The Dark Mod je stealth hra kráčející ve šlépějích série Thief, která svoji pouť začala jako totální konverze Doomu 3, verze 2 však už se obejde bez něj. Zatímco fanouškovské mise prvního i druhého dílu Thiefa využívají Dark Enginu původních titulů, Unreal Engine 2 pohánějící Thief: Deadly Shadows se bohužel ukázal jako nevhodný. Tvůrci TDM proto zvolili engine id tech 4 z dílny Id software. První verze The Dark Modu vyšla již v roce 2009, ale k jeho hraní byla vyžadována originální hra. Když však byl zdrojový kód enginu uvolněn v roce 2011 k volnému užití, tým pak svůj mod přepracoval do samostatně spustitelné podoby.
Autoři nemohli z pochopitelných důvodů použít jména ani lokace z původního světa Thiefa, v zásadě se jim však podařilo replikovat prostředí prosycené nastupujícími technologiemi i magií, ve kterém je třeba nebýt ani viděn, ani slyšen. Hráčova postava je vybavena mečem, obuškem a lukem s mnoha druhy šípů, nechybí ani paklíče, různé druhy lektvarů či speciální vybavení typu dalekohled. Atmosféra je budována nejen hrou světel a stínů, ale také rozhovory a mumláním strážných nebo textovými dokumenty, které je možno číst. Oproti svým placeným předchůdcům hra nabízí i rozšířené možnosti manipulace s předměty (těmi je možné přímo ve hře otáčet), i nové schopnosti NPC – mohou například zapalovat zhaslé pochodně. Základní hra je vybavena pouze tréninkovou misí a jedinou „ostrou“ misí, nazvanou Tears of Saint Lucia. Díky zabudovanému nástroji je možné stáhnout si desítky dalších, fanoušky vytvořených misí.
Autoři nemohli z pochopitelných důvodů použít jména ani lokace z původního světa Thiefa, v zásadě se jim však podařilo replikovat prostředí prosycené nastupujícími technologiemi i magií, ve kterém je třeba nebýt ani viděn, ani slyšen. Hráčova postava je vybavena mečem, obuškem a lukem s mnoha druhy šípů, nechybí ani paklíče, různé druhy lektvarů či speciální vybavení typu dalekohled. Atmosféra je budována nejen hrou světel a stínů, ale také rozhovory a mumláním strážných nebo textovými dokumenty, které je možno číst. Oproti svým placeným předchůdcům hra nabízí i rozšířené možnosti manipulace s předměty (těmi je možné přímo ve hře otáčet), i nové schopnosti NPC – mohou například zapalovat zhaslé pochodně. Základní hra je vybavena pouze tréninkovou misí a jedinou „ostrou“ misí, nazvanou Tears of Saint Lucia. Díky zabudovanému nástroji je možné stáhnout si desítky dalších, fanoušky vytvořených misí.
The Dark Mod je stealth hra kráčející ve šlépějích série Thief, která svoji pouť začala jako totální konverze Doomu 3, verze 2 však už se obejde bez něj. Zatímco fanouškovské mise prvního i druhého dílu Thiefa využívají Dark Enginu původních titulů, Unreal Engine 2 pohánějící Thief: Deadly Shadows se bohužel ukázal jako nevhodný. Tvůrci TDM proto zvolili engine id tech 4 z dílny Id software. První verze The Dark Modu vyšla již v roce 2009, ale k jeho hraní byla vyžadována originální hra. Když však byl zdrojový kód enginu uvolněn v roce 2011 k volnému užití, tým pak svůj mod přepracoval do samostatně spustitelné podoby.
Autoři nemohli z pochopitelných důvodů použít jména ani lokace z původního světa Thiefa, v zásadě se jim však podařilo replikovat prostředí prosycené nastupujícími technologiemi i magií, ve kterém je třeba nebýt ani viděn, ani slyšen. Hráčova postava je vybavena mečem, obuškem a lukem s mnoha druhy šípů, nechybí ani paklíče, různé druhy lektvarů či speciální vybavení typu dalekohled. Atmosféra je budována nejen hrou světel a stínů, ale také rozhovory a mumláním strážných nebo textovými dokumenty, které je možno číst. Oproti svým placeným předchůdcům hra nabízí i rozšířené možnosti manipulace s předměty (těmi je možné přímo ve hře otáčet), i nové schopnosti NPC – mohou například zapalovat zhaslé pochodně. Základní hra je vybavena pouze tréninkovou misí a jedinou „ostrou“ misí, nazvanou Tears of Saint Lucia. Díky zabudovanému nástroji je možné stáhnout si desítky dalších, fanoušky vytvořených misí.
