Dohráno v gamepassu. Prostě další supermassivka, člověk tak nějak ví co čekat. Byl tu dost pomalý rozjezd a pak nepříliš uspokojivé finále, takže výsledek nemastný neslaný. Postavy mě vcelku bavily a cením, že se konečně zcela vykašlali na tank controls, herní sekvence jsou normální third person. Nejsou tu černý pruhy ani motion blur. Ale zase podělali shader kompilaci takže cutscény se často první dvě sekundy potrhávaj, amatérismus. Celkově slabší kousek, ale v rámci gamepassu proč ne, atmosféru to vcelku mělo.
Diskuze
@Bellerofontes (09.09.2024 00:10): Updatuji na základě tvých poznatků a většího množství informací o hře po vydání profil. Fakt, že je to nakonec více whodunit než slasher je super. Už bych to býval vzal, kdyby bylo nějaké fyzické vydání, tak snad na ně dojde jako u AW2. : )
@Bellerofontes (09.09.2024 00:10): Z toho čo píšeš to znie presne ako hra, čo by som si užil. A to som The Devil in Me nehral. :)
Po trpělivém dohrání - čtěte na vlastní nebezpečí - se cítím povolán napsat, že přestože je zdejší popis velice dobrý (až na to, že Murder Mill je název filmu, který vzniká v osmdesátých letech na základě vražedného řádění z šedesátek), jeden ze zvratů je, že to slasher není - žánrově se naopak lavíruje zejména mezi murder mystery mladých lidí za horkých letních prázdnin v Kingově stylu a gotickým, posléze kosmickým horrorem. Žádná, až na vzácné výjimky, nervy drásající hratelnost - mnohem více průzkumu prostředí a řešení hádanek, než je u Supermassive tak nějak zvykem.
Jelikož předchozí The Devil in Me je slasher zcela ukázkový, považuju za dobré informovat, že o nahánění zamaskovaným vrahem zde nejde. Všechno je veskrze supranaturální. Hráči Dead by Daylight si to i tak zřejmě užijou nejlépe, protože propojení je nezanedbatelné.
Jelikož předchozí The Devil in Me je slasher zcela ukázkový, považuju za dobré informovat, že o nahánění zamaskovaným vrahem zde nejde. Všechno je veskrze supranaturální. Hráči Dead by Daylight si to i tak zřejmě užijou nejlépe, protože propojení je nezanedbatelné.