“Shadows are not an absence of light, they are reflections from another world. ” Skelos Undriel
Rok třístý devadesátý sedmý třetí éry s sebou přináší jen zmar a utrpení kruté pohraniční války tří království na severu hornatého regionu Craglorn. Nordi ze Skyrimu chtějí dobýt město Dragonstar, Redguardi z Hammerfellu jsou odhodláni jej ubránit a Bretonci z High Rocku chtějí vše přečkat, aniž by došlo ke vpádu na jejich državy. Velezrádný Jagar Tharn uchvátil rubínový trůn, což předem vyloučilo jakýkoliv zásah ochromeného Impéria. V nastalém chaosu se obzvláště daří temnotě, z níž místní mocichtivý černokněžník Pergan Asuul uhnětl příšeru s potenciálem rozhodnout konflikt tak, jak by si to žádná ze stran rozhodně nepřála. Tharnově spolukonspirátorovi a jeho výtvoru se však postaví nečekaný hrdina ze zapadlé vísky...
Hra vyšlá s příslibem velkého dobrodružství na malé platformě se snaží pokrýt téměř vše příznačné pro tituly z hlavní série, jimž odpovídala i startovní cenou. Tvorba charakteru tedy zahrnuje výběr třídy, rasy, pohlaví a jména a pak již následuje hraní s průzkumem a boji v reálném čase, orientaci zajišťuje kompas a automapa. Opomenuta není ani magie s téměř třiceti kouzly a efekty. Váš inventář pojme potravu, knihy, prsteny, zbroje, zbraně a také na 14 stínových klíčů otevírajících zvláštní stínové brány. Hraniční trojmezí se dělí na 21 ne zcela lineárně členěných a většinou rozsáhlých zón situovaných uvnitř i venku. Hlavní příběhovou linii doprovází jedna vedlejší, kde se musíte rozhodnout, komu pomůžete v bitvě o Dragonstar.
Nejvýpravnější záležitost z původně javové odnože Travels zůstávala až do The Elder Scrolls: Blades (2019) jediným 3D TES titulem pro přenosná zařízení. Do uvedení MMO The Elder Scrolls: Online (2014) šlo rovněž o jediné TES s možností hry více hráčů, konkrétně s kooperací ve dvou přes Bluetooth. Veškeré zkušenosti a kořist z multiplayeru vám přitom zůstávají i v singleplayeru. Shadowkey se dá označit i po technické stránce za velice ambiciózní počin, jemuž parametry Nokia N-Gage sotva stačí. Na rozdíl od vašich sprity reprezentovaných rukou a zbraní jsou NPC a monstra plně trojrozměrná, což může v kombinaci s mlžnatým vykreslováním okolí za nízké framerate zřídkakdy přesahující hodnotu 20 snímků za sekundu.
Dalším 3D Travels titulem v řadě měl být nikdy nevydaný Oblivion pro PSP.
Rok třístý devadesátý sedmý třetí éry s sebou přináší jen zmar a utrpení kruté pohraniční války tří království na severu hornatého regionu Craglorn. Nordi ze Skyrimu chtějí dobýt město Dragonstar, Redguardi z Hammerfellu jsou odhodláni jej ubránit a Bretonci z High Rocku chtějí vše přečkat, aniž by došlo ke vpádu na jejich državy. Velezrádný Jagar Tharn uchvátil rubínový trůn, což předem vyloučilo jakýkoliv zásah ochromeného Impéria. V nastalém chaosu se obzvláště daří temnotě, z níž místní mocichtivý černokněžník Pergan Asuul uhnětl příšeru s potenciálem rozhodnout konflikt tak, jak by si to žádná ze stran rozhodně nepřála. Tharnově spolukonspirátorovi a jeho výtvoru se však postaví nečekaný hrdina ze zapadlé vísky...
Hra vyšlá s příslibem velkého dobrodružství na malé platformě se snaží pokrýt téměř vše příznačné pro tituly z hlavní série, jimž odpovídala i startovní cenou. Tvorba charakteru tedy zahrnuje výběr třídy, rasy, pohlaví a jména a pak již následuje hraní s průzkumem a boji v reálném čase, orientaci zajišťuje kompas a automapa. Opomenuta není ani magie s téměř třiceti kouzly a efekty. Váš inventář pojme potravu, knihy, prsteny, zbroje, zbraně a také na 14 stínových klíčů otevírajících zvláštní stínové brány. Hraniční trojmezí se dělí na 21 ne zcela lineárně členěných a většinou rozsáhlých zón situovaných uvnitř i venku. Hlavní příběhovou linii doprovází jedna vedlejší, kde se musíte rozhodnout, komu pomůžete v bitvě o Dragonstar.
