snažili oslovit všechny hráče, alespoň trochu nakloněné adventurám, čemuž napomáhá přehledný design lokací a ovládací rozhraní, beroucí ohledy na uživatelský komfort.
Trojrozměrná adventura se dvěmi úrovněni obtížnosti po vás vyžaduje především pozornost, abyste nepřehlédli žádný ze skrytých objektů, nácházejících se v jednotlivých místnostech. Dostanete se přes všechny výzvy tajemného domu, abyste se nakonec dobrali pravdy, zastřené Johnovou amnézií?
I poslední z trojice adventur tedy nabízí klasickou point-click hratelnost v zajímavých prostředích. Podle recenzí vyniká tento díl především svým harmonickým soundtrackem. Tvůrci se snažili oslovit všechny hráče, alespoň trochu nakloněné adventurám, čemuž napomáhá přehledný design lokací a ovládací rozhraní, beroucí ohledy na uživatelský komfort.
Prvně se probudil v přítmí pralesních chrámů (The Fall Trilogy: Chapter One - Separation) a podruhé v halách futuristického komplexu (The Fall Trilogy: Chapter Two - Reconstruction). Třetím místem procitnutí se stává viktoriánské sídlo. John, hlavní hrdina této adventurní trilogie, záhy zjišťuje, že se vrátil v čase do roku 1888. V dopise od paní domu se John dočítá o jejím nemocném manželovi, upoutaném na lůžko v onom domě. Johnovi tedy nezbývá nic jiného, než se vžít do role domácího lékaře a poohlédnout se po nějaké vhodné medicíně, která by pana domácího postavila na nohy. Dostane se mu za to ale konečně odpovědi na otázku, proč si musel projít vším, čím si v předešlých dílech prošel?
Trojrozměrná adventura se dvěma úrovněmi obtížnosti po vás vyžaduje především pozornost, abyste nepřehlédli žádný ze skrytých objektů, nacházejících se v jednotlivých místnostech. Dostanete se přes všechny výzvy tajemného domu, abyste se nakonec dobrali pravdy zastřené Johnovou amnézií?
I poslední z trojice adventur tedy nabízí klasickou point-click hratelnost v zajímavých prostředích. Podle recenzí vyniká tento díl především svým harmonickým soundtrackem. Tvůrci se snažili oslovit všechny hráče alespoň trochu nakloněné adventurám, čemuž napomáhá přehledný design lokací a ovládací rozhraní, beroucí ohledy na uživatelský komfort.
Trojrozměrná adventura se dvěma úrovněmi obtížnosti po vás vyžaduje především pozornost, abyste nepřehlédli žádný ze skrytých objektů, nacházejících se v jednotlivých místnostech. Dostanete se přes všechny výzvy tajemného domu, abyste se nakonec dobrali pravdy zastřené Johnovou amnézií?
I poslední z trojice adventur tedy nabízí klasickou point-click hratelnost v zajímavých prostředích. Podle recenzí vyniká tento díl především svým harmonickým soundtrackem. Tvůrci se snažili oslovit všechny hráče alespoň trochu nakloněné adventurám, čemuž napomáhá přehledný design lokací a ovládací rozhraní, beroucí ohledy na uživatelský komfort.
Prvně se probudil v přítmí pralesních chrámů (The Fall Trilogy: Chapter One - Separation) a podruhé v halách futuristického komplexu (The Fall Trilogy: Chapter Two - Reconstruction). Třetím místem procitnutí se stává viktoriánské sídlo. John, hlavní hrdina této adventurní trilogie, záhy zjišťuje, že se vrátil v čase do roku 1888. V dopise od paní domu se John dočítá o jejím nemocném manželovi, upoutaném na lůžko v onom domě. Johnovi tedy nezbývá nic jiného, než se vžít do role domácího lékaře a poohlédnout se po nějaké vhodné medicíně, která by pana domácího postavila na nohy. Dostane se mu za to ale konečně odpovědi na otázku, proč si musel projít vším, čím si v předešlých dílech prošel?
Trojrozměrná adventura se dvěma úrovněmi obtížnosti po vás vyžaduje především pozornost, abyste nepřehlédli žádný ze skrytých objektů, nacházejících se v jednotlivých místnostech. Dostanete se přes všechny výzvy tajemného domu, abyste se nakonec dobrali pravdy zastřené Johnovou amnézií?
I poslední z trojice adventur tedy nabízí klasickou point-click hratelnost v zajímavých prostředích. Podle recenzí vyniká tento díl především svým harmonickým soundtrackem. Tvůrci se snažili oslovit všechny hráče alespoň trochu nakloněné adventurám, čemuž napomáhá přehledný design lokací a ovládací rozhraní, beroucí ohledy na uživatelský komfort.
Trojrozměrná adventura se dvěma úrovněmi obtížnosti po vás vyžaduje především pozornost, abyste nepřehlédli žádný ze skrytých objektů, nacházejících se v jednotlivých místnostech. Dostanete se přes všechny výzvy tajemného domu, abyste se nakonec dobrali pravdy zastřené Johnovou amnézií?