Autoři nemohli z pochopitelných důvodů použít jména ani lokace z původního světa Thiefa, v zásadě se jim však podařilo replikovat prostředí prosycené nastupujícími technologiemi i magií, ve kterém je třeba nebýt ani viděn, ani slyšen. Hráčova postava je vybavena mečem, obuškem a lukem s mnoha druhy šípů, nechybí ani paklíče, různé druhy lektvarů či speciální vybavení typu dalekohled. Atmosféra je budována nejen hrou světel a stínů, ale také rozhovory a mumláním strážných nebo textovými dokumenty, které je možno číst. Oproti svým placeným předchůdcům hra nabízí i rozšířené možnosti manipulace s předměty (těmi je možné přímo ve hře otáčet), i nové schopnosti NPC – mohou například zapalovat zhaslé pochodně. Základní hra je vybavena pouze tréninkovou misí a jedinou „ostrou“ misí, nazvanou Tears of Saint Lucia. Díky zabudovanému nástroji je možné stáhnout si desítky dalších, fanoušky vytvořených misí.
The Dark Mod je stealth hra kráčející ve šlépějích série Thief, která svoji pouť začala jako totální konverze Doomu 3, verze 2 však už se obejde bez něj. Zatímco fanouškovské mise prvního i druhého dílu Thiefa využívají Dark Enginu původních titulů, Unreal Engine 2 pohánějící Thief: Deadly Shadows se bohužel ukázal jako nevhodný. Tvůrci TDM proto zvolili engine id tech 4 z dílny Id software. První verze The Dark Modu vyšla již v roce 2009, ale k jeho hraní byla vyžadována originální hra. Když však byl zdrojový kód enginu uvolněn v roce 2011 k volnému užití, tým pak svůj mod přepracoval do samostatně spustitelné podoby.
Autoři nemohli z pochopitelných důvodů použít jména ani lokace z původního světa Thiefa, v zásadě se jim však podařilo replikovat prostředí prosycené nastupujícími technologiemi i magií, ve kterém je třeba nebýt ani viděn, ani slyšen. Hráčova postava je vybavena mečem, obuškem a lukem s mnoha druhy šípů, nechybí ani paklíče, různé druhy lektvarů či speciální vybavení typu dalekohled. Atmosféra je budována nejen hrou světel a stínů, ale také rozhovory a mumláním strážných nebo textovými dokumenty, které je možno číst. Oproti svým placeným předchůdcům hra nabízí i rozšířené možnosti manipulace s předměty (těmi je možné přímo ve hře otáčet), i nové schopnosti NPC – mohou například zapalovat zhaslé pochodně. Základní hra je vybavena pouze tréninkovou misí a jedinou „ostrou“ misí, nazvanou Tears of Saint Lucia. Díky zabudovanému nástroji je možné stáhnout si desítky dalších, fanoušky vytvořených misí.
Autoři nemohli z pochopitelných důvodů použít jména ani lokace z původního světa Thiefa, v zásadě se jim však podařilo replikovat prostředí prosycené nastupujícími technologiemi i magií, ve kterém je třeba nebýt ani viděn, ani slyšen. Hráčova postava je vybavena mečem, obuškem a lukem s mnoha druhy šípů, nechybí ani paklíče, různé druhy lektvarů či speciální vybavení typu dalekohled. Atmosféra je budována nejen hrou světel a stínů, ale také rozhovory a mumláním strážných nebo textovými dokumenty, které je možno číst. Oproti svým placeným předchůdcům hra nabízí i rozšířené možnosti manipulace s předměty (těmi je možné přímo ve hře otáčet), i nové schopnosti NPC – mohou například zapalovat zhaslé pochodně. Základní hra je vybavena pouze tréninkovou misí a jedinou „ostrou“ misí, nazvanou Tears of Saint Lucia. Díky zabudovanému nástroji je možné stáhnout si desítky dalších, fanoušky vytvořených misí.
The Dark Mod je stealth hra kráčející ve šlépějích série Thief, která svoji pouť začala jako totální konverze Doomu 3, verze 2 však už se obejde bez něj. Zatímco fanouškovské mise prvního i druhého dílu Thiefa využívají Dark Enginu původních titulů, Unreal Engine 2 pohánějící Thief: Deadly Shadows se bohužel ukázal jako nevhodný. Tvůrci TDM proto zvolili engine id tech 4 z dílny Id software. První verze The Dark Modu vyšla již v roce 2009, ale k jeho hraní byla vyžadována originální hra. Když však byl zdrojový kód enginu uvolněn v roce 2011 k volnému užití, tým pak svůj mod přepracoval do samostatně spustitelné podoby.