Nejvýpravnější záležitost z původně javové odnože Travels zůstávala až do The Elder Scrolls: Blades (2019) jediným 3D TES titulem pro přenosná zařízení. Do uvedení MMO The Elder Scrolls: Online (2014) šlo rovněž o jediné TES s možností hry více hráčů, konkrétně s kooperací ve dvou přes Bluetooth. Veškeré zkušenosti a kořist z multiplayeru vám přitom zůstávají i v singleplayeru. Shadowkey se dá označit i po technické stránce za velice ambiciózní počin, jemuž parametry Nokia N-Gage sotva stačí. Na rozdíl od vašich sprity reprezentovaných rukou a zbraní jsou NPC a monstra plně trojrozměrná, což může v kombinaci s mlžnatým vykreslováním okolí za nízké framerate zřídkakdy přesahující hodnotu 20 snímků za sekundu.
Dalším 3D Travels titulem v řadě měl být nikdy nevydaný Oblivion pro PSP.
“Shadows are not an absence of light, they are reflections from another world. ” Skelos Undriel
Rok třístý devadesátý sedmý třetí éry s sebou přináší jen zmar a utrpení kruté pohraniční války tří království na severu hornatého regionu Craglorn. Nordi ze Skyrimu chtějí dobýt město Dragonstar, Redguardi z Hammerfellu jsou odhodláni jej ubránit a Bretonci z High Rocku chtějí vše přečkat, aniž by došlo ke vpádu na jejich državy. Velezrádný Jagar Tharn uchvátil rubínový trůn, což předem vyloučilo jakýkoliv zásah ochromeného Impéria. V nastalém chaosu se obzvláště daří temnotě, z níž místní mocichtivý černokněžník Pergan Asuul uhnětl příšeru s potenciálem rozhodnout konflikt tak, jak by si to žádná ze stran rozhodně nepřála. Tharnově spolukonspirátorovi a jeho výtvoru se však postaví nečekaný hrdina ze zapadlé vísky...
Hra vyšlá s příslibem velkého dobrodružství na malé platformě se snaží pokrýt téměř vše příznačné pro tituly z hlavní série, jimž odpovídala i startovní cenou. Tvorba charakteru tedy zahrnuje výběr třídy, rasy, pohlaví a jména a pak již následuje hraní s průzkumem a boji v reálném čase, orientaci zajišťuje kompas a automapa. Opomenuta není ani magie s téměř třiceti kouzly a efekty. Váš inventář pojme potravu, knihy, prsteny, zbroje, zbraně a také na 14 stínových klíčů otevírajících zvláštní stínové brány. Hraniční trojmezí se dělí na 21 ne zcela lineárně členěných a většinou rozsáhlých zón situovaných uvnitř i venku. Hlavní příběhovou linii doprovází jedna vedlejší, kde se musíte rozhodnout, komu pomůžete v bitvě o Dragonstar.
Nejvýpravnější záležitost z původně javové odnože Travels zůstávala až do The Elder Scrolls: Blades (2019) jediným 3D TES titulem pro přenosná zařízení. Až do The Elder Scrolls: Online (2014) šlo, vyjma Battlespire (1997), o jediné Elder Scrolls s multiplayerem, konkrétně s kooperací ve dvou přes Bluetooth. Veškeré zkušenosti a kořist z multiplayeru vám přitom zůstávají i v SP. Shadowkey se dá označit i po technické stránce za velice ambiciózní počin, jemuž parametry Nokia N-Gage sotva stačí. Na rozdíl od vašich sprity reprezentovaných rukou a zbraní jsou NPC a monstra plně trojrozměrná. To může v kombinaci s mlžnatým vykreslováním okolí za nízké framerate zřídkakdy přesahující hodnotu 20 snímků za sekundu.
Dalším 3D Travels titulem v řadě měl být nikdy nevydaný Oblivion pro PSP. Realizován byl jen Oblivion Mobile (2006) ve 2D.
Rok třístý devadesátý sedmý třetí éry s sebou přináší jen zmar a utrpení kruté pohraniční války tří království na severu hornatého regionu Craglorn. Nordi ze Skyrimu chtějí dobýt město Dragonstar, Redguardi z Hammerfellu jsou odhodláni jej ubránit a Bretonci z High Rocku chtějí vše přečkat, aniž by došlo ke vpádu na jejich državy. Velezrádný Jagar Tharn uchvátil rubínový trůn, což předem vyloučilo jakýkoliv zásah ochromeného Impéria. V nastalém chaosu se obzvláště daří temnotě, z níž místní mocichtivý černokněžník Pergan Asuul uhnětl příšeru s potenciálem rozhodnout konflikt tak, jak by si to žádná ze stran rozhodně nepřála. Tharnově spolukonspirátorovi a jeho výtvoru se však postaví nečekaný hrdina ze zapadlé vísky...