I poslední z trojice adventur tedy nabízí klasickou point-click hratelnost v zajímavých prostředích. Podle recenzí vyniká tento díl především svým harmonickým soundtrackem. Tvůrci se snažili oslovit všechny hráče alespoň trochu nakloněné adventurám, čemuž napomáhá přehledný design lokací a ovládací rozhraní, beroucí ohledy na uživatelský komfort.
Prvně se probudil v přítmí pralesních chrámů (The Fall Trilogy: Chapter One - Separation) a podruhé v halách futuristického komplexu (The Fall Trilogy: Chapter Two - Reconstruction). Třetím místem procitnutí se stává viktoriánské sídlo. John, hlavní hrdina této adventurní trilogie, záhy zjišťuje, že se vrátil v čase do roku 1888. V dopise od paní domu se John dočítá o jejím nemocném manželovi, upoutaném na lůžko v onom domě. Johnovi tedy nezbývá nic jiného, než se vžít do role domácího lékaře a poohlédnout se po nějaké vhodné medicíně, která by pana domácího postavila na nohy. Dostane se mu za to ale konečně odpovědi na otázku, proč si musel projít vším, čím si v předešlých dílech prošel?
Trojrozměrná adventura se dvěma úrovněmi obtížnosti po vás vyžaduje především pozornost, abyste nepřehlédli žádný ze skrytých objektů, nacházejících se v jednotlivých místnostech. Dostanete se přes všechny výzvy tajemného domu, abyste se nakonec dobrali pravdy zastřené Johnovou amnézií?
I poslední z trojice adventur tedy nabízí klasickou point-click hratelnost v zajímavých prostředích. Podle recenzí vyniká tento díl především svým harmonickým soundtrackem. Tvůrci se snažili oslovit všechny hráče alespoň trochu nakloněné adventurám, čemuž napomáhá přehledný design lokací a ovládací rozhraní, beroucí ohledy na uživatelský komfort.
Trojrozměrná adventura se dvěma úrovněmi obtížnosti po vás vyžaduje především pozornost, abyste nepřehlédli žádný ze skrytých objektů, nacházejících se v jednotlivých místnostech. Dostanete se přes všechny výzvy tajemného domu, abyste se nakonec dobrali pravdy zastřené Johnovou amnézií?
I poslední z trojice adventur tedy nabízí klasickou point-click hratelnost v zajímavých prostředích. Podle recenzí vyniká tento díl především svým harmonickým soundtrackem. Tvůrci se snažili oslovit všechny hráče alespoň trochu nakloněné adventurám, čemuž napomáhá přehledný design lokací a ovládací rozhraní, beroucí ohledy na uživatelský komfort.
Prvně se probudil v přítmí pralesních chrámů (The Fall Trilogy: Chapter One - Separation) a podruhé v halách futuristického komplexu (The Fall Trilogy: Chapter Two - Reconstruction). Třetím místem procitnutí se stává viktoriánské sídlo. John, hlavní hrdina této adventurní trilogie, záhy zjišťuje, že se vrátil v čase do roku 1888. V dopise od paní domu se John dočítá o jejím nemocném manželovi, upoutaném na lůžko v onom domě. Johnovi tedy nezbývá nic jiného, než se vžít do role domácího lékaře a poohlédnout se po nějaké vhodné medicíně, která by pana domácího postavila na nohy. Dostane se mu za to ale konečně odpovědi na otázku, proč si musel projít vším, čím si v předešlých dílech prošel?
Trojrozměrná adventura se dvěma úrovněmi obtížnosti po vás vyžaduje především pozornost, abyste nepřehlédli žádný ze skrytých objektů, nacházejících se v jednotlivých místnostech. Dostanete se přes všechny výzvy tajemného domu, abyste se nakonec dobrali pravdy zastřené Johnovou amnézií?
I poslední z trojice adventur tedy nabízí klasickou point-click hratelnost v zajímavých prostředích. Podle recenzí vyniká tento díl především svým harmonickým soundtrackem. Tvůrci se snažili oslovit všechny hráče alespoň trochu nakloněné adventurám, čemuž napomáhá přehledný design lokací a ovládací rozhraní, beroucí ohledy na uživatelský komfort.
Trojrozměrná adventura se dvěma úrovněmi obtížnosti po vás vyžaduje především pozornost, abyste nepřehlédli žádný ze skrytých objektů, nacházejících se v jednotlivých místnostech. Dostanete se přes všechny výzvy tajemného domu, abyste se nakonec dobrali pravdy zastřené Johnovou amnézií?
I poslední z trojice adventur tedy nabízí klasickou point-click hratelnost v zajímavých prostředích. Podle recenzí vyniká tento díl především svým harmonickým soundtrackem. Tvůrci se snažili oslovit všechny hráče alespoň trochu nakloněné adventurám, čemuž napomáhá přehledný design lokací a ovládací rozhraní, beroucí ohledy na uživatelský komfort.