Autoři nemohli z pochopitelných důvodů použít jména ani lokace z původního světa Thiefa, v zásadě se jim však podařilo replikovat prostředí prosycené nastupujícími technologiemi i magií, ve kterém je třeba nebýt ani viděn, ani slyšen. Hráčova postava je vybavena mečem, obuškem a lukem s mnoha druhy šípů, nechybí ani paklíče, různé druhy lektvarů či speciální vybavení typu dalekohled. Atmosféra je budována nejen hrou světel a stínů, ale také rozhovory a mumláním strážných nebo textovými dokumenty, které je možno číst. Oproti svým placeným předchůdcům hra nabízí i rozšířené možnosti manipulace s předměty (těmi je možné přímo ve hře otáčet), i nové schopnosti NPC – mohou například zapalovat zhaslé pochodně. Základní hra je vybavena pouze tréninkovou misí a jedinou „ostrou“ misí, nazvanou Tears of Saint Lucia. Díky zabudovanému nástroji je možné stáhnout si desítky dalších, fanoušky vytvořených misí.
Autoři nemohli z pochopitelných důvodů použít jména ani lokace z původního světa Thiefa, v zásadě se jim však podařilo replikovat prostředí prosycené nastupujícími technologiemi i magií, ve kterém je třeba nebýt ani viděn, ani slyšen. Hráčova postava je vybavena mečem, obuškem a lukem s mnoha druhy šípů, nechybí ani paklíče, různé druhy lektvarů či speciální vybavení typu dalekohled. Atmosféra je budována nejen hrou světel a stínů, ale také rozhovory a mumláním strážných nebo textovými dokumenty, které je možno číst. Oproti svým placeným předchůdcům hra nabízí i rozšířené možnosti manipulace s předměty (těmi je možné přímo ve hře otáčet), i nové schopnosti NPC – mohou například zapalovat zhaslé pochodně. Základní hra je vybavena pouze tréninkovou misí a jedinou „ostrou“ misí, nazvanou Tears of Saint Lucia. Díky zabudovanému nástroji je možné stáhnout si desítky dalších, fanoušky vytvořených misí.
The Dark Mod je stealth hra kráčející ve šlépějích série Thief, která svoji pouť začala jako totální konverze Doomu 3, verze 2 však už se obejde bez něj. Zatímco fanouškovské mise prvního i druhého dílu Thiefa využívají Dark Enginu původních titulů, Unreal Engine 2 pohánějící Thief: Deadly Shadows se bohužel ukázal jako nevhodný. Tvůrci TDM proto zvolili engine id tech 4 z dílny Id software. První verze The Dark Modu vyšla již v roce 2009, ale k jeho hraní byla vyžadována originální hra. Když však byl zdrojový kód enginu uvolněn v roce 2011 k volnému užití, tým pak svůj mod přepracoval do samostatně spustitelné podoby.
Autoři nemohli z pochopitelných důvodů použít jména ani lokace z původního světa Thiefa, v zásadě se jim však podařilo replikovat prostředí prosycené nastupujícími technologiemi i magií, ve kterém je třeba nebýt ani viděn, ani slyšen. Hráčova postava je vybavena mečem, obuškem a lukem s mnoha druhy šípů, nechybí ani paklíče, různé druhy lektvarů či speciální vybavení typu dalekohled. Atmosféra je budována nejen hrou světel a stínů, ale také rozhovory a mumláním strážných nebo textovými dokumenty, které je možno číst. Oproti svým placeným předchůdcům hra nabízí i rozšířené možnosti manipulace s předměty (těmi je možné přímo ve hře otáčet), i nové schopnosti NPC – mohou například zapalovat zhaslé pochodně. Základní hra je vybavena pouze tréninkovou misí a dvěma „ostrými“ misemi, nazvanými "New Job" a "Tears of Saint Lucia". Díky zabudovanému nástroji je možné stáhnout si desítky dalších, fanoušky vytvořených misí.
Autoři nemohli z pochopitelných důvodů použít jména ani lokace z původního světa Thiefa, v zásadě se jim však podařilo replikovat prostředí prosycené nastupujícími technologiemi i magií, ve kterém je třeba nebýt ani viděn, ani slyšen. Hráčova postava je vybavena mečem, obuškem a lukem s mnoha druhy šípů, nechybí ani paklíče, různé druhy lektvarů či speciální vybavení typu dalekohled. Atmosféra je budována nejen hrou světel a stínů, ale také rozhovory a mumláním strážných nebo textovými dokumenty, které je možno číst. Oproti svým placeným předchůdcům hra nabízí i rozšířené možnosti manipulace s předměty (těmi je možné přímo ve hře otáčet), i nové schopnosti NPC – mohou například zapalovat zhaslé pochodně. Základní hra je vybavena pouze tréninkovou misí a dvěma „ostrými“ misemi, nazvanými "New Job" a "Tears of Saint Lucia". Díky zabudovanému nástroji je možné stáhnout si desítky dalších, fanoušky vytvořených misí.