Hra vyšlá s příslibem velkého dobrodružství na malé platformě se snaží pokrýt téměř vše příznačné pro tituly z hlavní série, jimž odpovídala i startovní cenou. Tvorba charakteru tedy zahrnuje výběr třídy, rasy, pohlaví a jména a pak již následuje hraní s průzkumem a boji v reálném čase, orientaci zajišťuje kompas a automapa. Opomenuta není ani magie s téměř třiceti kouzly a efekty. Váš inventář pojme potravu, knihy, prsteny, zbroje, zbraně a také na 14 stínových klíčů otevírajících zvláštní stínové brány. Hraniční trojmezí se dělí na 21 ne zcela lineárně členěných a většinou rozsáhlých zón situovaných uvnitř i venku. Hlavní příběhovou linii doprovází jedna vedlejší, kde se musíte rozhodnout, komu pomůžete v bitvě o Dragonstar.
Nejvýpravnější záležitost z původně javové odnože Travels zůstávala až do The Elder Scrolls: Blades (2019) jediným 3D TES titulem pro přenosná zařízení. Až do The Elder Scrolls: Online (2014) šlo, vyjma Battlespire (1997), o jediné Elder Scrolls s multiplayerem, konkrétně s kooperací ve dvou přes Bluetooth. Veškeré zkušenosti a kořist z multiplayeru vám přitom zůstávají i v SP. Shadowkey se dá označit i po technické stránce za velice ambiciózní počin, jemuž parametry Nokia N-Gage sotva stačí. Na rozdíl od vašich sprity reprezentovaných rukou a zbraní jsou NPC a monstra plně trojrozměrná. To může v kombinaci s mlžnatým vykreslováním okolí za nízké framerate zřídkakdy přesahující hodnotu 20 snímků za sekundu.
Dalším 3D Travels titulem v řadě měl být nikdy nevydaný Oblivion pro PSP. Realizován byl jen Oblivion Mobile (2006) ve 2D.
“Shadows are not an absence of light, they are reflections from another world. ” Skelos Undriel
Rok třístý devadesátý sedmý třetí éry s sebou přináší jen zmar a utrpení kruté pohraniční války tří království na severu hornatého regionu Craglorn. Nordi ze Skyrimu chtějí dobýt město Dragonstar, Redguardi z Hammerfellu jsou odhodláni jej ubránit a Bretonci z High Rocku chtějí vše přečkat, aniž by došlo ke vpádu na jejich državy. Velezrádný Jagar Tharn uchvátil rubínový trůn, což předem vyloučilo jakýkoliv zásah ochromeného Impéria. V nastalém chaosu se obzvláště daří temnotě, z níž místní mocichtivý černokněžník Pergan Asuul uhnětl příšeru s potenciálem rozhodnout konflikt způsobem, jakým by si to žádná ze stran nepřála. Tharnově spolukonspirátorovi a jeho výtvoru se však postaví nečekaný hrdina ze zapadlé vísky...
Hra vyšlá s příslibem velkého dobrodružství na malé platformě se snaží pokrýt téměř vše příznačné pro tituly z hlavní série, jimž odpovídala i startovní cenou. Tvorba charakteru tedy zahrnuje výběr třídy, rasy, pohlaví a jména a pak již následuje hraní s průzkumem a boji v reálném čase, orientaci zajišťuje kompas a automapa. Opomenuta není ani magie s téměř třiceti kouzly a efekty. Váš inventář pojme potravu, knihy, prsteny, zbroje, zbraně a také na 14 stínových klíčů otevírajících zvláštní stínové brány. Hraniční trojmezí se dělí na 21 ne zcela lineárně členěných a většinou rozsáhlých zón situovaných uvnitř i venku. Hlavní příběhovou linii doprovází jedna vedlejší, kdy se musíte rozhodnout, komu pomůžete v bitvě o Dragonstar.
Nejvýpravnější záležitost z původně javové odnože Travels zůstávala až do Switch portu Skyrimu (2017) a The Elder Scrolls: Blades (2019) jediným plně 3D TES titulem pro přenosná zařízení. Vyjma Battlespire (1997) rovněž šlo o jediné jediné Elder Scrolls s multiplayerem, konkrétně s kooperací ve dvou přes Bluetooth, a to až do uvedení TESO (2014). Zkušenosti a kořist z MP vám přitom zůstávají i v SP. Shadowkey je po technické stránce za velice ambiciózní počin, jemuž parametry Nokia N-Gage sotva stačí. Na rozdíl od vašich sprity reprezentovaných rukou a zbraní jsou NPC a monstra plně trojrozměrná. To může v kombinaci s mlžnatým vykreslováním okolí za nízké framerate vzácně přesahující hodnotu 20 snímků za sekundu.
