Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Elder Scrolls Travels: Shadowkey The Elder Scrolls Travels: Shadowkey The Elder Scrolls Travels: Shadowkey The Elder Scrolls Travels: Shadowkey
Vir2L Studios •  TKO Software
Vir2L Studios •  TKO Software
Vir2L Studios •  TKO Software
Vir2L Studios •  TKO Software
NGage
11.11.2004
NGage
11.11.2004
NGage
11.11.2004
NGage
11.11.2004
The Elder Scrolls Travels: Shadowkey The Elder Scrolls Travels: Shadowkey The Elder Scrolls Travels: Shadowkey The Elder Scrolls Travels: Shadowkey
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano

“Shadows are not an absence of light, they are reflections from another world. ” Skelos Undriel

Rok třístý devadesátý sedmý třetí éry s sebou přináší jen zmar a utrpení kruté pohraniční války tří království na severu hornatého regionu Craglorn. Nordi ze Skyrimu chtějí dobýt město Dragonstar, Redguardi z Hammerfellu jsou odhodláni jej ubránit a Bretonci z High Rocku chtějí vše přečkat, aniž by došlo ke vpádu na jejich državy. Velezrádný Jagar Tharn uchvátil rubínový trůn, což předem vyloučilo jakýkoliv zásah ochromeného Impéria. V nastalém chaosu se obzvláště daří temnotě, z níž místní mocichtivý černokněžník Pergan Asuul uhnětl příšeru s potenciálem rozhodnout konflikt tak, jak by si to žádná ze stran rozhodně nepřála. Tharnově spolukonspirátorovi a jeho výtvoru se však postaví nečekaný hrdina ze zapadlé vísky...

Hra vyšlá s příslibem velkého dobrodružství na malé platformě se snaží pokrýt téměř vše příznačné pro tituly z hlavní série, jimž odpovídala i startovní cenou. Tvorba charakteru tedy zahrnuje výběr třídy, rasy, pohlaví a jména a pak již následuje hraní s průzkumem a boji v reálném čase, orientaci zajišťuje kompas a automapa. Opomenuta není ani magie s téměř třiceti kouzly a efekty. Váš inventář pojme potravu, knihy, prsteny, zbroje, zbraně a také na 14 stínových klíčů otevírajících zvláštní stínové brány. Hraniční trojmezí se dělí na 21 ne zcela lineárně členěných a většinou rozsáhlých zón situovaných uvnitř i venku. Hlavní příběhovou linii doprovází jedna vedlejší, kde se musíte rozhodnout, komu pomůžete v bitvě o Dragonstar.

Nejvýpravnější záležitost z původně javové odnože Travels zůstávala až do The Elder Scrolls: Blades (2019) jediným 3D TES titulem pro přenosná zařízení. Do uvedení MMO The Elder Scrolls: Online (2014) šlo rovněž o jediné TES s možností hry více hráčů, konkrétně s kooperací ve dvou přes Bluetooth. Veškeré zkušenosti a kořist z multiplayeru vám přitom zůstávají i v singleplayeru. Shadowkey se dá označit i po technické stránce za velice ambiciózní počin, jemuž parametry Nokia N-Gage sotva stačí. Na rozdíl od vašich sprity reprezentovaných rukou a zbraní jsou NPC a monstra plně trojrozměrná, což může v kombinaci s mlžnatým vykreslováním okolí za nízké framerate zřídkakdy přesahující hodnotu 20 snímků za sekundu.

Dalším 3D Travels titulem v řadě měl být nikdy nevydaný Oblivion pro PSP.
“Shadows are not an absence of light, they are reflections from another world. ” Skelos Undriel

Rok třístý devadesátý sedmý třetí éry s sebou přináší jen zmar a utrpení kruté pohraniční války tří království na severu hornatého regionu Craglorn. Nordi ze Skyrimu chtějí dobýt město Dragonstar, Redguardi z Hammerfellu jsou odhodláni jej ubránit a Bretonci z High Rocku chtějí vše přečkat, aniž by došlo ke vpádu na jejich državy. Velezrádný Jagar Tharn uchvátil rubínový trůn, což předem vyloučilo jakýkoliv zásah ochromeného Impéria. V nastalém chaosu se obzvláště daří temnotě, z níž místní mocichtivý černokněžník Pergan Asuul uhnětl příšeru s potenciálem rozhodnout konflikt tak, jak by si to žádná ze stran rozhodně nepřála. Tharnově spolukonspirátorovi a jeho výtvoru se však postaví nečekaný hrdina ze zapadlé vísky...