Dalším 3D Travels titulem v řadě měl být nevydaný Oblivion pro PSP. Realizován byl pouze Oblivion Mobile (2006) ve 2D.
Rok třístý devadesátý sedmý třetí éry s sebou přináší jen zmar a utrpení kruté pohraniční války tří království na severu hornatého regionu Craglorn. Nordi ze Skyrimu chtějí dobýt město Dragonstar, Redguardi z Hammerfellu jsou odhodláni jej ubránit a Bretonci z High Rocku chtějí vše přečkat, aniž by došlo ke vpádu na jejich državy. Velezrádný Jagar Tharn uchvátil rubínový trůn, což předem vyloučilo jakýkoliv zásah ochromeného Impéria. V nastalém chaosu se obzvláště daří temnotě, z níž místní mocichtivý černokněžník Pergan Asuul uhnětl příšeru s potenciálem rozhodnout konflikt způsobem, jakým by si to žádná ze stran nepřála. Tharnově spolukonspirátorovi a jeho výtvoru se však postaví nečekaný hrdina ze zapadlé vísky...
Hra vyšlá s příslibem velkého dobrodružství na malé platformě se snaží pokrýt téměř vše příznačné pro tituly z hlavní série, jimž odpovídala i startovní cenou. Tvorba charakteru tedy zahrnuje výběr třídy, rasy, pohlaví a jména a pak již následuje hraní s průzkumem a boji v reálném čase, orientaci zajišťuje kompas a automapa. Opomenuta není ani magie s téměř třiceti kouzly a efekty. Váš inventář pojme potravu, knihy, prsteny, zbroje, zbraně a také na 14 stínových klíčů otevírajících zvláštní stínové brány. Hraniční trojmezí se dělí na 21 ne zcela lineárně členěných a většinou rozsáhlých zón situovaných uvnitř i venku. Hlavní příběhovou linii doprovází jedna vedlejší, kdy se musíte rozhodnout, komu pomůžete v bitvě o Dragonstar.
Nejvýpravnější záležitost z původně javové odnože Travels zůstávala až do Switch portu Skyrimu (2017) a The Elder Scrolls: Blades (2019) jediným plně 3D TES titulem pro přenosná zařízení. Vyjma Battlespire (1997) rovněž šlo o jediné jediné Elder Scrolls s multiplayerem, konkrétně s kooperací ve dvou přes Bluetooth, a to až do uvedení TESO (2014). Zkušenosti a kořist z MP vám přitom zůstávají i v SP. Shadowkey je po technické stránce za velice ambiciózní počin, jemuž parametry Nokia N-Gage sotva stačí. Na rozdíl od vašich sprity reprezentovaných rukou a zbraní jsou NPC a monstra plně trojrozměrná. To může v kombinaci s mlžnatým vykreslováním okolí za nízké framerate vzácně přesahující hodnotu 20 snímků za sekundu.
Dalším 3D Travels titulem v řadě měl být nevydaný Oblivion pro PSP. Realizován byl pouze Oblivion Mobile (2006) ve 2D.
“Shadows are not an absence of light, they are reflections from another world. ” Skelos Undriel
Rok třístý devadesátý sedmý třetí éry s sebou přináší jen zmar a utrpení kruté pohraniční války tří království na severu hornatého regionu Craglorn. Nordi ze Skyrimu chtějí dobýt město Dragonstar, Redguardi z Hammerfellu jsou odhodláni jej ubránit a Bretonci z High Rocku chtějí vše přečkat, aniž by došlo ke vpádu na jejich državy. Velezrádný Jagar Tharn uchvátil rubínový trůn, což předem vyloučilo jakýkoliv zásah ochromeného Impéria. V nastalém chaosu se obzvláště daří temnotě, z níž místní mocichtivý černokněžník Pergan Asuul uhnětl příšeru s potenciálem rozhodnout konflikt způsobem, jakým by si to žádná ze stran nepřála. Tharnově spolukonspirátorovi a jeho výtvoru se však postaví nečekaný hrdina ze zapadlé vísky...
Hra vyšlá s příslibem velkého dobrodružství na malé platformě se snaží pokrýt téměř vše příznačné pro tituly z hlavní série, jimž odpovídala i startovní cenou. Tvorba charakteru tedy zahrnuje výběr třídy, rasy, pohlaví a jména a pak již následuje hraní s průzkumem a boji v reálném čase, orientaci zajišťuje kompas a automapa. Opomenuta není ani magie s téměř třiceti kouzly a efekty. Váš inventář pojme potravu, knihy, prsteny, zbroje, zbraně a také na 14 stínových klíčů otevírajících zvláštní stínové brány. Hraniční trojmezí se dělí na 21 ne zcela lineárně členěných a většinou rozsáhlých zón situovaných uvnitř i venku. Hlavní příběhovou linii doprovází jedna vedlejší, kdy se musíte rozhodnout, komu pomůžete v bitvě o Dragonstar.
Nejvýpravnější záležitost z původně javové odnože Travels zůstávala až do Switch portu Skyrimu (2017) a The Elder Scrolls: Blades (2019) jediným plně 3D TES titulem pro přenosná zařízení. Vyjma Battlespire (1997) rovněž šlo o jediné jediné Elder Scrolls s multiplayerem, konkrétně s kooperací ve dvou přes Bluetooth, a to až do uvedení TESO (2014). Zkušenosti a kořist z MP vám přitom zůstávají i v SP. Shadowkey je po technické stránce ambiciózní počin, jemuž parametry Nokia N-Gage sotva stačí. Na rozdíl od vašich sprity reprezentovaných rukou a zbraní jsou NPC a monstra plně trojrozměrná. To může v kombinaci s mlžnatým vykreslováním okolí za nízké framerate vzácně přesahující hodnotu dvaceti snímků za sekundu.
Dalším 3D Travels titulem v řadě měl být nevydaný Oblivion pro PSP. Realizován byl pouze Oblivion Mobile (2006) ve 2D.
Rok třístý devadesátý sedmý třetí éry s sebou přináší jen zmar a utrpení kruté pohraniční války tří království na severu hornatého regionu Craglorn. Nordi ze Skyrimu chtějí dobýt město Dragonstar, Redguardi z Hammerfellu jsou odhodláni jej ubránit a Bretonci z High Rocku chtějí vše přečkat, aniž by došlo ke vpádu na jejich državy. Velezrádný Jagar Tharn uchvátil rubínový trůn, což předem vyloučilo jakýkoliv zásah ochromeného Impéria. V nastalém chaosu se obzvláště daří temnotě, z níž místní mocichtivý černokněžník Pergan Asuul uhnětl příšeru s potenciálem rozhodnout konflikt způsobem, jakým by si to žádná ze stran nepřála. Tharnově spolukonspirátorovi a jeho výtvoru se však postaví nečekaný hrdina ze zapadlé vísky...
Hra vyšlá s příslibem velkého dobrodružství na malé platformě se snaží pokrýt téměř vše příznačné pro tituly z hlavní série, jimž odpovídala i startovní cenou. Tvorba charakteru tedy zahrnuje výběr třídy, rasy, pohlaví a jména a pak již následuje hraní s průzkumem a boji v reálném čase, orientaci zajišťuje kompas a automapa. Opomenuta není ani magie s téměř třiceti kouzly a efekty. Váš inventář pojme potravu, knihy, prsteny, zbroje, zbraně a také na 14 stínových klíčů otevírajících zvláštní stínové brány. Hraniční trojmezí se dělí na 21 ne zcela lineárně členěných a většinou rozsáhlých zón situovaných uvnitř i venku. Hlavní příběhovou linii doprovází jedna vedlejší, kdy se musíte rozhodnout, komu pomůžete v bitvě o Dragonstar.
Nejvýpravnější záležitost z původně javové odnože Travels zůstávala až do Switch portu Skyrimu (2017) a The Elder Scrolls: Blades (2019) jediným plně 3D TES titulem pro přenosná zařízení. Vyjma Battlespire (1997) rovněž šlo o jediné jediné Elder Scrolls s multiplayerem, konkrétně s kooperací ve dvou přes Bluetooth, a to až do uvedení TESO (2014). Zkušenosti a kořist z MP vám přitom zůstávají i v SP. Shadowkey je po technické stránce ambiciózní počin, jemuž parametry Nokia N-Gage sotva stačí. Na rozdíl od vašich sprity reprezentovaných rukou a zbraní jsou NPC a monstra plně trojrozměrná. To může v kombinaci s mlžnatým vykreslováním okolí za nízké framerate vzácně přesahující hodnotu dvaceti snímků za sekundu.
Dalším 3D Travels titulem v řadě měl být nevydaný Oblivion pro PSP. Realizován byl pouze Oblivion Mobile (2006) ve 2D.