Hra vyšlá s příslibem velkého dobrodružství na malé platformě se snaží pokrýt téměř vše příznačné pro tituly z hlavní série, jimž odpovídala i startovní cenou. Tvorba charakteru tedy zahrnuje výběr třídy, rasy, pohlaví a jména a pak již následuje hraní s průzkumem a boji v reálném čase, orientaci zajišťuje kompas a automapa. Opomenuta není ani magie s téměř třiceti kouzly a efekty. Váš inventář pojme potravu, knihy, prsteny, zbroje, zbraně a také na 14 stínových klíčů otevírajících zvláštní stínové brány. Hraniční trojmezí se dělí na 21 ne zcela lineárně členěných a většinou rozsáhlých zón situovaných uvnitř i venku. Hlavní příběhovou linii doprovází jedna vedlejší, kde se musíte rozhodnout, komu pomůžete v bitvě o Dragonstar.

Nejvýpravnější záležitost z původně javové odnože Travels zůstávala až do The Elder Scrolls: Blades (2019) jediným 3D TES titulem pro přenosná zařízení. Až do The Elder Scrolls: Online (2014) šlo, vyjma Battlespire (1997), o jediné Elder Scrolls s multiplayerem, konkrétně s kooperací ve dvou přes Bluetooth. Veškeré zkušenosti a kořist z multiplayeru vám přitom zůstávají i v SP. Shadowkey se dá označit i po technické stránce za velice ambiciózní počin, jemuž parametry Nokia N-Gage sotva stačí. Na rozdíl od vašich sprity reprezentovaných rukou a zbraní jsou NPC a monstra plně trojrozměrná. To může v kombinaci s mlžnatým vykreslováním okolí za nízké framerate zřídkakdy přesahující hodnotu 20 snímků za sekundu.

Dalším 3D Travels titulem v řadě měl být nikdy nevydaný Oblivion pro PSP. Realizován byl jen Oblivion Mobile (2006) ve 2D.
“Shadows are not an absence of light, they are reflections from another world. ” Skelos Undriel

Rok třístý devadesátý sedmý třetí éry s sebou přináší jen zmar a utrpení kruté pohraniční války tří království na severu hornatého regionu Craglorn. Nordi ze Skyrimu chtějí dobýt město Dragonstar, Redguardi z Hammerfellu jsou odhodláni jej ubránit a Bretonci z High Rocku chtějí vše přečkat, aniž by došlo ke vpádu na jejich državy. Velezrádný Jagar Tharn uchvátil rubínový trůn, což předem vyloučilo jakýkoliv zásah ochromeného Impéria. V nastalém chaosu se obzvláště daří temnotě, z níž místní mocichtivý černokněžník Pergan Asuul uhnětl příšeru s potenciálem rozhodnout konflikt způsobem, jakým by si to žádná ze stran nepřála. Tharnově spolukonspirátorovi a jeho výtvoru se však postaví nečekaný hrdina ze zapadlé vísky...

Hra vyšlá s příslibem velkého dobrodružství na malé platformě se snaží pokrýt téměř vše příznačné pro tituly z hlavní série, jimž odpovídala i startovní cenou. Tvorba charakteru tedy zahrnuje výběr třídy, rasy, pohlaví a jména a pak již následuje hraní s průzkumem a boji v reálném čase, orientaci zajišťuje kompas a automapa. Opomenuta není ani magie s téměř třiceti kouzly a efekty. Váš inventář pojme potravu, knihy, prsteny, zbroje, zbraně a také na 14 stínových klíčů otevírajících zvláštní stínové brány. Hraniční trojmezí se dělí na 21 ne zcela lineárně členěných a většinou rozsáhlých zón situovaných uvnitř i venku. Hlavní příběhovou linii doprovází jedna vedlejší, kdy se musíte rozhodnout, komu pomůžete v bitvě o Dragonstar.

Nejvýpravnější záležitost z původně javové odnože Travels zůstávala až do Switch portu Skyrimu (2017) a The Elder Scrolls: Blades (2019) jediným plně 3D TES titulem pro přenosná zařízení. Vyjma Battlespire (1997) rovněž šlo o jediné jediné Elder Scrolls s multiplayerem, konkrétně s kooperací ve dvou přes Bluetooth, a to až do uvedení TESO (2014). Zkušenosti a kořist z MP vám přitom zůstávají i v SP. Shadowkey je po technické stránce za velice ambiciózní počin, jemuž parametry Nokia N-Gage sotva stačí. Na rozdíl od vašich sprity reprezentovaných rukou a zbraní jsou NPC a monstra plně trojrozměrná. To může v kombinaci s mlžnatým vykreslováním okolí za nízké framerate vzácně přesahující hodnotu 20 snímků za sekundu.

Dalším 3D Travels titulem v řadě měl být nevydaný Oblivion pro PSP. Realizován byl pouze Oblivion Mobile (2006) ve 2D.
“Shadows are not an absence of light, they are reflections from another world. ” Skelos Undriel

Rok třístý devadesátý sedmý třetí éry s sebou přináší jen zmar a utrpení kruté pohraniční války tří království na severu hornatého regionu Craglorn. Nordi ze Skyrimu chtějí dobýt město Dragonstar, Redguardi z Hammerfellu jsou odhodláni jej ubránit a Bretonci z High Rocku chtějí vše přečkat, aniž by došlo ke vpádu na jejich državy. Velezrádný Jagar Tharn uchvátil rubínový trůn, což předem vyloučilo jakýkoliv zásah ochromeného Impéria. V nastalém chaosu se obzvláště daří temnotě, z níž místní mocichtivý černokněžník Pergan Asuul uhnětl příšeru s potenciálem rozhodnout konflikt způsobem, jakým by si to žádná ze stran nepřála. Tharnově spolukonspirátorovi a jeho výtvoru se však postaví nečekaný hrdina ze zapadlé vísky...

Hra vyšlá s příslibem velkého dobrodružství na malé platformě se snaží pokrýt téměř vše příznačné pro tituly z hlavní série, jimž odpovídala i startovní cenou. Tvorba charakteru tedy zahrnuje výběr třídy, rasy, pohlaví a jména a pak již následuje hraní s průzkumem a boji v reálném čase, orientaci zajišťuje kompas a automapa. Opomenuta není ani magie s téměř třiceti kouzly a efekty. Váš inventář pojme potravu, knihy, prsteny, zbroje, zbraně a také na 14 stínových klíčů otevírajících zvláštní stínové brány. Hraniční trojmezí se dělí na 21 ne zcela lineárně členěných a většinou rozsáhlých zón situovaných uvnitř i venku. Hlavní příběhovou linii doprovází jedna vedlejší, kdy se musíte rozhodnout, komu pomůžete v bitvě o Dragonstar.

Nejvýpravnější záležitost z původně javové odnože Travels zůstávala až do Switch portu Skyrimu (2017) a The Elder Scrolls: Blades (2019) jediným plně 3D TES titulem pro přenosná zařízení. Vyjma Battlespire (1997) rovněž šlo o jediné jediné Elder Scrolls s multiplayerem, konkrétně s kooperací ve dvou přes Bluetooth, a to až do uvedení TESO (2014). Zkušenosti a kořist z MP vám přitom zůstávají i v SP. Shadowkey je po technické stránce ambiciózní počin, jemuž parametry Nokia N-Gage sotva stačí. Na rozdíl od vašich sprity reprezentovaných rukou a zbraní jsou NPC a monstra plně trojrozměrná. To může v kombinaci s mlžnatým vykreslováním okolí za nízké framerate vzácně přesahující hodnotu dvaceti snímků za sekundu.

Dalším 3D Travels titulem v řadě měl být nevydaný Oblivion pro PSP. Realizován byl pouze Oblivion Mobile (2006) ve 2D.